Ga naar inhoud

Joepie gaat langzaam vooruit


joepie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Niet alleen het afvallen vind ik zorgelijk. Dat opgezette hoofd, de snot uit het neusje en pus uit de ogen zouden ook minder moeten worden. :s

Het lijkt heel oneerlijk dat Joep nog dood zou kunnen gaan, na alles wat hij en zijn baasjes hebben overwonnen, maar het is nog steeds mogelijk. Ik ben uit alle macht aan het duimen dat het toch gewoon goed gaat komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de weegschaal stond 50 gram gunstiger dan gisteren dus niks minder gelukkig.

vanmiddag belt ze, dan bespreek ik het.

Pus uit zijn oogjes is gewoon wittig spul....viezigheid...!

Neusje nog vol snot!! Dat is nog niet minder.

We zijn nu bijna 7weken op weg en de myx daarvan zeggen ze 6 tot 8 weken. Dus wat dat betreft, ....

De myx is er wel uit, geen nieuwe bobbels/ontstekingen/verdikkingen etc meer...maar alles wat de myx heeft achtergelaten nmoet ook de tijd nog krijgen.

Tuurlijk kan joep nog bezwijken...daar ben ik me erg bewust van en soms ook echt wel bang dat het gebeurt maar vergeet niet dat myx echt heel heffie is....ik dacht ook na 6 wkeen is joep genezen en klaar......maar helaas werkt het niet zo. wat de myx achtergelaten heeft gaat ook nog een tijd overheen. Zijn afweer is ook de knoppen.....dus het duurt en duurt!!!!

Jullie horen me vanmiidag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te lezen dat Joep 50 gram is aangekomen!.Misschien is de reden van het afvallen wel dat hij nog heel veel energie nodig heeft om beter te worden......een mens gebruikt ook meer energie als die ziek is.De gevolgen van de myx. zullen ook best weer een tijd nodig hebben om te verdwijnen.....voorlopig heeft Joep wel bewezen dat het een Bikkel is!

Ik blijf duimen voor het menneke!

Link naar reactie
Delen op andere sites

we gaan over op andere ab...! Om te kijken of dat net wat meer kan helpen. Qua afvallen, tja nog meer geven...

Konden wormen zijn maar ze dacht eerder aan de ziekte en herstel en wat dat van hem vraagt. Hij eet niks zelf, wij moeten hem steeds voeren dus nu nog maar meer!!! Hoop dat ie snel weer zelf gaat eten dan kan hij zelf weer veel brokken eten....maar goed tot die tijd blijf ik hem voeren met liefde hoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .