Ga naar inhoud

Muis plukt borst kaal!!!


Rian

Aanbevolen berichten

  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ze blijft er redelijk goed vanaf, met momenten zie ik dat ze zich er likt. Ze heeft wel weer meer haren uit haar borst getrokken (blijft toch vreemd waarom ze dat doet...), maar daaronder zie ik alleen maar roze huidje verschijnen. Ze gaat daar niet verder met likken.

Heb net voorzichtig gevoel aan de wond, het voelt hard, als een korst. Dat betekent volgens mij dat het bezig is met genezen...

Pfff ik ben blij dat het de goede kant op gaat. Laten we hopen dat het zo doorgaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat nog steeds de goede kant met haar borstwond! Net de DA gebeld, ik moet nog 2 dagen doorgaan met de AB kuur (was 5 dagen in totaal) en dan kijken hoe het eruit ziet.

Helaas heeft Muis gisteravond wel haar poot tot bloedens toe open gebeten. Het is nu weer dicht en ze blijft eraf. Voor hoe lang...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk het!

Ben net toch een beetje boos op haar geworden, ze wil de AB niet meer nemen, alle trucjes heeft ze inmiddels door. Banaan op het spuitje? Bah, hoef ik niet. Stukjes brood met AB? Bah, hoef ik niet. Snoepjes met AB? Bah, hoef ik niet.

Of ze eet de stukjes waar net niks op zit, en laat de rest liggen. Slimmerik!

Nog iemand tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

streng toespreken :P. ik zeg altijd tegen mijnzelf: ik ben de baas, en ik ga niet verliezen van een nijn van 3 kg. :P Ook helpt mijn vriend vaak mee. dan houd hij gijs zn kont vast en ik zijn kop met mijn hand over zn ogen en dan de spuit in zn snuffert wurmen. het ziet er niet vriendelijk uit, maar ik hou me dan altijd maar voor dat het beter voor hem is :P en daarna nog ff een dikke knuffel geven om het goed te maken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan houd hij gijs zn kont vast en ik zijn kop met mijn hand over zn ogen en dan de spuit in zn snuffert wurmen.

Zo ongeveer heb ik ook steeds gedaan. Konijn in een handdoek wikkelen zodat alleen het kopje eruit komt. Met één hand het kopje vasthouden, met de andere hand de spuit in het bekje stoppen. En dan wel vasthouden tot alles doorgeslikt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou inderdaad. Maar van de andere kant, soms denk ik dat ik me gewoon veel te druk maak. Het is eigenlijk niet zo heel verkeerd dat ze likt aan de wond op haar borst, als het wat vochtig blijft geneest het juist sneller. Wie weet hoe goed zij zelf weet hoe ze haar wondje moet verzorgen? Ik zie duidelijk dat de wondranden naar elkaar toe groeien.

Het pootje is niet ernstig, maar wel een vervelende plek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch weer gelukt met een trucje, die AB! Heb haar in een banaan laten bijten, en ondertussen het spuitje in haar mondje leeggespoten, dat ging eigenlijk prima! Voor een keer...trapt ze vast niet nog eens in :whistle2:

Volgens mij ben je creatief genoeg voor het volgende trucje.....:mdr:.

Had ik maar net zo'n trucje voor Ollie zijn ciseral ( 2x daags 2,5ml).....Het is teveel om ergens in te verstoppen en dit is degene die hij echt het smerigste vind....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je! Het wondje op de borst gaat steeds beter, je ziet het elke keer kleiner worden, ze houdt het zelf schoon en vochtig, maar een erg mooi litteken zal het niet worden...ach ja. Er zal misschien ook wel geen vacht meer overheen groeien, ik wacht het maar af. Mijn nijntjes hoeven niet mooi te zijn.

Vanaf vandaag dus geen AB meer, hoop dat het goed blijft gaan allemaal. Ze is nog steeds erg kaal op haar borst, ik denk dat ze haar kapsel gewoon niet meer leuk vond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het korstje op de wond begint bovenaan "los te laten", daar kan ze natuurlijk weer niet vanaf blijven, het zal wel jeuken. Eronder is het donkerroze. Onder haar kin begint de vacht weer te groeien, schattige stoppeltjes haha.

Ben benieuwd hoe de laatste fase van haar wondje gaat lopen, ze moet er niet TE veel aan gaan zitten natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .