Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik had eerst geen visa dus heb ik besteld en in de memo gevraagd of ik hun iban nummer mocht zodat ik het geld kon overmaken.

Ik hoorde hier niks meer van, nu heb ik nog 2 mails gestuurd maar ik hoor nog steeds maar niks.

Inmiddels kan ik een visa gebruiken van een vriendin.

Wat denken jullie, zal ik de bestelling opnieuw maken en dan met visa betalen en in de memo zetten dat de vorige bestelling niet meer hoeft?

Of zal ik nog even afwachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem aan dat ze niet verzenden als je niet betaald.. Dus ik zou het even noemen in de memo? Mailtjes beantwoorden ze toch niet..

Er waren toch mensen die wel antwoord hadden gekregen?

Even bellen is natuurlijk ook nog een mogelijkheid.

Kun je bij 'my orders' niet annuleren als je voor de bankoverschrijving hebt gekozen? (Denk het niet, na het invullen van een CC kan het iig niet meer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gisteravond een mail gestuurd en had vandaag netjes antwoord, net als de vorige keer. Sturen jullie wel emails met goed geformuleerde zinnen? Duidelijk en netjes?

Ja hoor.. Mijn Engels is niet top maar een onbeleefd mailtje zal ik nooit versturen en mijn vragen stel ik wel duidelijk anders stel ik ze niet..

Even uitrekenen hoeveel gram per dag je ongeveer geeft anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn order staat nog op processing had 7 januari besteld en ben nog bezig geweest om 8 januari nog een bestelling te plaatsen maar niet gedaan. Maar goed duurt nu wel erg lang. Hoewel de bestelling van blendbetter al op 6 januari geplaats is en ook nog niet binnen is. Normaal heb ik het spul daarvan binnen een week wel in huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze mail kreeg ik vandaag :D

Ah! The forum does explain the recent orders from the Netherlands - we did wonder!! If anyone is concerned about dispatch delays, please pass on our apologies. We have been battling the weather (it is snowing again today..) and orders are taking longer than normal to dispatch. Normal service will be resumed shortly!

We hope the bunnies in the Netherlands enjoy our goodies!

Kindest regards

Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jups! De kleine is het. Alleen jammer, Indy houdt niet van hooi en niet van wilgendingen maar die blokjes vond hij leuk en lekker. Zijn alleen wel alfalfa cubes dus calcium bommetjes........ Hele pakketje is dus voor Fred -.-'

(Voor hem had ik het ook besteld hoor daar niet van.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gisteravond een mail gestuurd en had vandaag netjes antwoord, net als de vorige keer. Sturen jullie wel emails met goed geformuleerde zinnen? Duidelijk en netjes?

Dat heb ik al eens eerder gepost hier... aangezien ik binnen 2 uur wel al een reactie had op mijn mailtjes :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had de vorige keer een mailtje in de gebruikelijk saf schrijfwijze getypt zonder me om engelse zinsbouw te kommers. (even snel in de pauze op het werk) en had ook met zo''n mailtje snel reactie terug.

Ze zullen het wel erg druk hebben e nde sneeuw maakt het er in england neit makkelijker op. Wacht al vanaf begin januari op diverse post pakketten vanuit england. Waarvan het laatst geposte gisteren aangekomen was. Dat pakket heeft er 2 dagen over gedaan. Het andere pakket van dezelfde afzender van 8 januari staat nog in het magazijn van GLS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .