Ga naar inhoud

Kosten vaccinatie


Huntingmiew

Aanbevolen berichten

Ze zijn pas volgend jaar weer aan de beurt, want hun entingen hebben ze nog in de opvang gekregen. Maar net als de katten is het wel het plan om ze elk jaar te laten enten.

Nu vraag me alleen af, wat kost dit gemiddeld bij de dierenarts? Voor 2 katten ben ik elk jaar 50 a 60 euro kwijt inclusief consult, maar ik kan me ergens ook wel voorstellen dat het voor konijnen duurder is omdat die gewoon minder in de praktijk komen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je dit topic al gezien?

 

Daarin staan veel ervaringen van de vaccinaties van dit jaar. Er is dit jaar een nieuw vaccin, één prik tegen alle drie de ziektes. Ik heb daarvoor 43 euro per konijn betaald, maar ik weet dat er wel goedkopere dierenartsen zijn. Ik ga echter ook voor de vaccinaties gewoon naar mijn eigen konijnkundige dierenarts. Vind het altijd een fijn moment waarbij de gewichten weer netjes in hun systeem komen te staan en waarop je even naar de kwaaltjes en kleine dingetjes die opvallen kan vragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Zojuist zei Xde.b:

Ik heb laatst mijn konijntje gevaccineerd, hij moest sowieso even heen voor oogdruppeltjes, oogdruppels + ALLE vaccinaties kostte in totaal 37 euro, best goedkoop bij die van mij dus. :) 

Ik bedoel hiermee dat ik een flesje oogdruppels mee heb gekregen van de DA dus van die 37 gaat ook nog wat af voor die oogdruppels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn dierenarts is het goedkoper als je het in de maand mei laat doen. Ze nemen dan wel gewoon de volle tijd van een consult en checken ze dan helemaal na. 

Ik betaalde per konijn €38,-.  Buiten de maand mei kost het €50,- per konijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .