Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mijn bestelling bij The Hay Experts heb ik gedaan door overmaking van het bedrag en ongeveer 10 dagen na de betaling had ik keurig alles thuis. In eerste instantie heb ik even gebeld voor de bankgegevens en daarna is het perfect afgehandeld. De nijnen zijn helemaal gelukkig met hun knaagmatten en de schoonmaak/ ontsmettingsmiddelen zijn geweldig: alle geurtjes zijn uit het konijnenhok verdwenen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ik de eerste keer toen ik mailde (over die overschrijving) ook Mirjam, kreeg ik geen antwoord. Toen mailde ik later (per ongeluk ook nog) over het calciumgehalte in een bepaald voer en kreeg ik een dag later echt heel uitgebreid antwoord! Da's wel wat vreemd..

En SS is weer de normale prijs?? Aah balen..... Nou ja voor jou dan ik heb nog genoeg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer.. Het is nog steeds goedkoper als in Nederland. Tenminste, ik heb via google vergeleken.

Ik heb twee konijnen, doe 2 maanden met 3 kilo.

Dit kost vanaf nu 3 pond per maand. Valt me mee.

Die eerdere aanbieding was echt ongelofelijk.. ze aten voor 1,75 pond per maand.. bijna gratis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja je moet de verzendkosten nog meerekenen hè.. Maar het scheelde mij (zoals de situatie was toen ik nog bestelde, één konijn die 25 gram SS kreeg, eentje die SS mature ook 25 gram kreeg) de helft.. Mét verzendkosten..

Ja met Mature erbij is het een andere rekensom..

Ik reken mezelf graag rijk:mdr:

Ook met verzendkosten erbij blijft het voor mij voordelig, zeker omdat ik bulk heb ingekocht. Ik heb voor 14 maanden gekocht, 15 pond verzendkosten : 14 maanden = 1,07 pond verzendkosten per maand.

Dat komt er inderdaad bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tjee.. ik heb een week geleden al gemaild..

en nou kom ik er achter dat de prijs van SS weer omhoog is gegaan!!

SS brokjes aanbieding bij andere Britse winkel, nl. pet-supermarket.co.uk

aangepast door Laura1984
Link verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar denk ik ook liever niet aan.. financieel-technisch gesproken. Mijn pakket was net zo erg als dat van Hyperpancake..:$

Jouw huidige bestelling is anders ook best groot hoor :P. Monsterbestelling samen met Suuzi, Madammie en een collega geplaatst bij THE. Arme postbode! :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha!

Maar toen zaten er 7 zakken SS brokjes bij.. 28 kilo totaal voor mij alleen..:$

Het was een gigantische doos en ik heb nooit begrepen hoe de pakketdienst deze ongehavend de trap voor mijn huis had opgesleept en voor de deur had achtergelaten.. kraanwagen ingehuurd? Zodra ik de doos naar binnen sjorde scheurde ie meteen uit.. :beurk:

Ik zal je een foto mailen, dan weet je wat je binnenkort te wachten staat.. :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had dat begi nvan het jaar had net 30 kilo ss besteld bij blendb (verzenden nu niet meer naar nederland). toen kwam die aanbieding bij THE en daar ook nog 8 zakjes van 3 kilo besteld. Ik kwam thuis en mij nbuurvrouw van het een beetje overdreven. zij had die dag 54 kilo voer en toevalliger wijs 3 basgitaren voor me binnen gekregen. Haar hele halletjes vol met pakketjes voor mij haha.

Heb inmiddels met de pakketdienst afgesproken dat ze pakketten voor ons achterom onder het afdak kunnen zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O, gelukkig ben je bekend met THE. Ik was toen zelf wel in shock..heb ik dat gedaan..:oh:

Je doet niet aan mailen zie ik.. maar hoeft niet dus.

Ik ben inmiddels berucht bij alle bezorgbedrijven. TNT (zooplus, huge paketten met hooi) DHL (lush, ruikt heerlijk! en vaak ook grote pakketen) en DPD (THE). Ze weten inmiddels dat het voor mij is als ze voor mijn deur staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had dat begi nvan het jaar had net 30 kilo ss besteld bij blendb (verzenden nu niet meer naar nederland). toen kwam die aanbieding bij THE en daar ook nog 8 zakjes van 3 kilo besteld. Ik kwam thuis en mij nbuurvrouw van het een beetje overdreven. zij had die dag 54 kilo voer en toevalliger wijs 3 basgitaren voor me binnen gekregen. Haar hele halletjes vol met pakketjes voor mij haha.

Heb inmiddels met de pakketdienst afgesproken dat ze pakketten voor ons achterom onder het afdak kunnen zetten.

3 basgitaren.. waarom heb ik maar 1 viool.. heb je een school voor basgitaristen of zo :surprised:

Buurvrouw vond het een beetje overdreven.. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 basgitaren.. waarom heb ik maar 1 viool.. heb je een school voor basgitaristen of zo :surprised:

Buurvrouw vond het een beetje overdreven.. :lol:

Duidelijk nog nooit bij Saf thuis geweest. Gitaarwalhalla! De natte droom van iedere gitarist... hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .