Ga naar inhoud

Joepie gaat langzaam vooruit


joepie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Joepiedepoepie!!!!! ....Wat een fijn nieuws!!!!

Hoe weet de dierenarts dat het weg is uit zijn lichaampje? Heeft dat met de duur van de ziekte te maken of bloedonderzoek, of ....? Gewoon nieuwsgierig hoor!

Kon hij je ook vertellen hoelang het (ongeveer) nog gaat duren voor je je oude Joepie weer terug hebt?

Mijn jongste zoontje barstte net bij het zien van de foto's van Joepie spontaan in tranen uit.... 't ziet er ook nog naar uit zeg.

Vind het op die laatste foto wel wat van een varkensneusje weg hebben.

We blijven duimen !!!!!

Enne .... alvast fijne dag morgen en gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij zeggen steeds een rolmopshondje!!!!!! :-)

Omdat joep geen tekenen meer heeft van de myx...

Behalve de naweeen.

Dus geen koorst, geen nieuwe bulten , geen roodheid etc...

Dat alles is weg, de zwellingen minder...

Dat zijn neus nog zo is is snot en moet ook over gaan. zijn droge huid zijn de naweeenwat de myx allemaal gedaan heeft. Dus het echte actieve virus is eruit!!!

Joep moet nu herstellen van alles van de myx hem heeft aangedaan. Hij is ook niet meer besmettelijk zei ze! Wel zijn snot, maar niet de myx....

Ook heb ik al weken contact met wilhelmina en ook die zijn het ermee eens.

Van hun mag ik zelfs pijnstilling 3 keer gaan geven omdat het ook ontstekingsremmend werkt om zo het laatste beetje en zijn neus over te laten gaan.

Dank jullie wel allemaal!!!

We werken nog steeds hard voor hem.....net 100 ssjunior brokjes handmatig gegeven en dat gaat de hele dag zo door naast de medicatie, bijvoeding en de groentes...!!! Maar met liefde...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .