Ga naar inhoud

Muis plukt borst kaal!!!


Rian

Aanbevolen berichten

  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb eens gevraagd bij Zaza en haar topic over Pleun gelezen, maar ik weet bijna zeker dat dit niet is wat Muis heeft. Bij Muis genezen de wondjes door de AB, en ze heeft er duidelijk jeuk/last van. En daarbij was er eerst geen wondje, maar veroorzaakt ze ze zelf doordat ze er niet af kan blijven.

Moet wel zeggen dat ik het voor Muis steeds zieliger vindt, haar leventje bestaat nu uit eten, drinken, slapen en zichzelf begaaien.

Maar, ik ga door met de AB en wacht af hoe ver we komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook al aan gedacht. Het enige wat ik veranderd heb, is de vulling van het toiletje, daar zit nu zaagsel in, omdat mijn moeder het verkeerde pak had meegenomen en ik dat maar op maak. Maar daar zal ze het toch niet van hebben?

Ik moet wel erbij zeggen, dat ik, toen ik Muis net had, gestopt ben met zaagsel omdat ze er erg van moest niezen.

Het zal toch niet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien. het kan irriteren aan haar huidje en irritatie van huid wordt op een gegeven moment ontsteking wat kan verklaren waarom de AB werkt. (als ik dan even redeneer hoe het bij ons werkt met irritatie)

Je kunt een tijdje proberen weer ander spul in het toilletje te doen. Als het dan over gaat kan dat de oorzaak zijn geweest. (als je het dan nog een keer probeerd en het komt terug is het wel zo goed als zeker dat het door het zaagsel komt:P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, ik weet niet hoe maar heb schijnbaar dit hele topic gemist...

Heb het even helemaal door gelezen en wow, wat een ellende of niet?

Dan weer goed, dan weer niet goed....balen voor je meid!!:bad:

Ik heb geen oplossing maar wil je wel even heel veel succes en sterkte wensen en dat Muis maar weer heel snel beter mag worden:yes:

P.S Je had het over stoeien met de kat en ik weet wel dat kattewondjes(hoe klein ze ook zijn) enorm irriteren bij ons mensen, dus misschien ook bij jouw muis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is de achterpoot weer aan de beurt. Het bloedt, ik kan overal bloedplekken wegvegen op de laminaat. Haar borst begint ze nu naar de linkerkant verder kaal te plukken, aan de rechterkant groeit het weer bij.

Ik zo tussen haar voorpootjes kijken, daar heeft ze ook alles weggeplukt.

Hoe lang gaat dit nog duren vraag ik me af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien moet je het dan toch verbinden. Je hebt van vsm calendula wondzalf. Dit verzacht, stilt de jeuk en bevorderd de genezing. Volgens mij kan dit ook bij dieren gebruikt worden. Is helemaal natuurlijk product. Heb hier bij de thuiszorg veel mee gewerkt bij smetplekken en 'luieruitslag' echt superspul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het heel lief van je dat je meedenkt, maar ik smeer liever niks op de wondjes. Niet alleen omdat ze het er toch alleen maar af zal likken, maar ook omdat het haar veel stress opleveren zal en dat wil ik niet, dat zal de wondgenezing ook niet ten goede komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Muis heeft eigenlijk best een goede avond! Ze plukt niet meer, snuffelt lekker rond, doet rustig dutjes ipv continu likken, knuffelt weer met Poo...

Ik klop het maar af, want het kan natuurlijk een momentopname zijn. Ze likt af en toe nog aan haar pootje en aan het wondje op haar keel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie weer een nieuw irritatieplekje verschijnen op haar borst. Hoop van niet, maar ik vermoed dat ook dit weer zo'n wondje gaat worden...

Ze is wel nog steeds een stuk rustiger wat betreft likken en plukken. Poo is nu in de rui, en daar is ze helemaal blij van geworden, want nu kan ze bij hem likken en plukken...wat heb ik voor een raar koppel?? haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net de wond op haar keel eens goed kunnen bekijken. Hij is groter dan ik eerder gezien had, gaat helemaal door tot onder waar haar tongbasis ligt. Toen ik er per ongeluk aan kwam sprong ze zowat tien meter de lucht in, erg gevoelig dus. Wond is wel keihard, net zoals die eerste. Bezig met genezen dus.

Ze heeft meerdere nieuwe "potentiele wond" plekjes. Zo kan het toch niet doorgaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .