wupsie Geplaatst: 21 februari 2010 Delen Geplaatst: 21 februari 2010 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 21 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2010 Ze blijft er redelijk goed vanaf, met momenten zie ik dat ze zich er likt. Ze heeft wel weer meer haren uit haar borst getrokken (blijft toch vreemd waarom ze dat doet...), maar daaronder zie ik alleen maar roze huidje verschijnen. Ze gaat daar niet verder met likken. Heb net voorzichtig gevoel aan de wond, het voelt hard, als een korst. Dat betekent volgens mij dat het bezig is met genezen...Pfff ik ben blij dat het de goede kant op gaat. Laten we hopen dat het zo doorgaat! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 22 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2010 Gaat nog steeds de goede kant met haar borstwond! Net de DA gebeld, ik moet nog 2 dagen doorgaan met de AB kuur (was 5 dagen in totaal) en dan kijken hoe het eruit ziet.Helaas heeft Muis gisteravond wel haar poot tot bloedens toe open gebeten. Het is nu weer dicht en ze blijft eraf. Voor hoe lang... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 22 februari 2010 Delen Geplaatst: 22 februari 2010 Fijn dat de wond op haar borst weer beter gaat, nu dat pootje nog, succes verder! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 22 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2010 Dank je! Ze is tot nu toe nog altijd van haar pootje afgebleven. Wat me wel opvalt, is dat ze erg rustig is voor haar doen. Ze zit er wat stil bij. Eet en poept verder goed, maar ik hoop dat ze wat levendiger gaat worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 22 februari 2010 Delen Geplaatst: 22 februari 2010 Misschien een bijwerking van de AB ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EliseD Geplaatst: 22 februari 2010 Delen Geplaatst: 22 februari 2010 Ik ben blij dat het de goede kant op gaat! Inderdaad, misschien een bijwerking? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 22 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2010 Ja ik denk het! Ben net toch een beetje boos op haar geworden, ze wil de AB niet meer nemen, alle trucjes heeft ze inmiddels door. Banaan op het spuitje? Bah, hoef ik niet. Stukjes brood met AB? Bah, hoef ik niet. Snoepjes met AB? Bah, hoef ik niet. Of ze eet de stukjes waar net niks op zit, en laat de rest liggen. Slimmerik! Nog iemand tips? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 22 februari 2010 Delen Geplaatst: 22 februari 2010 streng toespreken . ik zeg altijd tegen mijnzelf: ik ben de baas, en ik ga niet verliezen van een nijn van 3 kg. Ook helpt mijn vriend vaak mee. dan houd hij gijs zn kont vast en ik zijn kop met mijn hand over zn ogen en dan de spuit in zn snuffert wurmen. het ziet er niet vriendelijk uit, maar ik hou me dan altijd maar voor dat het beter voor hem is en daarna nog ff een dikke knuffel geven om het goed te maken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie b Geplaatst: 22 februari 2010 Delen Geplaatst: 22 februari 2010 Ooooo,wat is ze slim!Misschien stukje appel,beetje uithollen AB erop en als ze hapt snel schenken?(lukte hier ook een paar keer..wie weet?)Sterkte verder! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 22 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2010 Ga het proberen. Het likken is weer begonnen, zowel op borst als op poot...zucht. Het is nu echt niet leuk meer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 22 februari 2010 Delen Geplaatst: 22 februari 2010 dan houd hij gijs zn kont vast en ik zijn kop met mijn hand over zn ogen en dan de spuit in zn snuffert wurmen. Zo ongeveer heb ik ook steeds gedaan. Konijn in een handdoek wikkelen zodat alleen het kopje eruit komt. Met Ć©Ć©n hand het kopje vasthouden, met de andere hand de spuit in het bekje stoppen. En dan wel vasthouden tot alles doorgeslikt is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie b Geplaatst: 22 februari 2010 Delen Geplaatst: 22 februari 2010 Ga het proberen. Het likken is weer begonnen, zowel op borst als op poot...zucht. Het is nu echt niet leuk meer. Net als hier hĆØ;als je zegt dat het goed gaat,gaat het fout......:bad: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 22 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2010 Nou inderdaad. Maar van de andere kant, soms denk ik dat ik me gewoon veel te druk maak. Het is eigenlijk niet zo heel verkeerd dat ze likt aan de wond op haar borst, als het wat vochtig blijft geneest het juist sneller. Wie weet hoe goed zij zelf weet hoe ze haar wondje moet verzorgen? Ik zie duidelijk dat de wondranden naar elkaar toe groeien. Het pootje is niet ernstig, maar wel een vervelende plek. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2010 Toch weer gelukt met een trucje, die AB! Heb haar in een banaan laten bijten, en ondertussen het spuitje in haar mondje leeggespoten, dat ging eigenlijk prima! Voor een keer...trapt ze vast niet nog eens in :whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 23 februari 2010 Delen Geplaatst: 23 februari 2010 Pfff, wat een gedoe allemaal Rian. Lijkt het net beter te gaan, gaat het weer minder. Ik duim voor jou en Muis:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie b Geplaatst: 23 februari 2010 Delen Geplaatst: 23 februari 2010 Toch weer gelukt met een trucje, die AB! Heb haar in een banaan laten bijten, en ondertussen het spuitje in haar mondje leeggespoten, dat ging eigenlijk prima! Voor een keer...trapt ze vast niet nog eens in :whistle2: Volgens mij ben je creatief genoeg voor het volgende trucje.....:mdr:.Had ik maar net zo'n trucje voor Ollie zijn ciseral ( 2x daags 2,5ml).....Het is teveel om ergens in te verstoppen en dit is degene die hij echt het smerigste vind.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bikkel Geplaatst: 23 februari 2010 Delen Geplaatst: 23 februari 2010 he ik lees het nu pas....wat een rotsituatie!! Heb geen tips, wil je alleen heel veel stekte wensen en hopelijk is muis gauw weer de oude!! dikke knuffel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2010 Dank je! Het wondje op de borst gaat steeds beter, je ziet het elke keer kleiner worden, ze houdt het zelf schoon en vochtig, maar een erg mooi litteken zal het niet worden...ach ja. Er zal misschien ook wel geen vacht meer overheen groeien, ik wacht het maar af. Mijn nijntjes hoeven niet mooi te zijn. Vanaf vandaag dus geen AB meer, hoop dat het goed blijft gaan allemaal. Ze is nog steeds erg kaal op haar borst, ik denk dat ze haar kapsel gewoon niet meer leuk vond. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EliseD Geplaatst: 24 februari 2010 Delen Geplaatst: 24 februari 2010 Succes ermee! Haha, zou dat de reden geweest zijn? Was het tijd voor een zomercoupe? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flitzer Geplaatst: 24 februari 2010 Delen Geplaatst: 24 februari 2010 Gelukkig wordt het beter. Of het haar terug komt is even afwachten, maar dat is ook wel te overzien;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 25 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2010 Het korstje op de wond begint bovenaan "los te laten", daar kan ze natuurlijk weer niet vanaf blijven, het zal wel jeuken. Eronder is het donkerroze. Onder haar kin begint de vacht weer te groeien, schattige stoppeltjes haha.Ben benieuwd hoe de laatste fase van haar wondje gaat lopen, ze moet er niet TE veel aan gaan zitten natuurlijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2010 Het gaat echt goed nu. Het korstje is nog zo groot als een kersenpit, bijna weg dus. Achterpootje gaat ook goed, wondjes daar zijn ook zo goed als weg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EliseD Geplaatst: 26 februari 2010 Delen Geplaatst: 26 februari 2010 Goed nieuws! Super zeg!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 februari 2010 Delen Geplaatst: 26 februari 2010 Wat fijn Rian. Geweldig nieuws. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten