Ga naar inhoud

Muis plukt borst kaal!!!


Rian

Aanbevolen berichten

  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja dat doe ik altijd. Werkt erg goed hier. Vooral omdat het stroperig is, dan blijft het goed op het blad zitten. Maar dan echt goed dubbelvouwen, anders at Ibi het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo is Ibi dus ook. ik moet de witlof echt heel vaak dubbelvouwen, anders dan eet ze het echt niet. Je kan ze ook gewoon niet aan het verstand brengen dat het beter is voor ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Muis begint nu maar aan Poo's vacht te knabbelen (ja echt, KNABBELEN!) Ik vind het niet meer normaal nu hoor. Ze is echt niet 100%.

dat is best vreemd....kan me niet voorstellen dat ze het lekker vind zo'n zooi met haar in dr mond:P kan ook niet echt bedenken wat voor voedingswaarde er in haar zou kunnen zitten:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Stukken beter, dank je! Alleen de vacht op de pootjes wil maar moeizaam groeien. Ze loopt daar natuurlijk op, dus echt kans op aan te groeien krijgt het niet. Weet ook niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen, maar laat het maar eens gaan zo, komt wel goed.

Haar gedrag is weer helemaal normaal, dus dat is goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Kleine Muis is vanmorgen overleden.

Toen ik ze eten gaf waren ze allebei nog zo enthousiast, er was niks aan de hand. Het ging zo goed met haar pootjes, de vacht kwam langzaam terug en ze was zo vrolijk.

Ik ben gaan douchen en toen ik terug kwam lag ze languit in het hok, allemaal groene smurrie en slijm uit haar neusje en mondje, ze was helemaal slap. Ik heb haar toen in paniek uit het hok gehaald, ze moet gestikt zijn in een biksje.

Ik heb geprobeerd om een soort heimlich-greepje te doen, maar ik geloof dat het al te laat was. Het leek steeds alsof ze nog leefde, maar nee. Geen kloppend hartje meer, geen ademhaling meer.

Daar ging ze dan. Mijn kleine poppetje.

Ze ligt nu hier, Pooke trekt zich er vrij weinig van aan, hij speelt een eet gewoon door.

Muisje wordt in de tuin begraven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .