Ga naar inhoud

Joepie gaat langzaam vooruit


joepie

Aanbevolen berichten

Ik heb even op die site gekeken. Je moet wel een sterke maag hebben voor een aantal van die foto's. Als je dan bedenkt dat een aantal van die dieren genezen zijn. Het is bijna onvoorstelbaar, maar dus wel mogelijk.

Joep mag nu eigenlijk ook niet meer dood gaan. Kom op Joep!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/dierinfo/konijn/myxomatose.html

kijk nou!!!!! Dit wist ik dus helemaal niet he,....ze hebben zonder te vragen deze foto van joep gebruikt...nu vind ik het niet erg hoor....maar ze hadden het best mogen vragen...maar goed we hebben goed mailcontact, ze hepen elke keer met antwoorden geven dus vooruit maar!!! Mijn JOEP!!

Welke foto's is Joepie dan??? *herkent hem nergens in?* die met ontstoken ogen door myx ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij gezwollen ogen en oren staat ie.....en daar ziet joep er nog goed uit als je nu naar hem kijkt hoor....wel en groot verschil...

Hij ziet er inderdaad een stuk beter dan een aantal konijntjes op de site. Ziet hij er ook zo zielig uit? Daar springen de tranen je spontaan van in je ogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zielig he......maar weet je zijn uiterlijk zegt niks over het wel of niet halen......dit hoort gewoon bij deze rotziekte en gaat vanzelf weer weg naarmate het beter gaat met hem....

Hij heeft heel erg opgezette neus, oren en ogen.....rood en gebobbeld...

het blijft wel zo goed al beperkt tot zijn koppie...

Hij krijgt om de 3 dagen duplo injecktie...

2 keer pijnstilling

2 keer baytrill

4 keer oogzalf

3 keer neusdruppels otrivin...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is 5 maanden nu!!!! Beter ziet hij er niet uit hoor, wellicht dat dat blaadje het idd wat mooier maakt, hij is stabiel,,,geen rare bobbels meer ofzo....roodheid neemt af bij zijn oren en ook de dikte.....de rest hoop ik zo snel mogelijk!!

Agut hij is jonger dan mijn Elena die is 7 maanden.

Is hij goed door de nacht heen gekomen en hoe is het nu met hem we blijven hier duimen hoor zekerste weten.

Hij moet het gaan redden de kritiekste dagen zijn bijna geweest en nu moet hij opknappen vinden wij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja de nacht is goed gegaan.....en vanmorgen heeft hij weer wat gegeten, korstje brood. loof en wilg......1 blaadje andijvie...en ik heb een zakje luzerne...lijkt op hooi, allemaal sprietjes en daar heeft ie ook wat van gegeten plus 5 sprietjes hooi!!!

Hij zit nu met zijn koppie in het zonnetje en ziet er erg vredig uit!!

Strax weer da........duplo injectie en oortjes nakijken....en ik krijg alles mee voor op de vakantie.....zal weer wat centjes zijn benn ik bang!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .