Ga naar inhoud

Joepie gaat langzaam vooruit


joepie

Aanbevolen berichten

Hwhahaha mijn man zit nu samen met Joep te eten.....worteltje...zonnebloemblad, druivenblad, basilicum, andijvie, komkommer, paprika.....en ga zo maar door.....ben er blij mee want heel veel heeft joep niet op vandaag.

Het geeft me moed dat we al 12 dagen op weg zijn.......zou het zooo stoer vinden als we het redden!!!!!!

Bedoel je dat je man hetzelfde te eten krijgt? :lol:of dat hij joepie aan het voeren is :wink2: ik hoop voor hem het laatste , alhoewel, is wel goed voor zijn weerstand natuurlijk :whistle2:

aangepast door rabbitmams_miriam
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou ja, hoe het ook zij en welke beslissing je ook mag nemen; ik hoop dat jullie Joepie er door heen slepen.

Je hebt nu al zoveel gedaan....vooral doorgaan met verzorgen en niet de hoop opgeven als hij mindere dagen heeft.

Dat geeft ook zoveel steun aan mensen van het forum hier die misschien nog met de ziekte in aanraking komen.

Persoonlijk vind ik het ook een eng idee dat iemand met een besmet konijn het land doorkruist, maar dat komt omdat ik hier ook nijnenvoetjes heb rondrennen;logisch toch? Hier in het buitengebied (vlak bij meerdere maneges) veel last van vliegen en muggen...dus houdt altijd mijn hart vast. Ik denk dat je dat gevoel konijnen-eigenaren niet kwalijk kan nemen; net ze min als dat zij jouw kwalijk kunnen nemen dat je alles voor jouw nijn wil doen.

Hou vol en zet hem op....sleep Joep door deze donkere dalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Catelootje, "zo een reactie' is een zinsbouw fout :P.

Geintje, ik was het van de opmerking over de taalfouten, sorry hiervoor, kwam er een beetje lomp uit.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik me vaak stoor aan alle taalfouten op forums in het algemeen hoor, en ik schrok een beetje van de wat onaardig over komende reactie van tamara, en deze combinatie zorgde voor mijn reactie op de taalfouten. Bij deze mijn excuses, we willen allemaal het beste voor alle konijnen en voor Joepie in het bijzonder!

"Zo een reactie" is Vlaams. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop dat Joep goed de nacht is door gekomen.

hij moet het gewoon gaan halen jullie zijn nu al zo ver.

de dierenarts zei toch dat deze week kritiek is en jullie gaan vrijdag op vakantie dat is wel fijn dat het vrijdag pas is dan ben je al bijna over de kritieke week heen.

ik ben wel benieuwd waar je woont in breda

ik woon zelf in breda noord ( hoge vucht ) en tot nu toe heb ik hier nog niks gehoord over de ziekte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het minder vandaag.........hij is benauwder...en meer snotterig...

dat ging net wee riets beter...

komt dat door de duplo injectie? of door het naar buiten gaan met hem.....wel heel kort vlug de auto in enzoo....

hij is wel op zijn ziekst nu dus idd kritieke week.....hoop zo dat hij het red....

ik woon niet ver bij jou vandaan.......de brug over......haagse beemden.

waar we naar toe op vakantie gaan lijkt me niet nodig te vermelden ivm onrust!! wie weet haalt joep het wel niet....als we vrijdag weg gaan wil ik het best vermelden.....als jullie dat fijn vinden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat dit de kritieke week is zal het wel een beetje op en neer gaan, maar we blijven gewoon duimen met z'n allen voor een volledig herstel, liefst op korte termijn. Go Joepie!

Zo te zien bij de het topic op BB over uitbraken van myx en VHS al op plaatsen door het hele land gevallen bekend (tot aan Hoogezand zelfs) dat het niet uitmaakt waar je heen gaat... Met het landelijke verkeer van nu is het bijna niet mogelijk om ziektes in een bepaald gebied te isoleren. Ik ken ook mensen die hun hond uitlaten in bossen of duingebieden waar ziektes heersen en die worden dan ook meegenomen naar de stad. Amsterdam staat ook al bij de lijst van uitbraken, dus het lijkt niet veel uit te maken waar je heen gaat of woont. Deze rotziekte is tenslotte door mensen gemaakt om zoveel mogelijk zieke konijnen te maken :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb een stoom appartaatje gekocht ewaar je kokend water in doet en dan er boven moet hangen om te dampen....met kamille erin....ik vraag me af of ik ook luuf kan gebruiken voor een konijn, de boel moet echt een beetje los komen want het mindere eten komt echt daardoor!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit jaar hoor je het inderdaad ontzettend veel, veel te veel naar mijn mening. En als ik de fotos van joepie zie en wat het met zo`n beestje doet, bah..........hoe kan iemand dit nu als oplossing gezien hebben tegen overpopulatie.

Als het ook al in het gebied is waar jij naar toe gaat is daar in ieder geval geen reactie meer op , dus lekker vakantie houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Catelootje, "zo een reactie' is een zinsbouw fout :P.

Geintje, ik was het van de opmerking over de taalfouten, sorry hiervoor, kwam er een beetje lomp uit.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik me vaak stoor aan alle taalfouten op forums in het algemeen hoor, en ik schrok een beetje van de wat onaardig over komende reactie van tamara, en deze combinatie zorgde voor mijn reactie op de taalfouten. Bij deze mijn excuses, we willen allemaal het beste voor alle konijnen en voor Joepie in het bijzonder!

Je moet niet oordelen over mensen die je niet kent en sorry hoor dat ik dyslexie heb.

En mijn reactie is meer omdat ik vond dat ze Joepie begon op te geven vanwegen de vakantie en zag mijn dieren in gevaar komen omdat ze een besmettelijk konijn mee op vakantie wil nemen ik heb hier niet alleen konijnen zitten die je even ergens gratis ophaald of voor een tientje koopt de mijne zijn wel 40 a 50 euro per stuk en deze gaan ook mee naar tentoonstellingen dan wil je echt deze ziekte niet in je stal krijgen omdat andere onzorgvuldig met deze ziekte zouden omgaan.

Je hoort mij verder niet zeggen dat ze niet goed voor Joepie zorgt.

Ik hoopte op deze manier ook te bereiken dat ze hem niet opgeeft voor een vakantie sorry als dat verkeert is overgekomen was niet de bedoeling.

Ze moet gewoon blijven vechten voor deze heer zijn kansen worden steeds groter om deze ziekte te verslaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit nu nog nodig ?????????????????????????????????

Kan dit niet via pb inplaats van in dit topic

En elk konijn is er een of hij nu gratis is of 40 euro :$:$

Het blijft verschrikkelijk

Je moet niet oordelen over mensen die je niet kent en sorry hoor dat ik dyslexie heb.

En mijn reactie is meer omdat ik vond dat ze Joepie begon op te geven vanwegen de vakantie en zag mijn dieren in gevaar komen omdat ze een besmettelijk konijn mee op vakantie wil nemen ik heb hier niet alleen konijnen zitten die je even ergens gratis ophaald of voor een tientje koopt de mijne zijn wel 40 a 50 euro per stuk en deze gaan ook mee naar tentoonstellingen dan wil je echt deze ziekte niet in je stal krijgen omdat andere onzorgvuldig met deze ziekte zouden omgaan.

Je hoort mij verder niet zeggen dat ze niet goed voor Joepie zorgt.

Ik hoopte op deze manier ook te bereiken dat ze hem niet opgeeft voor een vakantie sorry als dat verkeert is overgekomen was niet de bedoeling.

Ze moet gewoon blijven vechten voor deze heer zijn kansen worden steeds groter om deze ziekte te verslaan.

aangepast door jrjsieben
Link naar reactie
Delen op andere sites

bisolvon.....mag dat?

Joepie drinkt niet....alleen ondergedompeld groenvoer of spuitjes....daar kan ik het wel in doen....maar kan dat geen kwaad?

Ik heb mijn voedster die vastzittende slijm had op aanraden van de DA bisolvon druppels voor kinderen gegeven. Dit deed ik met wat water in een spuitje en gaf dat dan aan haar. Ik merkte heel snel resultaat bij haar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .