Ga naar inhoud

Muis plukt borst kaal!!!


Rian

Aanbevolen berichten

  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik kreeg net een telefoontje van de DA.

Ze gaf aan dat ze het vreemd vond dat de kale pootjes, eerst achter en nu voor, door Muis zelf "aangericht" maar aan een kant waren.

De oorzaak daarvan zou wel eens heel lastig kunnen zijn, dacht zelf dat het mogelijk zou zijn dat Muis een lichte vergroeiing aan haar ruggetje heeft waardoor ze haar gewicht naar een kant verdeeld en door die verkeerde druk pijn krijgt en gaat bijten aan de pootjes. Het klinkt vergezocht, maar het zou kunnen. Daarvoor zouden we een foto moeten maken. Als dat zo is, kun je daar verder niks aan doen, een rugoperatie bij een konijn gaat natuurlijk wel heel ver.

Ze stelde voor om Muis op pijnstilling te zetten om te kijken hoe ze daar op reageert.

Ik wil zelf eerst nog even kijken of ze vanzelf blijft stoppen met bijten en zo niet, dan haal ik de pijnstilling.

Verder gaf ze aan dat ik bij de apotheek een wondspray kan halen die een film legt, en die over de kale plekjes te sprayen ter bescherming.

Jongens!!! Het is me wat hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het dezelfde wondspray is als ik ooit heb gehad voor mij tatoo, maar als dat zo is, dan is het antwoord nee. Dat was echt een heel dun laagje wat er ook vrij snel weer af te wassen en dus ook likken is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij kale pootjes is het volgens haar vooral belangrijk dat het droog blijft. Daarom vond ze de spray beter dan de paw wax, het geeft filmvorming. Ze zal het er zeker uiteindelijk aflikken, maar beter iets dan niets.

Zo gauw er wondjes komen laat ik zeker een swabje maken. Alleen al om Zaza beter te laten slapen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Carprofen is inderdaad lekker stroperig. Kost mij ook altijd de grootste moeite om het naar binnen te krijgen. Vorige keer had ik eerst beetje carprofen in het spuitje gedaan, daarbij nog een klein beetje olvarit wortelhapje. Meneer trapte er nog in ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .