Ga naar inhoud

Muis plukt borst kaal!!!


Rian

Aanbevolen berichten

  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Die tarieven vind ik niet erg, maar het lastige vind ik het uit handen geven van mijn beestjes aan iemand die ik niet ken, die mijn beestjes niet kent en waarvan ik niet weet of hij/zij konijnkundig is.

Wat een stresskip ben ik toch he, vreselijk.

Er staat nog een andere Maastrichtse DA in de lijst, ik ga eens bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net gebeld naar andere DA in Maastricht, ook dicht, krijg hetzelfde nummer dat ik kan bellen voor een dienstdoende. Die heb ik net gebeld, en degene die ik aan de lijn krijg wilde ik nou net NIET aan de lijn krijgen, die man heb ik al eens eerder aan de lijn gehad. Hij zegt dat het een gedragsstoornis is, en dat het geen schimmel of mijt is, al vond hij wel dat hij dat niet zomaar kon bepalen zonder haar gezien te hebben. "probeer haar een beetje af te leiden", zegt hij. Ja, hallo...

Morgen is mijn eigen DA weer open, ik waag het erop....

aangepast door Rian
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze krijgt 's morgens en 's avonds een blokje ananas. En inderdaad, hoe waardeloos is zo'n dierenarts. Ik ga dat toch doorgeven morgen hoor, hier kun je toch helemaal niks mee?

Enniewee, bedankt allemaal voor jullie steun, anderd had ik nu een zenuwinzinking gehad X-D

aangepast door Rian
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb echt helemaal geen tip, maar wou toch even muis sterkte wensen.

Als ik jou was zou ik inderdaad ook de DA vertellen van die rare vent, daar heb je dus echt helemaal niks aan. Heb dat pas ook gehad. Meneer was erg lusteloos, dus naar de spoedarts (die het al onzin vond eigenlijk). Trok die man de conclusie dat Meneer gewoon te koud water had gedronken. Meneer was dus hartstikke verstopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is toch wel erg he. Je moet verdorie je beestje aan zo iemand zijn kundigheid overlaten, maar je bent zelf nog kundiger dan een afgestudeerde dierenarts.

Konijnen worden veel te vaak vergeten volgens mij, of er schort iets aan de bijscholing. Kwalijke zaak hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook een erg kwalijke zaak. Ik heb een DA die KK is, maar ik moet dus maar "hopen" dat zij dienst heeft als mijn dieren iets krijgen. Want dat doen ze natuurlijk altijd in het weekend of 's avonds.

Heb ook nog steeds het idee dat Alex nog had kunnen leven als ik niet naar die stomme vent had gehoeven. Toen wist ik zelf nog niet veel van konijnen, maar nu heb ik inderdaad het idee dat ik er meer van weet dan vele DA's.

Wel vervelend dat Muis nu door zo iets stoms als carnaval moet wachten tot morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja...ik moet heel eerlijk zeggen dat ik carnaval erg leuk vind en ik ga vandaag ook nog even de stad in, mijn zus is jarig en we hebben met de halve familie afgesproken, erg leuk. Maar je hebt gelijk, dat ik daardoor mijn beestje niet de zorg kan geven die ze nodig heeft, steekt me ook wel. Ik vind het ook rot om haar achter te laten straks, maar wat moet ik anders? Ik kan niks voor haar betekenen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap dat je carnaval heel leuk vind (vind ik niet, maar dat even terzijde) en dat moet je ook gewoon kunnen vieren. Het is alleen heel jammer dat je daardoor niet de zorg voor je dier kan geven die ze nodig heeft. Ik snap dat je het rot vind om haar achter te laten, maar je kan inderdaad niks voor haar doen nu. Heeft ook geen zin om er dan maar naast te blijven zitten. En het zorgt voor jou ook een beetje voor afleiding, dat is ook belangrijk. Het is zo morgen en dan kan je tenminste naar een KK DA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een dierenarts zeg! Zucht... snap niet waarom de dierenartsen niet ook gewoon in de ochtend werken.... zoals bij ons, maar bij jullie zal het carnaval net iets heftiger zijn denk ik...

Tja...het zijn vakantiedagen, dat is vaste prik hier. Die mensen zullen zelf ook willen vieren, ik begrijp het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .