Ga naar inhoud

Joepie gaat langzaam vooruit


joepie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nog even snel een updateje want ik ben een klein beetje blij.........

Joep heeft op zijn oor een soort van uitgestrekte muggenbult....zeg maar 1 bij 1 ofzo en dan stond dat wat bol!!! Net keek ik, hij moest weer spuitjes van mij, 25ml bijvoer, omdat we de hele middag weg zijn.....en ik zag dat die bult nu een plat ei was geworden met rimpeltjes......dus volgens mij droogt het in.......en daar maak ik een vreugde sprongtje voor!!!!!!! Jippie.......we zien iets vooruitgang!!!! GOOOOOO JOEP!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super om te lezen dat alles goed is gegaan. Moet een hele onderneming zijn geweest om naast de gewone vakantiespullen ook nog Joepie + toebehoren mee te nemen in de auto.....

En wat fijn dat jullie vakantie uiteindelijk toch nog door is kunnen gaan. Jullie gaan daar vast een geweldige tijd hebben, zeker nu Joepie zo dicht bij jullie is!

Ben erg benieuwd naar de updates.....

Geniet allemaal van de vakantie. En veel beterschap en knuffels voor Joepie! Kom op, je bent nu al zo ver....!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zeg, ik denk dat de kritiekste periode nu zo goed als voorbij is en dat je nu alleen nog maar verbetering gaat zien als de myxsomen nu aan het indrogen of zo iets zijn dat is een goed teken het zal nu allemaal rustig aan gaan slinken.

We blijven nog steeds duimen zet em op gogogo you can do it. ;)

Geniet van de fijne dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net aan het bijlezen van de afgelopen dagen. Fijn te horen dat je mannetje niet al te veel hinder van de reis heeft gehad.

Zeker fijn te horen dat het stabiel danwel vooruit gaat ... da's altijd fijner dan dat het minder gaat.

Ik van harte dat Joep mee terug mag en dat hij hiervan helemaal genezen mag.

Zet hem op Joep en familie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens, joeps vakantiestek!!!

711a84.jpg

joepie ziet er nog niet beter uit hoor, daar gaat echt nog wel tijd overheen.....het is nu zover....dat ik beoordelen kan, dat de top eraf is en de boel heel langzaam wat gaat genezen...indrogen etc....maar echt het gaat heel langzaam......rotziekte!!!!!!!!

Zoveel nijnen gaan er dood aan...vind zooo oneerlijk he...!

Gelukkig is Joep er nog....en gaan we alweer richting dag 17! Mijn da zei, bij een dag of 20 zal het keerpunt zijn.....dus dat we dan echt de goede kant uitgaan...ik tel ook echt tot die dag af....geeft geen garantie maar wel wat meer hoop!!!

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is ook echt heel zielig...........heb echt medelij met hem....het duurt ook zo lang......hij ziet al zo'n 1,5 week niks meer....neus helemaal dicht dus moeilijk ademen.....echt heeeel sneu....ben daarom nog steeds zoooo bang......maar de hoop wordt wel iets groter als ik zie dat er plekken aan het indrogen zijn....maar hij is nog steeds heel erg ziek,..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is ook echt heel zielig...........heb echt medelij met hem....het duurt ook zo lang......hij ziet al zo'n 1,5 week niks meer....neus helemaal dicht dus moeilijk ademen.....echt heeeel sneu....ben daarom nog steeds zoooo bang......maar de hoop wordt wel iets groter als ik zie dat er plekken aan het indrogen zijn....maar hij is nog steeds heel erg ziek,..

Indrogen is volgens mij wel één van de tekenen van herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is nu zover....dat ik beoordelen kan, dat de top eraf is en de boel heel langzaam wat gaat genezen...indrogen etc....maar echt het gaat heel langzaam......rotziekte!!!!!!!!

Zoveel nijnen gaan er dood aan...vind zooo oneerlijk he...!

Dat het een rotziekte is, komt omdat het blijkbaar de konijnenvariant van het pokkenvirus is. Dat kwam ik pas tegen toen ik research aan het doen was. Gelukkig is de menselijke variant sinds 1978 officieel uitgeroeid. Maar ook bij die variant is het moment van het indrogen van pokken het keerpunt in de ziekte waarna het doorgaans beter gaat.

Dus hopelijk heb je het ergste gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 17!!!!

En ook deze nacht is goed gegaan en vanmorgen heeft hij behoorlijk goed gegeten!!!!! We gaan een s kijken of we hem in de avonduurtjes wat beweging kunnen geven want hij keert zijn kont meer doet ie niet.....beetje beweging is ook goed natuurijk!!

Maar goed .........nu nog 3 dagen tegaan tot die 2 dagen.....toch super als hij het red ......voor mij een soort keerpunt@@@

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .