Ga naar inhoud

chiropractor, osteopaat, fysiotherapeut


hemmel

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Volgens mijn zoekopdracht is het woord chiropractor nog niet genoemd op dit forum.

 

Ik ben naar Eelco vd Pol geweest, die in alledrie de behandelingen is geschoold. Gelukkig een bekende van mij en hier in Nijmegen dus de dremoel was laag voor mij. Ik wilde weten of mijn ram van zijn kale hakken af kan komen als zijn gewrichten weer losgemaakt zijn en hij anders gaat lopen.

 

Voeding en huisvesting hebben we nauwelijks besproken omdat hij wist dat ik daar al goed naar keek.

 

We hadden een consult van 20 minuten. De ram is 3 x gemanipuleerd (2x de gewrichten en 1x een soort handoplegging) en de ram ging tussendoor even bijkomen in het reishokje bij zijn maatje.

 

Over 2 weken hebben we een herhaling en daarna kijken we of het effect heeft. Zo ja, dan moeten we proefondervindelijk vaststellen hoe vaak per jaar het herhaald moest/mag worden.

 

Een vervolgconsult is bijna 85 euro voor een konijn. Ik hoop dus dat over een maand de eelt dunner is en de plekjes kleiner en dat het dan sporadisch herhaald hoeft te worden.

 

Klaver zit nu weer in zijn ren en kan een paar dagen moe zijn van de energie dit dit kostte.

 

Ik hou jullie op de hoogte.

 

IMG-20230108-WA0002.jpg

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, hemmel zei:

Een vervolgconsult is bijna 85 euro

Ik begrijp hieruit dat het eerste consult nog duurder was? Snel verdiend in 20 minuten. Ik hoop voor het konijn dat hij er baat bij heeft. Dat zou toch top zijn? Leuk dat je ons op de hoogte houdt.

aangepast door To van de Veluwe
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, hemmel zei:

Ik heb dit letterlijk van de factuur overgetypt. Omdat dit forum openbaar is, wil ik zo exact mogelijk zijn als ik over een ander schrijf.

Weet je de kosten van de intake dan ook? Kan natuurlijk dat dit hetzelfde bedrag is, maar staat er volgens mij niet bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .