Ga naar inhoud

Muis plukt borst kaal!!!


Rian

Aanbevolen berichten

  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb met Floes eens iets soortgelijks gehad... Die blewef maar aan zijn poot bijten en likken tot het vel er letterlijk vanaf was.

Schimmeltest )idd die van tien dagen' en mijt ondezoek wezen beiden niets uit...

Bij hem is het toen waarschijnlijhk begonnen met een kleine irritatie van iets waarna hij het zelf alleen maar erger heeft gemaakt... die droge plekj bleef jeuken, hij bleek likken en bijten en is zo in een cirkeltje terrecht gekomen.

Ik heb hem toen thuis tien dagen Ab moeten spuiten en ati jeukmiddel moeten toedieen en de wond behandelen met een zinkspray en verbinden zodat hij er niet meer aan kon komen...

Dat heeft uiteinelijk gewerkt maar ben er wel in totaal een week of drie mee zoet geweest...

Link naar reactie
Delen op andere sites

The morning after...

Ik kan nog niet helemaal juichen, ze zit er nog altijd wat aan haar borst te plukken. Haar pootje heeft ze nog niet aangeraakt het afgelopen uur, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. Klinkt misschien wat negatief, maar ik wil eerst afwachten. Heb er slecht van geslapen vannacht! Ik kan er gewoon niet tegen dat ik (inderdaad Zaza...) maar wat zinloos moet toekijken. :grrrrrr:

Ze is er wel duidelijk minder mee bezig, het obsessieve is er wat vanaf. Ze vind de poes weer reuze interessant en komt weer nieuwsgierig de keuken in.

Kelly wat jij vertelt is inderdaad zoals het bij Muis ook begonnen is, ze heeft zichzelf kaal geplukt totdat er een wond kwam, en daar kan ze natuurlijk niet vanaf blijven, dat irriteert haar alleen maar meer.

De AB en Cortisone spuit van gisteren zou 4 dagen moeten werken, ze zal dan zaterdag vermoed ik weer een nieuwe spuit krijgen. Eens kijken hoe de wondjes er dan uit zien.

O, nog even vergeten te vragen: welk anti jeuk middel kreeg Floes?

aangepast door Rian
vergeten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je voelt je machteloos, vooral omdat je erg hoopt dat het beter gaat na behandeling. Ik denk dan meestal "nu moet het wel goedkomen", als dat niet zo is voel je je gewoon verdrietig en teleurgesteld. Je staat met je rug tegen de muur omdat je zelf niks kan betekenen.

Kop op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel vervelend inderdaad als het niet gewoon loopt zoals zou moeten..

Hopelijk schiet de uitslag een beetje op, dan weet je dat in ieder geval..

Het zou anders nog een bacterie kunnen zijn..maar ja..je hebt al antibiotica..

Het is echt even afwachten..lastig hè..Je gaat er ook zo op letten..

Nah ja, dat gaat vanzelf want je ziet het gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .