Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

Ik ben inmiddels berucht bij alle bezorgbedrijven. TNT (zooplus, huge paketten met hooi) DHL (lush, ruikt heerlijk! en vaak ook grote pakketen) en DPD (THE). Ze weten inmiddels dat het voor mij is als ze voor mijn deur staan.

Jij ook.. Zooplus-hooi.. konijnenliefhebbers worden nog berucht.

Ik durf te wedden dat de DHL-bezorger liever heeft dat je bij Lush bestelt dan bij THE, niet alleen vanwege de geur.. zo duur dat spul.. ik koop daar per gram ongeveer..ben jij toch nog erger dan ik;)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jij ook.. Zooplus-hooi.. konijnenliefhebbers worden nog berucht.

Ik durf te wedden dat de DHL-bezorger liever heeft dat je bij Lush bestelt dan bij THE, niet alleen vanwege de geur.. zo duur dat spul.. ik koop daar per gram ongeveer..ben jij toch nog erger dan ik;)?

:$ Mijn lush-gebruik is uitgelopen op een verslaving. Heb het nu redelijk onder controle, in 2009 iedere maand wel iets gekocht, dit jaar nog niks. Heb een bak vol met badspullen, ga alleen vrijwel nooit in bad...hehe.:whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duidelijk nog nooit bij Saf thuis geweest. Gitaarwalhalla! De natte droom van iedere gitarist... hahaha.

basgitarist.

Ik ben met mijn paketjes ook goed bekend bij de chauffeurs zelfs zo erg dat ee nvan de chauffeurs van tnt de route soms andersom rijd of terug komt na 5 omdat hij weet dat ik dan pas thuis ben. Vooral als het meerdere pakketjes zijn.

Heb zelf ooit midden in het dorp 2 pakette ngekregen kwam zijn busje tegen en hij gebaarde flink ik stoppen kreeg ik mijn pakketten mee hoefde hij de wijk niet in de rijden bij ons :)

Bij mij zijn het voornamelijk dozen zo groot dat er een (bas)gitaar in past, maar ook boeken, lp's en onderdelen komen regelmatig binnen. Hooi en stro gaat tegenwoordig per baal bij de boer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:$ Mijn lush-gebruik is uitgelopen op een verslaving. Heb het nu redelijk onder controle, in 2009 iedere maand wel iets gekocht, dit jaar nog niks. Heb een bak vol met badspullen, ga alleen vrijwel nooit in bad...hehe.:whistle2:

Tijd voor een nieuwe afdeling bij Jellinek.. Intakegesprek: heeft uw postbode wel eens opgemerkt dat u zo heerlijk ruikt? Heeft u een bak met Lush-badspullen en zo ja, hoe vaak gaat u daadwerkelijk in bad :mdr: ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

basgitarist.

Ik ben met mijn paketjes ook goed bekend bij de chauffeurs zelfs zo erg dat ee nvan de chauffeurs van tnt de route soms andersom rijd of terug komt na 5 omdat hij weet dat ik dan pas thuis ben. Vooral als het meerdere pakketjes zijn.

Heb zelf ooit midden in het dorp 2 pakette ngekregen kwam zijn busje tegen en hij gebaarde flink ik stoppen kreeg ik mijn pakketten mee hoefde hij de wijk niet in de rijden bij ons :)

Bij mij zijn het voornamelijk dozen zo groot dat er een (bas)gitaar in past, maar ook boeken, lp's en onderdelen komen regelmatig binnen. Hooi en stro gaat tegenwoordig per baal bij de boer.

Wat een leuk verhaal over de TNT-chauffeur.. en lp's:love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijd voor een nieuwe afdeling bij Jellinek.. Intakegesprek: heeft uw postbode wel eens opgemerkt dat u zo heerlijk ruikt? Heeft u een bak met Lush-badspullen en zo ja, hoe vaak gaat u daadwerkelijk in bad :mdr: ?

Met de hoeveelheid die ik heb hoef ik mij geen zorgen te maken over een eventueel verzorgingsartikelentekort in de wereld :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:-) 15 hoog met een doos van THE vond de pakketdienst ook geen succes :-) Maar toen mocht hij even de konijnen zien en was het geen probleem meer... Bij nader inzien bleek de bullebak gewoon een softe konijnenliefhebber en was hij blij met het webadres van THE... Lachen, hoor!

Was wel duidelijk. O, dat is een goede tactiek.. om ze te vriend te houden.. 15 hoog bezorgen.. :oh:.. maar wat een leuk verhaal :mdr:!

aangepast door Suuzi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft leuk om aan mensen te laten zien dat je prima konijnen kunt houden op een balkon op de 15e etage :-) bijna iedereen is verbaasd over de ruimte en verwennerij die de monstertjes krijgen (speelgoed, zandbak, tunnel, enzovoort...). Helaas zien veel mensen konijnen nog steeds als suffe beestjes die alleen maar stil in een hokje zitten en geen hersens hebben... Hooguit goed voor in de pan :-( Sukkels!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is zeker zo. vrienden verklaren me al jaren voor gek.

Maar sinds mijn verjaardag heeft een bevriend stel een konijn gekocht wat ze zijn zo leuk bij ons. Dat konijn is nu gecastreerd, krijgt ee ngroot hok met ren buiten en een vriendinnetje.

Ze moeten vaak eerst zien hoe leuk konijnen zijn als je ze samen houd en de plaats geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oo dat is leuk :D je bent echt besmettelijk Sef.

Mensen denken dat konijnen saai en suf zijn, maar dat hoeft helemaal niet. Hier vinden ze de konijnen ook altijd geweldig en zijn helemaal verbaasd..

Maar ze vindne het wel allemaal overdreven vaak. Rammetjes laten castreren, zoveel groente geven, al die ruimte die ze hebben.. Dat is toch nergens voor nodig.. En dan nog verbaasd zijn dat hun konijn zo'n levenloos beestje is. Ze willen altijd wel ruilen, van konijn. Uh ja dat lost vast wat op.. Je hébt al zo'n konijn hoor. Alleen daar moet je wel wat voor doen hè!

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd Dollie. Dat heb ik al zo vaak gehoord zullen we ruilen jouw konijnen zijn zo heerlijk druk bezig en leuk die van ons zit alleen maar niks te doen. Gek he hij heeft een hokje van 70 x 30 ofzo. Niet echt uitnodigend om iets te gaan ondernemen.

Heb zo laatst aan iemand uit het dorp een panelenren gegeven die ik over had. Dat konijntje is nu al een stuk levendiger en misschien, heel misschien krijgt ook zij een vriendje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja he :P. Als ik vandaag niks meer had gehoord had ik morgen even een mailtje gestuurd. Maar ik heb de track&trace code, als jullie het pakketje ook willen volgen stuur maar even een pbtje. Ik heb helaas mijn printje met de bestelinfo nog op mijn werk laten liggen, dus de betaaldetails volgen morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .