Ga naar inhoud

Joepie gaat langzaam vooruit


joepie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Aangezien Joepie nu midden in de ergste periode zit, vind ik dat hij het nog hartstikke goed doet.

Jullie zijn er nog lang niet, maar mijn gevoel gaat steeds meer zeggen dat hij het gaat redden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is al een goed teken dat hij blijft eten

wel fijn dat je de laptop mee kan nemen dan blijven we toch op de hoogte

anders wordt het zo zenuwslopend als we niks weten.

ik wens je alvast een hele fijne vakantie

Joep jij ook een fijne vakantie en sterk lekker aan tijdens de vakantie en ik hoop dat je weer helemaal gezond terug kom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe was het bij de DA? of ben je nog niet geweest.

Toch fijn dat je ons op de hoogte kunt houden tijdens je vakantie, ik lees hier ook elke dag wel een aantal keer en krijg zelfs een mailtje als er weer opnieuw een bericht is geplaatst.

Ik wil je toch een fijne vakantie wensen ook al ben ik er nog steeds op tegen dat je een ziek konijn niet mee moet nemen en geniet er van ondanks de naare periode die je door maakt met Joep en ik hoop dat het Joepie toch goed zal doen deze vakantie.

Zet em op het gaat jullie lukken ik voel het aan men water. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had ergens gelezen voor het leven maar ook voor 2/3 jaar......hoop voor het leven ja...

da vond hem niet slechter of beter/gewoon stabiel. Hij is nog niks afgevallen!!!!!!

Heb duplo meegekregen.......en extra oogzalf en pijnstilling etc.....we zijn voorzien voor zeker een week!!

heb dossier mee.....alles klaar!!! Nu hopen op het beste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe was het bij de DA? of ben je nog niet geweest.

Toch fijn dat je ons op de hoogte kunt houden tijdens je vakantie, ik lees hier ook elke dag wel een aantal keer en krijg zelfs een mailtje als er weer opnieuw een bericht is geplaatst.

Ik wil je toch een fijne vakantie wensen ook al ben ik er nog steeds op tegen dat je een ziek konijn niet mee moet nemen en geniet er van ondanks de naare periode die je door maakt met Joep en ik hoop dat het Joepie toch goed zal doen deze vakantie.

Zet em op het gaat jullie lukken ik voel het aan men water. ;)

Maar ze neemt hem toch ook mee? Dat probleem was inmiddels opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ze neemt hem toch ook mee? Dat probleem was inmiddels opgelost.

Ja is ook maar dat neemt niet weg dat ik er niet op tegen ben.

Maar dat was uit gesproken en ze neemt hem toch mee maar ik wens ze toch een fijne vakantie. ;)

En we blijven duimen en lezen en hoop gauw te lezen dat Joepie met sprongen vooruit gaat.

Wel fijn dat je zelf nu de injecties kunt geven dat schilt ook een hoop stress voor hem dan hoeft hij iig niet steeds de rit naar de DA te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stabiel blijven is toch ook een goed teken.....

Ik hoop dat jullie toch een beetje kunnen genieten van de vakantie! Het is jullie in ieder geval erg gegund! En het is natuurlijk super dat je ons op de hoogte blijft houden. We leven en hopen allemaal erg mee.

En kom op Joepie, blijven vechten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is ook maar dat neemt niet weg dat ik er niet op tegen ben.

Maar dat was uit gesproken en ze neemt hem toch mee maar ik wens ze toch een fijne vakantie. ;)

En we blijven duimen en lezen en hoop gauw te lezen dat Joepie met sprongen vooruit gaat.

Wel fijn dat je zelf nu de injecties kunt geven dat schilt ook een hoop stress voor hem dan hoeft hij iig niet steeds de rit naar de DA te maken.

Volgens mij bedoel je te zeggen dat je er wél op tegen bent? Anders snap ik je probleem niet zo goed geloof ik;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zullen ze wilgenbomen hebben......dat is wat joep echt het meest eet.......straks vind ik er geen 1 die ik kan kaal plukken.....

heb wel luzernestaafjes gekocht, en snijhaver........en ook wat snoepjes,.....extra verwennen...

heb bijvoer, medicijnen, klamboe, muggenverdrijver voor in stopcontact etc.....al zijn spullen gaan mee, extra fleecedekens......

geloof voor joep alleen al een achterbak vol!!!

Voel me wel heel onrustig......vind het wel heel wat zo met joep op vakantie en ook de hoop gewoon dat ie het red....pfffff moet er niet aan denken op me vakantie ineens.......nou ja jullie weten wat ik bedoel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .