Ga naar inhoud

Muis plukt borst kaal!!!


Rian

Aanbevolen berichten

  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ze hebben haar vacht bekeken, maar die zag er verder goed uit, nergens schilfers of kale plekken, op haar borst na waar ze het zelf weggeplukt heeft.

Zo gauw ze een wondje heeft, gaat ze daar dus non stop aan likken. Zoals nu.

Ik kan naar het wondje laten kijken, maar wat ik daarmee bereiken? Het ziet er gewoon uit als een wondje, ik denk de DA en ik daar hetzelfde zullen zien. Ze heeft er zeker last van, maar voordat er een wondje zit, plukt ze zich kaal, dat is het gekke.

Ik krijg de AB er vandaag met geen mogelijkheid meer in, dus ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen. Ik zal het wel zien, er valt niet veel aan te doen, dat is het probleem juist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmorgen toch de DA maar even gebeld voor wat info, ik kan dus inderdaad weer beginnen met de AB kuur voor 5 dagen, mocht het aanhouden zelfs 10 dagen.

Zo op het eerste gezicht lijkt de wond er goed te reageren, maar het gelik blijft weer aanhouden. Ik zit met de handen in het haar. Poo heeft nergens last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, daar worden ze altijd gewogen. Ze woog 3,5 kg zonder mandje. Een tijd geleden was ze zwaarder, maar dat was nog voordat ze op dieet moest. Ik ga het in de gaten houden. Als het wondje niet weggaat moet ik toch met haar terug op consult, dus dan weeg ik haar opnieuw.

Ik denk dat als ik haar hier in de weegschaal probeer te zetten, ik een donorarm moet gaan halen en misschien ook maar meteen een nieuwe neus en een pruik...haha...je snapt het vast wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .