Ga naar inhoud

Joepie gaat langzaam vooruit


joepie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Er draaien zoveel duimen overuren en hij kan lekker genieten van zijn (en jullie) vakantie. Tuurlijk haalt hij het , dat moet gewoon, het mag nu gewoon niet meer fout gaan!!! Kom op Joep, klim nu maar langzaam vanuit je diepe dal weer omhoog. stapje voor stapje. We zijn blij met ieder klein stapje vooruit.

Hij zit er wel comfortabel bij hoor in zijn vakantieverblijf!

Fijn dat je ons op de hoogte houdt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje hij ziet er inderdaad nog erg uit maar zoals ik lees zit hij toch langzaam in zijn herstel nu en kan het lijkt mij nu alleen maar beter worden.

Hij heeft behoorlijk wat gegeten zeg je dan zal hij zichzelf ook wat minder misselijk voelen en dat is ook al een goed teken.

Hij is al zo'n eind de meeste konijnen waren er niet meer maar omdat Joep een echte vechter is en Joep een stel goede baasjes heeft getroffen die zo goed voor hem zorgen is hij al heel ver om deze virus uit te roeien uit zijn lichaam.

Wat een heerlijk plekje heeft Joepie op vakantie dat doet zo te zien en horen hem toch ook wel goed.

Wij blijven hier ook door duimen tot Joepie helemaal hersteld is.

Nogmaals mijn complimenten voor jullie voor hoe jullie het doen voor Joepie echt top ik had nooit verwacht dat Joepie er nu nog zou zijn omdat je het dagen geleden nog wou opgeven en dat je door onze tips en je eigen gevoel het gelukkig niet gedaan hebt waardoor Joepie er nu nog is en zoals mijn gevoel zegt het ook gaat redden en goed zal herstelen.

Geniet van je vakantie en van elke vooruitgang die je ziet bij Joepie en bedankt dat je ons op de hoogte houd.

Groetjes,

Tamara.

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij gaat het de eerste week slecht, de 2de week zie je myxomen...de derde week stabiel en dan gaat het beter...nou we gaan nu naar de 3 weken en hij is stabiel......dan zou het vanaf nu zo ongeveer steeds stapjes beter moeten gaan...

En nogmaals, die ziekte heeft hem heel erg toegetakelt....dus voor zijn mooie koppie terug is zijn we wel een maandje verder hoor......ben nu al lang blij met ingedroogde plekken of een korstje :-0

ook vandaag tot nu toe eet hij lekker....wel heel selectief hoor, echt alleen wat hij wil....wortelloof, paardebloembaadjes, wilg.....soms wortel, bamboe.........hooi eet hij wel steeds wat sprietjes van....

hij heeft idd een prima plek....we hebben ons eetgedeelte er voor op moeten geven...!!!! Die joep!!!

Ik hoop dat jullie gelijk krijgen!!! Ik duim het hardst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt het mooi opgelost met zijn vakantieverblijfje :mdr: en ik vind het zo mooi om te lezen dat hij toch wat meer gaat eten en er nu al kleine stapjes vooruit zijn. Ik blijf voor hem duimen. Ik vind joepie een topkonijntje :love: met een ontzettende wilskracht en een ontzettend volhoudend vrouwtje, comlimenten hoor want jij sleept joepie er wel doorheen. TOP :cool::cool:

En voor joepie: zet hem op lieverd, dit moet gewoon goed komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!!

jahoor wij doen zeker leuke dingen....de kindjes liggen nu net op bed en hebben de hele middag tot een uur of 1915 mogen zwemmen....toen nog voor de openhaard boekje lezen en nnu lekker slapen..

Vanmiddag ook nog op de waterfiets geweest en vanmorgen gespeelt in een overdekt speelcentrum...

morgen weer een dag met zonneschijn dus ook die dag vullen we weer leuk in!!

joep krijgt steeds alle aandacht als we weer terug zijn...zo ga ik zo weer wat bijvoeden....en hem bij me nemen.....en me man gaat nog wilgentakjes halen voor hem!

morgen weer een update.....

owja.....ik zie wel wat vaker blindedarmkeutels liggen, die zag ik voorheen nooit....is dat erg???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blindedarmkeutels bevatten noodzakelijke voedingsstoffen en volgens mijn kkda moeten konijnen ze wel binnenkrijgen... Als het lukt zou je (vies klusje, maar ja) ze aan Joepie kunnen proberen te voeren op iets lekkers. Toen Tinus ziek was moest ik dat ook doen, juist omdat het goed is voor de weerstand en darmstelsel van het konijn.

Misschien heeft iemand anders nog wel andere tips, anders morgen misschien toch even overleggen met je eigen da...

Beterschap maar weer!

PS

Inmiddels hebben bijna alle BB-ers RSI van het duimen, maar we gaan gewoon door, hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja en t kan ook zijn dat hij zijn blindedarmkeutels laat liggen omdat hij misschien nu juist teveel eten krijgt? Snap dat je alles aanbiedt wat maar kan.. soms als je zoveel verspreid op de dag aanbied dan denk je dat hij weinig heeft gegeten maar misschien ook wel juist teveel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dwangvoer wil hij niet meer...eerst lukte het me prima maar nu wordt het meer strijd dus ik wil dat achterwege laten...en ja ik bied hem meerdere keren per dag eten aan.......maar in totaal lang niet zoveel als hij altijd deed....ik denk dat het ook de zin is die ontbreekt omdat hij ook alles aangerijkt wil krijgen ipv dat hij zelf eet.....

zijn neusje vind ik nu wel meer snotterig, maar wellicht goed dat het wat loskomt!!? maak zijn neusje ook meerdere keren per dag schoon met een zoutoplossing....

hoe dan ook..........vandaag DAG 18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij eet gelukkig wel hooi en snijhaver, wilgentakjes, paardebloem, munt, basilicum, wortel en loof...dus best oke toch....in de natuur hebben ze ook geen biks...zolang hij zijn hooi en snijhaver maar eet, zit lekker vol ruwe vezels....hij heeft net ect weer behoorlijk goed gegeten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .