Ga naar inhoud

Joepie gaat langzaam vooruit


joepie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ow echt krijgen ze dat van fleece......want ik zag het namelijk al bij joepie!! Ow wat erg dat wist ik dus niet.....ik baalde al dat dat er ook nog eens bij kwam maar dat komt door de fleece dus...daar zit ie al 4 weken op!!! Wat moet ik dan daar op de grond leggen!?!?!

Zal ik een stuk zeil kopen ofzo anders?? Nog andere tips???

Wat kan ik aan de zere hakken doen....want het is al wat kaal, haartjes zijn er weg en stuk roder......oooowwww stom zeg had ik dat geweten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De rode hakjes kunnen door het fleece komen maar ook kan de irritatie veroorzaakt zijn doordat ie in zijn eigen urine blijft zitten.

Ik heb er toen paw-wax op gesmeerd en het is heel mooi en snel hersteld.

Tijdens het herstel heb ik ze op katoenen theedoeken gezet en die regelmatig verwisseld als ze vies waren. Ok je krijgt wat meer was maar het is wel het beste als ze zere hakjes hebben. En kleine tip, bij blokker krijg je een setje van 5 of 10 handdoeken geloof ik voor 3 euro?

Heb een voorraadje gekocht en niet veel geld hoeven besteden. Zou sneu zijn als joepie straks die ellende er ook nog bij zou krijgen. Hakjes waren alleen rood zei je toch? Nog geen open wonden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het nu insmeren met calendulan

Mocht dat niet baten over gaan op paxwax

ow echt krijgen ze dat van fleece......want ik zag het namelijk al bij joepie!! Ow wat erg dat wist ik dus niet.....ik baalde al dat dat er ook nog eens bij kwam maar dat komt door de fleece dus...daar zit ie al 4 weken op!!! Wat moet ik dan daar op de grond leggen!?!?!

Zal ik een stuk zeil kopen ofzo anders?? Nog andere tips???

Wat kan ik aan de zere hakken doen....want het is al wat kaal, haartjes zijn er weg en stuk roder......oooowwww stom zeg had ik dat geweten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat deed ik ook altijd, als er een plasje gedaan was meteen vervangen en met die goedkope handdoeken bij blokker weg is dat geen aanslag op je dagelijkse handdoeken voorraad. Kan irritatie zijn van de urine maar je moet het wel in de gaten houden. Als je paw wax wilt gebruiken, dat is verkrijgbaar via het internet, ik had het binnen 1 werkdag in huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Joepie: ga je nou niet schuldig voelen, hè. Je doet zoveel voor je kleine man en ook die lekker fleece dekentjes heb je naar eer en geweten gebruikt... Wat misschien ook nog een optie is: die fleece dekentjes in een oude kussensloop doen. Joepie zit dan niet meer rechtstreeks op fleece, maar heeft er nog wel de warmte en zachtheid van.

Succes maar weer met alle verpleging en wasgoed. Het is alsof je er een baby bij hebt gekregen qua wasgoed als ik het zo hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met de verjaardag van Dani!

Fijn dat Joepie langzaam maar zeker nog steeds vooruit gaat. Al 5 weken nu... hoe lang zal het nog duren voor hij weer de oude is?

Heb je nog recente foto's, ben wel benieuwd hoe de patient er nu uit ziet, of je al verbetering ziet.

Trouwens, ik had nog wel een leuk cadeau voor de jarige geweten: het spel Bunny Hop! Ken je dat? Past natuurlijk wel precies bij zo'n 'konijnenfamilie' zoals jullie dat zijn!

Fijne dag vandaag allemaal en een knuffel voor Joepie!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahah ja leuk spel maar 5jarigen kunnen al vaak niet tegen verliezen en dani heeft een vorm van autisme en spelletjes zijn alleen maar frustraties voor hem. Moeilijk hoor om iets passends te kopen. Deze ochtend verliep ook niet zo soepeltjes helaas....de kadotjes tot nu toe zijn alweer zoveel prikkels dat zijn bolletje snel overstroomd.

Vandaag lekker met zijn 4tjes en vanavond, iets wat hij geweldig vind, gaan we gourmetten. Lekker wat broodjes smeren en gehakt voor hem op de plaat......kaarsjes erbij en dan mag hij prik drinken. 1 groot feest dus. Morgen visite....we houden het klein en rustig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een hele fijne dag voor jullie allemaal gewenst en van harte gefeliciteerd! Dani heeft het maar goed voor elkaar :) Lekker gourmetten en prik ook nog! Geniet maar lekker met jullie grote kleine man. Vijf jaar is tenslotte al een hele leeftijd en in deze drukke tijd van konijnenverpleging is een verzetje wel op z'n plaats.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De verjaardag van mijn zoontje!!!! :-) Dank jullie wel! 5 is een bijzondere leeftijd!!! Een handje vol!!

Joep gaat goed, lekker wat brokken brood en bijvoeding al op!!!!!

Fijne dag ook voor jullie.

Uhhh sorry :$ Ik wilde even snel reageren want zat op mijn werk :$, moet ik dus niet meer doen hihi, maar in ieder geval gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje!!! :mdr:

aangepast door rabbitmams_miriam
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .