Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee, ik heb nog geen bestelling geplaatst... Ik wil wel met je bestellen, maar dan heb ik t nog niet hier en ik heb geen auto :frown:. In feit moeten ze toch gewoon antwoorden he. Ik was wel van plan om behoorlijk wat te bestellen (ss, hooi, wilgentakkenspeeltjes, matje)

Wij hebben wel een auto en met de besparing op de verzendkosten kan ik makkelijk even op en neer Nijmegen rijden ;)

Ze moeten wel antwoorden ja... ik lees dat sommigen heel snel reactie krijgen en anderen niet of heel laat, vreemd eigenlijk.

Mijn aanbod blijft staan, als ik wat voor je kan bestellen, stuur dan maar even een privéberichtje. Dat is eventueel wat makkelijker regelen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben wel een auto en met de besparing op de verzendkosten kan ik makkelijk even op en neer Nijmegen rijden ;)

Ze moeten wel antwoorden ja... ik lees dat sommigen heel snel reactie krijgen en anderen niet of heel laat, vreemd eigenlijk.

Mijn aanbod blijft staan, als ik wat voor je kan bestellen, stuur dan maar even een privéberichtje. Dat is eventueel wat makkelijker regelen :)

ik heb je een pb'tje gestuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb tot nu toe goede ervaringen met the hay experts

ik heb met een paar mensen besteld en het ging vlotjes, ook voor Melissa heb ik besteld en de communicatie via de mail ging erg goed, ik had per ongeluk 2x betaald met credit card (2x gedrukt op de betaal knop) dat is na een email van mij dus direct opgelost! erg netjes. Nu heb ik alweer een bestelling geplaatst voor 8 mensen! ik zie hoe het deze week gaat maar al in al kan ik ze erg aanbevelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

We :love: Hay Experts. Hier zitten de Bunny Crackers in een blikken doosje (deze) en als ik die pak staan er drie konijntjes tegen het gaas haha. Binnenkort weer een nieuwe lading, hoop dat ze fruit en wortel ook lekker vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pinpassen worden in het buitenland wel eens als CC gebruikt (in Frankrijk en Spanje gezien) maar weet niet of internetbetalingen op diezelfde manier wel geaccepteerd worden door NL banken. Misschien kunnen ze je daar bij de bank antwoord op geven?

Ik ga eindelijk maar toch een bestelling plaatsen :bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik zit nog maar net op dit forum, lees het bericht over deze site en heb meteen maar besteld, haha! Goeie actie, lid worden van BB forum!

Ik zat trouwens met hetzelfde dilemma, van die startdatum, maar dat is wsk alleen van toepassing als je een maestro card hebt. Dus ook ik heb het maar zo gelaten en volgens mij is de bestelling gewoon goed gegaan. Heb in ieder geval rekeningoverzicht en bevestiging per mail binnen gekregen.

Ik heb ruim 25 kg. aan spullen, een tien kilo zak SS voer voor de cavia's en 6 zakken Mature Rabbit voer voor mijn oudjes. En natuurlijk nog de nodige wilgenspeeltjes, matjes, hooi-dingen etc. Ik vraag me af of je met al deze "bijverkoop" uiteindelijk wel écht goedkoper uit bent.... :lol:Nu afwachten tot alles binnen komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Dingen kopen voor je konijntjes is ook gewoon leuk he? Ik ben wel redelijk voorzichtig geweest, het is nl. maar de vraag of mijn konijnen het óók leuk vinden wat ik voor ze koop, dus eerst even wat uitproberen; een paar van die wilgenballetjes, een grasmat en nog een kleiner grasmatje. En daar krijgen de cavia's ook wat van. En dan pas over ruim een half jaar weer een nieuwe kans om te bestellen, want voorlopig heb ik genóeg voer.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies white magic, daarom heb ik ook zoveel mogelijk besteld. Ik heb voor 83 pond inclusief besteld, dat weet vriendlief nog niet :whistle2:Ik hoef nu wel de komende maanden niet meer naar de dierenwinkel, enkel voor de russel rabbit bedding. Aveve verkoopt het niet meer, wordt zogenaamd "niet meer gemaakt" Nee koe jullie bestellen het niet meer omdat je er niks op verdiend :meuh:dat is iets heel anders :grrrrrr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat op 97 pond incl. maar heb ook duurder SS mature rabbit voer en duurder caviavoer besteld (plus alle "bij-dingen"...). Maar dat scheelt alsnog de helft. Toen ik dat mijn vriendlief met rekenmachine bij de hand even liet zien, was ie meteen om. Deze maand alleen wat zuinig aan doen met de boodschappen, hihi! Uiteindelijk zat ik op ruim 25 kilo, had dus wel nóg iets kunnen bestellen, maar dat werd me ook een beetje te duur...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja de Science Mature is naar verhouding ook veel goedkoper! Ik weet niet meer op hoeveel pond ik zat, maar uiteindelijk heb ik voor 65,50 euro besteld. Da's 19 kg voer (9 SS, 10 SS Mature) en zo'n bunny treat basket.. Weet nog niet wat Fred daar van vindt haha :P

De volgende keer bestellen zal alleen pas over een jaar zijn :( tenzij er eentje bij komt.. :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mirjam, ik woon niet écht in de buurt.. Maar ik heb dus nét besteld, nu blijkt dat Indy eigenlijk (nog) minder calcium binnen moet krijgen. Nu had ik wel eens begrepen dat ze in Engeland idd voer verkopen met nóg minder (in NL niet) dus het kán zijn dat ik moet bestellen.. Ik woon dus in Groningen, waar in Friesland woon jij? Onze boot ligt in Friesland.. (Vlakbij Sneek.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .