Ga naar inhoud

Joepie gaat langzaam vooruit


joepie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben er aankomend weekend niet dan zit ik in Engeland.

Ik ga daar naar een show kijken en die word ook door SS georganiseerd en nu kreeg ik net van iemand te horen dat ze inderdaad een SS stand hebben staan daar op de show en dat het daar ook goedkoper is dus ik zal zeker een aantal zakjes voor onze Joepie mee terug nemen uit Engeland.

Als ik terug ben stuur ik je wel een PBtje zodat ik ze naar je toe kan sturen.

Ik weet niet waar Joep op zit misschien dat je iets kunt gebruiken wat goed vocht opneemt zodat het minder aan zijn billen blijvt zitten.

Fijn dat hij zo goed gaat eten door de bijvoeding, super hoe het gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

joep zit op een fleece deken en heeft een bak met houtsnippers.......maar al een aantal keer een plas ernaast en dan verplaatst hij niet, blijft ie gewoon in zijn eigen plas zitten!

Dank je wel als je dat wilt doen, echt helemaal super.!!

Mice: ik lag dubbel, mijn man overigens ook!!!!! Geweldig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen Joep

lekker geslapen?

we zijn weer een dag verder geen idee welke ben de tel kwijd maar dat maakt ook niks uit als je maar beter word

en mij gevoel zegt dat je het gaat redden.

ik vind het wel zielig voor je velletje dat je pijn heb.

maar mischien een beetje in smeren wat een beetje vettig is dat maakt de huis lekker soepel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor ik heb lekker geslapen!

Me vrouwtjes smeert me 2 keer per dag in met calendula!! Vind ik nog best lekker ook!

Volgens mij zitten we op dag 34!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gaaf he.....

Vanmorgen heb ik weer lekker een half bammetje op in water gedompeld en 20ss brokken! Zometeen weer die bijvoeding...die ga ik toch niet zo leuk meer vinden hoor....maar ja ik moet wel aankomen natuurlijk en ik luister erg goed naar mn baasje!! Als ze zegt klaar Joepie spring ik gelijk weg!!!! Dan weet ik precies dat ik me laatste hapje gehad heb...

Morgen vieren we hier de verjaardag van Dani,,,die wordt alweer 5 jaar! En zaterdag komt er visite....dus wel drukke dagen hoor voor me baasje! Taart bakken, slingers, kado's etc!!

Dus misschien horen jullie ons nu even ietsjes minder.....dan weten jullie waarom dat is!!!

Kus voor jullie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel blij te lezen dat joep het zo erg goed doet!

Dat plassen en er in blijven zitten doet rambo ook soms, met momenten... Enkel op zijn stukje fleece verzet hij zich om daar niet op te plassen!

Ik heb dan ook een soort klontervormende goed absorberende biologisch afbreekbaar kattenbakvulling onderaan in zijn kooi gedaan en daar een goede laag stro op zodat zijn pipi naar beneden klonters gaat vormen ennn... Rambo blijft lekker proper en droog! (Zo'n beer van bijna 5 kilo is namelijk niet zo handig om even onder de kraan te wassen!)

Een heel fijn weekend voor jullie, heel veel beterschap wensen aan joep van me hoor! geef hem maar een dikke knuffel!

Keep up the good work!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klontervormend kattenbak spul is niet zo'n verstandig idee ;) Als een konijn dat eet, heb je helaas een serieus probleem, omdat het juist klontert bij vocht.

Wat dan beter is, is van die houtkorrels (ook voor kattenbak) absorberen ook heel erg goed en valt uit elkaar. Dat wordt ook niet zeiknat en blijft volgens mij wel goed droog (maar ik zit nu ook niet dagelijks met m'n hand dat te checken in het konijnentoilet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dan ook een soort klontervormende goed absorberende biologisch afbreekbaar kattenbakvulling onderaan in zijn kooi gedaan en daar een goede laag stro op zodat zijn pipi naar beneden klonters gaat vormen ennn... Rambo blijft lekker proper en droog! (Zo'n beer van bijna 5 kilo is namelijk niet zo handig om even onder de kraan te wassen!)

Ik zou heel erg oppassen met klontervormende kattenbakvulling omdat dit bij eten tot verstopping kan leiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kun je een handdoek oid op de plek leggen waar Joep altijd zit neemt meer vocht op dan een fleece deken.

Fijn dat Joepie het zo goed doet.

Dit is de laatste dag voor ik op vakantie ga en kan reageren hier, baal er wel van en zal zeker aan Joepie denken dit weekend.

Ik ga iig mijn best doen voor Joepie voor de SS en misschien hebben ze daar nog wel iets wat Joepie goed an gebruiken.

Heel veel plezier het weekend en gefeliciteerd met Dani maak er een gezellige feest dag van.

aangepast door tamara29
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik lees dit nu pas, met fleece moet je heel erg uitkijken. Fleece schuurt namelijk verschrikkelijk en dit kan problemen met de hakken opleveren. Zou zo sneu zijn als Joepie nu ook nog zere hakken krijgt.

Verder ben ik blij om te lezen dat het steeds beter met Joepie gaat. Ik reageer niet steeds meer, maar lees je topic nog wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad van fleece kunnen ze sore hocks krijgen

Oh ik lees dit nu pas, met fleece moet je heel erg uitkijken. Fleece schuurt namelijk verschrikkelijk en dit kan problemen met de hakken opleveren. Zou zo sneu zijn als Joepie nu ook nog zere hakken krijgt.

Verder ben ik blij om te lezen dat het steeds beter met Joepie gaat. Ik reageer niet steeds meer, maar lees je topic nog wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad van fleece kunnen ze sore hocks krijgen

:lol: Ik noemde het bewust zere hakken, omdat ik erg moe word van alle Engelse woorden in onze taal.

Maar goed, dat kunnen ze inderdaad van fleece krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oww sorry ik bedoelde die geperst houtkorrels natuurlijk! Die worden toch ook zo een beetje een klonter van het uiteengevallen goedje? Maar geen harde klonters inderdaad, het is zowat zachte bloem precies!

Gebruik die geperste houtstaafjes ook voor in de poepbakken van mijn ratjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .