Ga naar inhoud

Joepie gaat langzaam vooruit


joepie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

nou deze ochtend, het is pas half 10 heeft ie echt al lekker wat gegeten, meer dan de afgelopen 2 dagen in ieder geval....en het leek hem ook te smaken, ging er achter elkaar in, 1 beschuitje....tja.....wortelloof.....en wat takjes/blaadjes wilg......zonnebloemblad en 2 druivenblaadjes en een paar paardebloemblaadjes..... ik ben zo blij want door dat hij nu iets meer eet lijkt het ook alsof hij zich beter voelt....

het is in idergeval niks erger geworden....en zijn oren lijken nog steeds wat rustiger, minder rood en zelfs ietsjes minder dik!!!!!

Gooooooo JOEPIE!!!! kom op mannetje.....ik weet dat je het kunt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou deze ochtend, het is pas half 10 heeft ie echt al lekker wat gegeten, meer dan de afgelopen 2 dagen in ieder geval....en het leek hem ook te smaken, ging er achter elkaar in, 1 beschuitje....tja.....wortelloof.....en wat takjes/blaadjes wilg......zonnebloemblad en 2 druivenblaadjes en een paar paardebloemblaadjes..... ik ben zo blij want door dat hij nu iets meer eet lijkt het ook alsof hij zich beter voelt....

het is in idergeval niks erger geworden....en zijn oren lijken nog steeds wat rustiger, minder rood en zelfs ietsjes minder dik!!!!!

Gooooooo JOEPIE!!!! kom op mannetje.....ik weet dat je het kunt!!!

Dat is heel goed nieuws! Het gaat de goede kant op! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hebben jullie ervaring met caviakruiden en het bezorgen ervan....wij gaan vrijdag weg dus dan moet het vandaag gepost worden, doen ze dat ......want dan wil ik daar wel wat luzerne ruiten en kruiden/bloemen bestellen!!

Of ze zo snel leveren weet ik niet echt meer maar ze zijn wel behulpzaam, bel anders ff om het uit te leggen. Ze kunnen het dan misschien voor deze keer meteen versturen.

Over de beschuitjes etc.. Ik snap dat je wil dat hij eet maar pas op met zijn darmpjes, als hij nu weer andere dingen wil geef dan geen beschuit meer. Anders heeft hij straks misschien ook nog een verstopping.

Link naar reactie
Delen op andere sites

joep heeft jeuk aan zijn oor.....hijkrabt er best veel aan en zag net dus ook beetje bloed omdat hij het open heeft gekrabbelt....zijn oren zijn ook zo dik en wellicht geneest het een beetje doordat het minder rood is en dat dat jeukt maar ook zijn oren zijn wel vies...bruine aanslag erin....hoe ga ik dat schoonmaken of moet ik hiermee naar de da?

Link naar reactie
Delen op andere sites

joep heeft jeuk aan zijn oor.....hijkrabt er best veel aan en zag net dus ook beetje bloed omdat hij het open heeft gekrabbelt....zijn oren zijn ook zo dik en wellicht geneest het een beetje doordat het minder rood is en dat dat jeukt maar ook zijn oren zijn wel vies...bruine aanslag erin....hoe ga ik dat schoonmaken of moet ik hiermee naar de da?

Zou je zijn oren misschien kunnen insmeren, want korstjes gaan natuurlijk trekken en misschien als je dit vet houdt irriteert het minder.

Mijn konijn heeft maden gehad en ik heb toen voor haar korsten en wonden in te smeren vetramil zalf gehad dit is een "honingzalf"en kan geen kwaad als dit word opgelikt.

Op de verpakking staat geschikt voor oppervlakkige, diepe ontstoken wonden, beschadigdde huis, jeuk

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou deze ochtend, het is pas half 10 heeft ie echt al lekker wat gegeten, meer dan de afgelopen 2 dagen in ieder geval....en het leek hem ook te smaken, ging er achter elkaar in, 1 beschuitje....tja.....wortelloof.....en wat takjes/blaadjes wilg......zonnebloemblad en 2 druivenblaadjes en een paar paardebloemblaadjes..... ik ben zo blij want door dat hij nu iets meer eet lijkt het ook alsof hij zich beter voelt....

het is in idergeval niks erger geworden....en zijn oren lijken nog steeds wat rustiger, minder rood en zelfs ietsjes minder dik!!!!!

Gooooooo JOEPIE!!!! kom op mannetje.....ik weet dat je het kunt!!!

Super dit te lezen dat hij weer een betere dag heeft en weer wat meer eet.

Fijn dat het niet erger is geworden dat doet me goed dit te lezen. ;)

We krijgen steeds meer goede hoop voor Joepie, we blijven doorduimen voor jullie en vooral voor Joepie.

De jeuk in zijn oren kan meerdere oorzaken hebbben, hij kan inderdaad mijt hebben zwakke/zwakkere dieren zijn vatbaarder maar het kan ook de geneezing zijn van zijn oren waardoor hij misschien ook wat meer oorsmeer heeft geproduceerd, maar dat zou ik inderdaad even met je DA bespreken, je schrijft al dat je morgen naar de DA moet met hem dan kun je het inderdaad meteen overleggen en dan kunnen ze ook meteen kijken dat gaat dan in 1 moeite door en geen extra stress voor hem omdat hij niet extra naar de DA hier voor hoeft omdat je er toch heen moet.

Ik ben trots op jullie hoe jullie het doen voor Joepie en dankzei jullie goede zorgen is Joepie al een heel eind enmaakt hij steeds meer kans om dit te overleven. :goed:

Kom oppppppppppppp Joepieeeeeee je kunt het je bent een sterke ventttttttttt. :love:

Groetjes,

Tamara.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .