Ga naar inhoud

Joepie gaat langzaam vooruit


joepie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Is dit nu nog nodig ?????????????????????????????????

Kan dit niet via pb inplaats van in dit topic

En elk konijn is er een of hij nu gratis is of 40 euro :$:$

Het blijft verschrikkelijk

Mee eens en mijn konijn was gratis, maar voor mij is ze heel wat meer dan 50 euro waard. :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

De werking van Bisolvon ea zijn er om de slijmvliezen minder dik te maken wat ruimte geeft en de taaie slijmen op te lossen. De uitwerking kan inderdaad zijn dat het er in de vorm van vloeibaarder snot er uit komt. Denk bv maar eens aan jezelf als je dat soort dingen gebruikt. Hoe reageer jij er op. Dat zal een soort van versie zijn hoe je nijn er op zal reageren.

Let er dus wel op dat het spul voor kinderen en het liefst nog voor baby's is. Daar zitten de minst heftige stoffen in die schade kunnen maken.

Omdat het eigenlijk niet echt voor dieren is zou ik het wel goed in de gaten houden wat het voor Joepie doet.

Heel veel succes er mee en hoop echt dat het helpt voor Joepie zodat ie weer beter kan eten en drinken en dus weer op krachten komt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

thx! en wat merkte je....meer snot en slijm omdat het vloeibaarder werd??

Ik merkte dat het gepiep van haar longen een stuk minder werd. En inderdaad ging ze een stuk meer snotteren, omdat het slijm dunner werd, waardoor het makkelijker haar lijfje uit kon. De DA zei dat door de bisolvon de duplo injecties ook beter hun werk kunnen doen, ook dit komt omdat het slijm minder taai wordt.

Nog even een verzoek voor de rest. Dit topic is er om Joepie te helpen, niet om te ruzien. Joepie heeft niks aan al die off-topic berichten.

@teddytjes: de bisolvon kinderdruppels zijn ook geschikt voor zuigelingen.

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

@fluf en Tinus. Myx is een ziekte die ergens in de vroege jare n30 in brazilie is ontdekt. Het was een natuurlijke ziekte. De mens heeft toen die ziekte naar australie gebracht om daar de konijnenpopulatie tegen te gaan. In de jare n50 kwam de ziekte naar europa. Begon op een boerderij/landgoed in frankrijk maar werd in snel tempo verplaatst door europa. Met name door mensen die een konijnenplaag hadden die haalden bij het landgoed (wat afgesloten was) een konijn weg om zo een populatie bij hun te verspreiden. Doordat mensen steeds weer dieren bij een besmettingshaard weg haalden om hun eigen "plaag" te bestrijden heeft deze ziekte zoveel grond gewonnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Saf: de endemische vorm is inderdaad van oorsprong Braziliaans en betrof een relatief milde vorm. De introductie in Australië is samengegaan met het biologisch sterker maken van het betreffende varicella virus. Omdat het op die manier heel erg besmettelijk is geworden en de Europese konijnen niet eerder in aanraking waren geweest met deze vorm is het verloop in onze contreien gruwelijk te noemen. Maar goed, het maakt helemaal niet uit verder. Het is gewoon een rotziekte die hier niet had moeten zijn. Daar kunnen we het in ieder geval over eens zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit nu nog nodig ?????????????????????????????????

Kan dit niet via pb inplaats van in dit topic

En elk konijn is er een of hij nu gratis is of 40 euro :$:$

Het blijft verschrikkelijk

Oke sorry voor deze opmerking over de 40 a 50 euro ik heb hier ook 10 rasloze zitten die me niks tot weinig gekost hebben wil deze ook niet kwijt.

Ik werd een klein beetje boos omdat ze Joepie toch mee op vakantie wil nemen en ik en waarschijnlijk nog meer maar die zeggen het niet het er niet mee eens zijn dat Joepie nu gaat reizen onder deze omstandigheden.

Het is inderdaad fijn dat ze de vakantie heeft weten om te boeken je komt met een ziek konijn ook echt Frankrijk oid niet in, maar dan nog vind ik het niet slim om hem mee te nemen.

Nog maals mijn excusses voor de verkeerde reactie ik ben gewoon bang dat mag toch dat zijn er meer hier.

TS, Ik hoop echt dat ie er bovenop komt en we blijven zeker voor hem duimen.

Je kunt Joepie inderdaad alles geven wat ze mogen hebben en wat hij wil eten als hij maar blijft eten dat is heel belangrijk nu.

Probeer hem met alles te paaien.

Je bent goed bezig voor Joepie anders was hij er al niet meer dat is zeker toppie ga zo door.

Vergeet mijn rotte reactie's maar ik ben gewoon bang voor mijn konijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tamara29: iedereen met konijnen zal altijd bang zijn voor myx. Momenteel schijnen er uitbraken in Amsterdam te zijn en elke keer als ik het balkon opga is het met enige angst. Je zorg wordt door alle BB-ers begrepen en gedeeld, maar het gaat om de toon. Fijn dat je meeduimt voor Joepie's herstel :)

@Joepie: als de kleine man het haalt (en daar gaan we van uit, hoor!) dan mag hij wat mij betreft de BunnyBunch mascotte worden. Verwen hem maar lekker met alles waar hij maar zin in heeft en maak je niet té druk om de downs want die horen bij de ups...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen is bang :gasp:

Ik was mijn handen en heb kaplaarzen die ik alleen in het hok en de ren aan doe

Misschien een beetje overdreven :$

Maar ik snap @Joepie om haar konijn mee te nemen

Ze heeft genoeg geprobeert om een andere oplossing te vinden maar is niet gelukt

Kom op Joep laat ze een poepie ruiken :mdr:

aangepast door jrjsieben
Link naar reactie
Delen op andere sites

je hoort toch ook van mensen die in het ziekenhuis liggen dat de ene dag beter gaat dan de andere dag.

dus mischien dat Joep vandaag een slechte dag hebt maar we hopen morgen op een betere dag toch.

hij moet het gewoon gaan redden hij is nu al zo ver.

en je woont inderdaad dicht bij mij

mijn ouders wonen ook in de haagse beemden.

heel veel beterschap

Link naar reactie
Delen op andere sites

hebben jullie nog ideeen wat ik Joep allemaal kan geven??

Hij heeft wat brood op...1,5wortel met loof en nog best wat extra loof.....tja mini beetje hooi en dat was het wel...oja 2 kleine takjes wilg...

Ik wil hem meer paaien om te eten.....dus als jullie ideetjes hebben....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht hier ergens iets gelezen te hebben over kruiden, dus ik ben even gaan zoeken en dit topic bedoelde ik:

http://www.bunnybunch.nl/community/showthread.php?47046-Kruiden-linkje

Misschien kun je hier iets van proberen en dan weet je meteen waar het goed voor is. Zo kwam ik bij een hoop problemen brandnetelblad en goudsbloembloemen tegen. Ik weet alleen van hier dat onze FH goudsbloembloemen lekker vind, brandnetelblad moet ik nog proberen.

Ik hoop dat je er wat aan heb.

...... oh ja hier zijn ze ook helemaal bezeten op natuur struktuurmuesli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .