Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

DHL bezorgt niet op zaterdag, vergeet 9 van de 10 keer briefjes in je bus te gooien, mag officieel niet bij buren afleveren, het depot is vaak in the middle of nowhere, heeft pakketvoetballende bezorgers en de klantenservice is slecht.

Ben ik blij dat bij mij DPD mijn pakket kwam brengen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een domme vraag, maar heb je wel bij land, Nederland gekozen? Omdat de samenstellingen van postcodes in elk land anders is, kan ik me voorstellen dat het daar mis zou gaan als hij een foutmelding op de postcode geeft.

ja, maar ik heb andere postcodevormen geprobeerd met de samenstelling van daar en dat weigert ie ook:duivel: probeer vandaag op een andere pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had trouwens zo'n Carrot Woodroll gekocht

carrotwoodroll_200.jpg

Gerrit krijgt hem iedere week een uurtje. (want tja, wortel is niet goed voor konijntjes maar wel erg lekker!!)

Hij is er helemaal verzot op! Smijt het ding door m'n hele schuur en tracht hardhandig de wortel eruit te knagen. Iets wat niet zo heel goed lukt want het zit goed vast!

Helemaal geweldig om te zien!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een mail gestuurd, ik geloof vorige week vrijdag. Maar helaas niks terug gekregen :frown:

Karina, heb je al een bestelling geplaatst of niet?

Ik heb m'n winkelwagentje al een tijdje open staan op de site en wil toch maar gaan bestellen. Ik zie dat je in Nijmegen woont, ik heb tot nu toe nog 'maar' 12 kilo. Hoeveel was je van plan te bestellen? Ik kan er nog wel wat bij hebben, dan kunnen we ook de verzendkosten delen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had trouwens zo'n Carrot Woodroll gekocht

carrotwoodroll_200.jpg

Gerrit krijgt hem iedere week een uurtje. (want tja, wortel is niet goed voor konijntjes maar wel erg lekker!!)

Hij is er helemaal verzot op! Smijt het ding door m'n hele schuur en tracht hardhandig de wortel eruit te knagen. Iets wat niet zo heel goed lukt want het zit goed vast!

Helemaal geweldig om te zien!!

Die heb ik ook besteld! Ben heel benieuwd wat ze ervan vinden. Verder ook nog andere speeltjes, Alfalfa sticks, multimat, chill en chewmat, en 3 funballs. :party::whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Karina, heb je al een bestelling geplaatst of niet?

Ik heb m'n winkelwagentje al een tijdje open staan op de site en wil toch maar gaan bestellen. Ik zie dat je in Nijmegen woont, ik heb tot nu toe nog 'maar' 12 kilo. Hoeveel was je van plan te bestellen? Ik kan er nog wel wat bij hebben, dan kunnen we ook de verzendkosten delen :)

Nee, ik heb nog geen bestelling geplaatst... Ik wil wel met je bestellen, maar dan heb ik t nog niet hier en ik heb geen auto :frown:. In feit moeten ze toch gewoon antwoorden he. Ik was wel van plan om behoorlijk wat te bestellen (ss, hooi, wilgentakkenspeeltjes, matje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil ook bestellen bij hay expert. heb ze gemailt maar nog steeds geen reactie.

Wil ik het maximale voordeel uit mijn bestelling halen moet ik 30 kg ss bestellen,beetje veel voor 2 konijnen.Iemand die in de buurt van schagen woont die binnenkort nog een bestelling gaat plaatsen, misschien kunnen we het samen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .