Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb gister besteld en wil betalen met bank transfer. Heb dit bij de bestelling vermeld en ook nog een aparte mail gestuurd dat ik besteld heb,maar graag via bank transfer wil betalen. Nog niks gehoord.

Iemand hier die op die manier al betaald heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gister besteld en wil betalen met bank transfer. Heb dit bij de bestelling vermeld en ook nog een aparte mail gestuurd dat ik besteld heb,maar graag via bank transfer wil betalen. Nog niks gehoord.

Iemand hier die op die manier al betaald heeft?

Als je op deze pagina naar boven scrollt Het eerste berichtje gaat ook over via bank transfer bestellen/betalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wat naar dolly ;) Ik had gisteravond no een e-mailtje gestuurd of ik niet iets bij mijn bestelling kon plaatsen aangezien het toch nog in de process stand stond. Net een e-mail terug gekregen dat als ik snel was het nog wel kon. Heb nog 3 dingen erbij een bunnybasket, zo'n sample pack met hooi en excel nature snacks :whistle2:

Heb ook maar in mijn mailtje gemeld dat er hier een heel topic is over hun en dat ze daarom zoveel nederlandse bestelling hebben gekregen tegelijk :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehm er zijn heel veel mensen die willen bestellen bij Hay Experts. Wat als iemand een bestelling gaat plaatsen en iedereen aan die persoon geld overmaakt? De verzendkosten van een pakketje (binnen nederland bedoel ik) € 6,75 (aangetekend € 7,44).

Ik wil zelf ook de bestelling wel plaatsen maar ik heb geen creditcard..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehm er zijn heel veel mensen die willen bestellen bij Hay Experts. Wat als iemand een bestelling gaat plaatsen en iedereen aan die persoon geld overmaakt? De verzendkosten van een pakketje (binnen nederland bedoel ik) € 6' date='75 (aangetekend € 7,44).

Ik wil zelf ook de bestelling wel plaatsen maar ik heb geen creditcard..[/quote']

Het is juist voordelig doordat je de 28 kilo zoveel mogelijk gebruikt, dan heb je het meeste voordeel. dus voor 15 pond verzendkosten kun je 28 kilo verzenden. Ik zit in mijn 1tje al op 26 kilo :$ en heb ook maar 2 konijnen :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 pond tot 28 kg, 30 daarboven weet niet tot hoeveel dat gaat?

Da's dus 17 euro, ga er van uit dat je de helft betaalt (want je besteld allemaal toch wel een aantal kilo, ik had 22 kg geloof ik voor minder zou ik ook niet gauw bestellen, ja, nu MOET het wel) en dan komt daar nog weer 7 euro bij op.. ALS je niet meer dan 10 kgh ebt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 pond tot 28 kg, 30 daarboven weet niet tot hoeveel dat gaat?

Da's dus 17 euro, ga er van uit dat je de helft betaalt (want je besteld allemaal toch wel een aantal kilo, ik had 22 kg geloof ik voor minder zou ik ook niet gauw bestellen, ja, nu MOET het wel) en dan komt daar nog weer 7 euro bij op.. ALS je niet meer dan 10 kgh ebt..

Hmm ja en ik heb ook twee nijntjes en wil minimaal 2 zakken SS bestellen...:$

ff kijken hoe zwaar het wordt idd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .