Ga naar inhoud

Joepie gaat langzaam vooruit


joepie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dag 19!! En het lijkt wel een omslagpunt.......hij at goed maar heel selectief terwijl hij altijd alles at en dat gaat hij nu ook weer doen.....paprika, witlof, andijvie, rucola, nou ja alles wat ik geef gaat er in1!! Yeah!!!

Dit zijn de mooie berichten, heerlijk dat ie zo goed opknapt nu, alles wat je gedaan hebt heeft hem geholpen en nu zie je eindelijk het resultaat!!! Dikke knuffel voor jou en voor joepie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook net het hele topic doorgelezen, maar ik vind dit zoooo geweldig super gaan!!!:D Kom op, Joepie!! Je kunt het jongen!!En natuurlijk ook voor de baasjes, wat geweldig dat jullie je zo inzetten voor Joep! Ik blijf dit topic zeker volgen, en ik hoop dat als ik op een dag weer kijk hier, dat ik dan dat geweldige berichtje lees dat hij weer helemaal genezen is.:yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind dat zo leuk he van zo'n forum....zeker diegene die dit verhaal vanaf begin gevold hebben en helemaal weten hoe en wat...voor deze topic had ik ook al wat topics geplaatst....voor diegene die me zo steunen allemaal dank je wel!! Jullie woorden, nogmaals, echt super!!!!

Ik zal jullie overladen met mooie foto's als onze joep weer helemaal opgeknapt is...

en wilhelmina vertelde me dat als joep genezen is hij niet meer besmettelijk is en er dus een ander konijn bij mag,......en dat wordt dan zijn zusje!!!!!!!!!!!!! Zou dat wel heel bijzonder vinden en kan niet wachten....

Eerst nog een paar weken door komen tot het echt goed gaat want nog steeds is joep erg ziek!!!!! Ookal laat hij vooruit gang zien we hebben het pad nog lang niet bewandeld..... wellicht zijn we over de helft.......zo top zijn!!!!

Enne mascotte??? Wat houd dat in?!?!?!? Komt hij op deze pagina te staan ofzo!?!?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat het zo goed gaat met Joepie.

Om nog even terug te komen op de haver...

Ik snap dat je hem nu alles wilt laten eten wat hij eet. Maar mss is een minimale vermindering van de haver voldoende om ervoor te zorgen dat hij zijn BDK terug opeet. Het is namelijk veel gezonder als hij ze nu wel opeet (sowieso is dat het gezondste). Ze opvangen, voeren,... Is een heel ingewikkelde manier die konijnen meestal ook niet zo aangenaam lijken te vinden, dus als het gewoon kan, liever gewoon.

Ik zal het even kort proberen uit te leggen...

Zoals ik zei is haver erg eiwitrijk. Veel eiwitrijker dan bijv. idd hooi ofzo.

Een te hoog eiwitgehalte in de voeding van een konijn zorgt voor een overgroei van slechte kiemen (waardoor de zuurtegraad ontregeld raakt). Ook krijg je hierdoor minder coprofagie (dus het eten van BDK) waardoor de maag-darmflora ontregeld raakt en er hierdoor vitamine tekorten kunnen komen.

Ik snap best dat dit nu niet de hoofdzaak is. Maar ik wou even uitleggen waarom het toch belangrijk is om dit er niet als secundaire problemen bij te krijgen.

Verder duim ik natuurlijk nog steeds voor Joepie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mods: verkiezing van Huisdier van het Jaar... Joepie?

Dat van die mascotte van BB was een brainwave van me, maar is misschien best leuk. Dat Joep's foto een jaar lang bovenaan de site komt te staan in de banner?

@Joepie: Die kleine knokker van jullie is in ieder geval nu al de mascotte van Fluf en Tinus! Elke dag "vertel" ik ze over de stand van zaken bij Joep en vertel dat ze een voorbeeld kunnen nemen aan zijn doorzettingsvermogen - en dat van zijn baasjes, natuurlijk ;) Kom op Joep, als alles goed gaat krijg je straks gezelschap van je zusje en dan wordt het leven nog leuker dan hiervoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is een leuk idee om joepie zijn foto een jaar lang in de banner te zetten.

aan het aantal bezoekers te zien van dit topic zijn er veel mensen die erg

met joepie en zijn baasjes meeleefde.

volgens mij is joepie hier het beroemdste konijn op het ogenblik op bb

een beroemd konijn moet toch een speciaal plekje hebben hier:yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw........wat een glimlach krijg ik van deze berichten!!

Zal ik het nog leuker maken???

Sinds gisteren eet hij zijn ssbiks weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En heb hem nu ook weer zijn bdk zien eten!!

Het beroemste konijn.............te gek zeg!!! De joep!!!! En ik zou super vereerd zijn als hij in de banner mag komen!!!!

Liefs voor jullie allemaal....!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .