Ga naar inhoud

Joepie gaat langzaam vooruit


joepie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Volgens mij bedoel je te zeggen dat je er wél op tegen bent? Anders snap ik je probleem niet zo goed geloof ik;)

Ja sorry dat bedoel ik te zeggen maar ik kan er verder niet over beslissen he. ;)

Fijne vakantie morgen en Joep blijf vechten he jongen.

aangepast door tamara29
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik volg jullie verhaal vol spanning en goede hoop voor Joepie. Het is bijna niet te geloven dat zo'n kereltje zo'n strijd levert! Ik begrijp heel goed dat de intensieve verzorging als baasje zijnde ook slopend is, maar helemaal fantastisch zoals jullie hem steunen! Hopelijk kunnen jullie toch nog wat genieten op vakantie en natuurlijk het allerbeste voor Joepie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och jeetje, ben gister even niet echt op BB geweest en zie dat ik toch het een en ander gemist heb....Ik schrik wel van die foto's hoor ookal had ik er al een paar van Joepie gezien. Het is gewoon zo sneu :(

Hoop dat ie het wel haalt en twijfel er ook niet zo erg aan want hij heeft nog strijdlust :) Fijn om te zien dat ie blijft knokken.....

Nogmaals een fijne vakantie in zoverre je er van kunt genieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Daar zijn we dan voor de eerste update!

De reis is rustig verlopen.....joep heeft lekker gelegen in zijn reismandje....

Toen we aankwamen gelijk voo roep zijn plekkie klaar gemaakt......met klamboe........en de zit er goed om heen, zal morgen wel even foto's maken van zijn vakantie stekkie....

Na uitpakken hebben oep met rust gelaten en zijn we een rondje gaan lopen en gelukkig kwam ik een wilg tegen!!!! Yeah!!! Favo eten van joep....en ook paardebloemblaadjes....maar wat ik ook zag is een bamboe....mag hij daar takjes/blaadjes van...?

Joep lijkt al goed gewend...merk geen stres bij hem. Hij is wel aanhankelijk naar mij toe....lief!!!

Hij heeft al wat gegeten , zelf een klein worteltje...maar niet veel hoor, hopelijk morgen meer en misschien dat ik zo wat spuitjes bijvoer geef....

Joep is ook vandaag weer stabiel.....

heel fijn dat hij hier is, de autorit is zowat de enige stress geweest voor hem.......hier heeft hij het niet en ergens anders had ie toch een week zonder mij gemoeten en tja.....wat moet joep nou zonder mij!?!?!!?! :-)

Kortom, ik ben tevreden zoals het gaat alhoewel ik wel wat banger ben....toch erg bang hem te verliezen, durf er niet op te vertrouwen dat het goed komt....wil zo graag hem weer mee naar huis nemen........

morgen wat foto's van zijn stekkie en als even lukt elke dag een update........

Liefs van ons!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 16!!!! En Joep is nog steeds stabiel.....eten doet hij allen als ik het hem geef dus breng heel wat tijd met hem door....wil elke dag ook wat bijvoeden voor de vezeltjes etc.....

Het gaat na omstandigehden wel oke, hebben niks te klagen....

dat hij niks ziet is wel zielig want hij botst overal tegen aan en durft daarom niet echt te bewegen....

die stomme zwellingen.....die mogen echt snel weg van mij.....

morgen is het weer tijd om duplo te geven, ben benieuwd hoe het zal gaan...

Wij gaan lekker met de kindjes zwemmen vanmiddag en vanmorgen hebben we ontbijtje buffet gedaan.....dat was dus voor de kindjes pannenkoeken donuts en suikerwafel als ontbijt whahahha!! nou goed.....het is lekker hier....en we genieten zeker.....

Liefs van ons en een kusje van joep!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed te horen dat Joep nog steeds stabiel is en waarschijnlijk eet hij alleen als je het hem geeft omdat hij niks ziet.

Met jullie goede zorgen moet het haast wel goed komen dag 16 is toch al heel ver voor een konijn met deze ziekte.

Fijn dat je toch een fijne vakantie hebt en de kinders zullen wel lekker hebben zitten smullen met al dat lekkers als ontbijt. :)

Pluk het maar lekker kaal daar met al het lekker waar Joep van houd. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pluk het maar lekker kaal daar met al het lekker waar Joep van houd. ;)

Hahaha ja straks park dicht omdat er nieuwe bomen geplant moeten worden. Als joepie daardoor beter wordt, van mij mag je van mij alles kaal plukken hoor:whistle2:

Ben zo blij dat hij stabiel blijft. Lijkt me ook vevrelend voor joepie dat ie niks ziet en dan is het moment dat jij hem voert speciaal want dan ben je bij hem. Die liefde die hij krijgt houd hem ook op de pootjes ( op de been klinkt zo raar hihi)

en ik hoop zo dat hij inderdaad snel van die verdikkingen af is en weer wat kan zien.

Mooi dat jullie allemaal genieten van jullie vakantie:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .