Ga naar inhoud

Muis plukt borst kaal!!!


Rian

Aanbevolen berichten

  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geeft niet! Ben al lang blij dat je mee denkt.

Ik heb net godzijdank een flesje carprofen drops (pijnstiller, onstekingsremmer) ontdekt dat nog onaangebroken was!! Ik wist dat ik dat nog had, maar wist niet of het al eens open was geweest. Niet dus, de verzegeling zat nog aan het dopje en de houdbaarheidsdatum is tot 2012.

Heb haar gelijk een paar druppels in een snoepje gedaan, dat heeft ze op.

Wat een opluchting..zo zie je maar, ALTIJD zorgen voor iets in huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of aan de rest van haar vacht? Ze heeft verder overal een mooie, vaste vacht, geen plukken of rare stukken.

Als ze uit haar hok is, is ze erger bezig dan in het hok.

Maar...wacht even...bijwerking Carprofen.. "...jeuk,..."

Ow..

aangepast door Rian
Link naar reactie
Delen op andere sites

Teun heeft ook 2 keer last gehad van een kale plek op z'n borst/keel. Haar had ie zelf er uit geplukt/likt. Bij de DA hebben ze een kweekje onderzocht op mijt en schimmel maar daar kwam niets uit. Waarschijnlijk was het gewoon neurotisch likken van een plek. Ik ken de medisch geschiedenis van jouw nijn niet maar bij Teun was het achteraf niets ernstig en een paar weken later was de kale plek weer dichtgegroeid. Succes bij de DA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teun heeft ook 2 keer last gehad van een kale plek op z'n borst/keel. Haar had ie zelf er uit geplukt/likt. Bij de DA hebben ze een kweekje onderzocht op mijt en schimmel maar daar kwam niets uit. Waarschijnlijk was het gewoon neurotisch likken van een plek. Ik ken de medisch geschiedenis van jouw nijn niet maar bij Teun was het achteraf niets ernstig en een paar weken later was de kale plek weer dichtgegroeid. Succes bij de DA.

Ok, dat stelt me wel een beetje gerust. Muis is echt non stop bezig met likken en plukken daar. Achterop haar poot is gewoon precies hetzelfde aan de hand, niks geen sore hocks, maar duidelijk haar vacht helemaal uitgeplukt en continu likken. Ze eet, drinkt, plast, poept, maar slapen doet ze nauwelijks, alleen maar als een gek likken en plukken. Wat doe je daaraan? Zelf een DA heeft daar geen middel voor. Ik kan alleen maar hopen dat ze niet gaat bloeden, ik zou echt niet weten wat ik ermee moet. Neuro-nijn!! Pffff....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat niet zo goed met Muis, dwz, met haar huid en plukken. Ze eet, drinkt poept en plast nog altijd prima, maar het gepluk houdt aan. Op haar borst zie ik nu op de kale plek ook een witte plek verschijnen. Wat zou dat nou zijn? Schimmel? Ze wast zich aan die ene poot, waar ze de kale plek aan de achterkant heeft, nog steeds heel veel, vooral tussen haar teentjes.

Ik moet echt met haar naar de DA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn eerste gedachte is ook mijt of schimmel...

Ze heeft er echt last van...dus het is 'iets'

We hebben een hele poos terug ook iemand gehad die een foto liet zien...was ook vooral bij de voetjes en ...neusje ? Dat neusje twijfel ik...

Was een man in het buitenland en Caroline is daar toen mee bezig geweest..

Ik ga voor mijt of schimmel..

En dat de ander geen last heeft (nog)..Tja..dat kan toch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok thanks voor je reactie...Dat ze dat zo plotseling heeft gekregen vind ik zo gek, het zal toch niet uit de zak hooi gekropen zijn??

Ik kan me iets herinneren over Ivomec injectie. Zou het tot morgen kunnen wachten...ik word een beetje gek van mezelf nu, pff...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor..

Het kan prima van hooi komen...of stro...

Op zich denk ik dat je wel tot morgen kan wachten..als het niet anders kan...

Aan de andere kant; als het je niet lekker zit..tja...zou je dan wel wachten ?

Staan er verder nog dierenartsen in de lijst ?

Of anders eens vragen aan limburgse BBers waar zij heen gaan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .