Ga naar inhoud

Joepie gaat langzaam vooruit


joepie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hij eet nog niet zoals voorheen hoor zijn biks......maar er gaan er wel met smaak een stuk of 20 in ofzo,.....en die heeft hij lang naast zich neer gelegd en duwde ze gewoon weg...! En gisteren ineens.....met smaak!! Ben er erg blij mee!!!

We zijn net hooi gaan kopen voor hem, met wortel/kruiden. En een drinkfles want we hebben een bakje maar daar drinkt hij dus niet uit.....maar die fles vogens mij ook niet....

en wat lekkere snoepjes.....

ga die haver wel minder geven alhoewel, het is/was maar een handje per dag ofzo,.....das toch niet te veel!??

Zij neus lijkt wat losser......het is van die dikke snot die zo vast zit maar het lijkt wat natter te worden......

De planning was joep deze vakantie te koppelen aan zijn zus.....dat kon niet doorgaan......toen was het zo van.....red joep het? zoniet dat komt zijn zus na deze vakantie,.....maar nu lijkt het erop dat ze strax toch lekker samen zitten!!!! Alleen moet zijn zus iets langer geduld hebben omdat de myx echt helemaaaaaal weg moet zijn!!!!

Vraag me alleen af.......

joep zit al 3 weken binnen.....en daar gaan nog wel zeker 3/4 weken overheen eer hij echt goed beter is..........kan hij dan nog wel naar buiten?!!? ivm wintervacht enzo!?!!?!!!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat zou ik niet meer doen. Er wordt aangeraden om een konijn voor oktober naar buiten te doen. Daar komt bij dat Joepie een flinke tik heeft gehad hiervan, over een maandje zal hij misschien genezen zijn van de myx maar of ie dan ook weer in topconditie is.. Ik zou er zelf voor kiezen om hem sowieso binnen te houden en de kans te geven goed te herstellen. En dan in het voorjaar weer lekker naarb uiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Joepie, je baasjes zijn aan het nadenken over je wintervacht... Dat betekent dat ze ook durven te denken dat je weer helemaal beter wordt! Dat is heeeel goed nieuws :)

Hoe het precies zit met de wintervacht weet ik niet, maar er zijn BB-ers genoeg die je daar alles over kunnen vertellen. En anders mogen Joepie en Zus misschien wel samen in huis overwinteren zodat ze volgend voorjaar lekker naar buiten kunnen verhuizen... :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het probleem is dat ik daar niet op gehuisvest ben........eerlijk gezegd....we kunnen overal wel een touw aan vast knopen natuurlijk maar we hebben binnen ook al 5 poezen......en 2 kindjes......en dan ook 2 konijnen.......is wel erg veel.......

als er geen andere mogelijkheid is komt het vast goed maar het liefst zie ik ze samen buiten in hun mooie verblijfje.......maar eerst moet joepie echt helemaal beter zijn!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou hem zelf gewoon niet buiten willen hebben. Over drie Ć  vier weken pas naar buiten doen is wel heel erg op de valreep en dan komt zijn conditie daar ook nog eens bij.. Begrijp dat het niet handig is, zou hier ook niet goed uitkomen als ik mijn buitenkonijnen binnen moest gaan houden. Maar ja.. Voor een gezond konijn in goede conditie is het geen punt om buiten te zitten als het heel koud is, voor een konijn dat net heel ziek is geweest is het toch een ander verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou hem ook nog niet buiten doen hij moet eerst goed weerstand op bouwen denk ik

iedereen leeft hier erg mee ook hier in het gezin

mij man belde om te zeggen dat hij moet over werken en toen vroeg hij hoe gaat het met Joep ha ha

elke dag hoort hij hier verhalen van en nu moet hij er zelfs al aan denken op het werk .

zal hem zo even een mail sturen om het goede nieuws te vertellen is hij ook weer blij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh dat is wel heel leuk Pluis04 :P

Beter worden MOET gewoon lukken :yes: hij is al zo'n end op weg. Denk dat ie straks enkel wel op moet passen dat ie het niet te druk krijgt..

..ik bedoel, waarschijnlijk wil elke BBer straks langskomen om een poottekening te krijgen van Joepie!! :he::P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad en samen op de foto

hahahahahahahahahah

Ahhh dat is wel heel leuk Pluis04 :P

Beter worden MOET gewoon lukken :yes: hij is al zo'n end op weg. Denk dat ie straks enkel wel op moet passen dat ie het niet te druk krijgt..

..ik bedoel, waarschijnlijk wil elke BBer straks langskomen om een poottekening te krijgen van Joepie!! :he::P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bijzonder......

ik bedoel.......we belanden hier in.......en tuurlijk onverwachts.......het overkwam ons en hadden echt geen idee hoe en wat....

met alle downs....moeilijke beslissingen, wel of niet doorgaan etc....zijn we zover al gekomen!! En dat dan vele van hier joep als mascotte zien, als held?, als... vind ik zo waanzinnig. We doen gewoon wat we moeten doen, en dat is vechten voor je beestje....

onze vechtlust en die van joep hebben ervoor gezorgd dat we al zover zijn. Ook mooi voor anderen dat als je niet opgeeft maar intensief verzorgd en doorgaat.....je dan ziet waar het je brengen kan.....

Op de site van wilhelminapark staat ook dat het niet de myx is maar al die bijverschijnselen, bijv longontsteking die het fataal maken.....ons geluk is echt dat we vanaf dag 1 zijn gaan behandelen....

geluk is misschien ook dat hij geent is....

Al met al laat joep wel zien dat het echt kan....al is de kans nog zo klein......grijp hem met beide handen aan......

we zijn er nog niet.......maar zeker gaan we de goede kant op. Ik geloof wel dat we er komen, ik geloof dat joep nog heel lang bij ons mag zijn, ik geloof dat joep straks weer blinkies gaat maken, ik geloof er in, ik geloof in JOEP!!!

En ik geloof ik jullie........wat een lieve mensen zijn jullie!!!!

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

en als je er zelf in blijft geloven komt het vaak ook goed

en vaak merken dieren het ook als je zelf postitief bent voelen ze dat aan.

en joep is gewoon een kanjer en een vechter.

mij dierenarts heeft wel eens gezegt als dieren heel er ziek zijn en ze komen daar over heen dat ze dan vaak ook oud worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het droogt nog meer in op meerdere plekken......het indrogen is dus echt begonnen en daarmee gaan de ontstekingen weg............dus slinkt alles langzaam aan en kan hij straks vast weer goed kijken!!!! Zou zooo fijn zijn!!!

Hij heeft weer prima gegeten net, veel hooi, broodkorstje, en paardebloem en wilg.........

en er komt ook wat meer beweging in hem!! Ow en net ook zijn bdk!!! Goed he!?!?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .