Ga naar inhoud

cameratoezicht bij (buiten) konijnen


Zaar12

Aanbevolen berichten

28 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

Maar hij doet het perfect

Ik zat even te kijken en dan haak ik weer af maar er stond dat die van jou geen homebase heeft. Geen probleem maar ik zag dat hij moeite heeft als het netwerk zowel een 2.5 als 5 netwerk heeft. En daar houdt mijn kennis dus op.

Want ik weet dat we in de kamer 5 hebben en boven 2.5 gebruiken.

Hebben jullie dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, To van de Veluwe zei:

Ik zat even te kijken en dan haak ik weer af maar er stond dat die van jou geen homebase heeft. Geen probleem maar ik zag dat hij moeite heeft als het netwerk zowel een 2.5 als 5 netwerk heeft. En daar houdt mijn kennis dus op.

Want ik weet dat we in de kamer 5 hebben en boven 2.5 gebruiken.

Hebben jullie dat ook?

Geen homebase. Router zit aan de voorkant van het huis (oostkant)  maar we hebben wel van die wifi-verleng dingen. Camera staat 4 meter ongeveer van ons huis af aan de achterkant (westkant). Lengte van het huis moet ik mijn vriend even vragen, die is nu half in dromenland en daar krijg ik geen helder antwoord meer uit. Wordt vervolgd

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, To van de Veluwe zei:

Het zal bij ons iets meer dan vier meter zijn. Zes meter denk ik vanaf de router in de kamer.

De lengte van het huis is 12 meter. Dus de router staat ongeveer 16 meter van de camera af. Maar we hebben wifi repeaters en de dichtsbijzijnde staat een meter of 8 van de ren af. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, To van de Veluwe zei:

 

Mijn daken zijn van  polycarbonaat. Maar door temperatuurverschil kan er vocht optreden. Het lijkt dan net of er algen tussen zitten.

Maar wel fijn spul. Ik hoefde er ook geen gaas onder omdat het helemaal de ren bedekt.

 


Oh ja, dan wordt het groen. Ik heb liever iets stormbestendigers en iets wat meteen ook schaduw geeft. 
 

@Cheeta26 goede tip om naar tweedehands materiaal te kijken. 👍 Daar had ik nog niet over nagedacht. Sommige dakbedekkingen zijn erg duur, maar als je het dan tweedehands kan vinden is hetzelfde materiaal natuurlijk eerder betaalbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Lienappelsien zei:


Oh ja, dan wordt het groen. Ik heb liever iets stormbestendigers en iets wat meteen ook schaduw geeft. 
 

@Cheeta26 goede tip om naar tweedehands materiaal te kijken. 👍 Daar had ik nog niet over nagedacht. Sommige dakbedekkingen zijn erg duur, maar als je het dan tweedehands kan vinden is hetzelfde materiaal natuurlijk eerder betaalbaar.

Mijn vriend doet veel voor de medemens en dat was heel handig bij de bouw van de ren. Enige uitgaven die wij hadden aan de renconstructie waren het gaas en de grendel van de deur. Het hout en de bevestigsmaterialen had ie zelf. Het dak komt van een buurman die hij langdurig ergens mee heeft geholpen. De dakplaat waar de camera hangt is later toegevoegd, vandaar het gaas. Maar onder de andere 2 dakplaten zit geen gaas omdat de golfjes voldoen aan de roofdierbestendigheid. Maar als het een dag lang regent loopt het wel langs de muur naar beneden. Dat hou je gewoon echt niet tegen

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .