Ga naar inhoud

Joepie gaat langzaam vooruit


joepie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

en zijn oor. aan het eind....zie je die knik.....we noemen het zijn krul.......volgens de da zal die blijven....geen rechte oren meer maar met een krul aan het eind........weet je.....het staat nog schattig ook!

We gaan langzaam, maar we gaan vooruit......elke dag een ministapje.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zien jullie ook van dichtbij het verloop van myx....en hoe erg ziek joep wel niet is ervan....te bizar voor woorden wat hij moet doorstaan.

Wat op de foto's minder goed te zien is is zijn droge gescheurde huid....overal!! Zijn viezigeheid overal waar je je bedenken kan!! En de vele korsten en aanslag/plak etc.....

Maar hij gaat vooruit en met meer zien en ruiken zal hij ook vakder gaan wassen......hoop ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik help hem wel maar ik kan weinig betekenen voor hem. Vandaag liet er een korstje los en gelijk bloed......dus schoonmaken voor mij is geen optie met zijn gevoelige huidje!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach arm manneke, wat een naar gezicht op de foto's! Het wordt echt tijd dat het weer goed met hem gaat.

Ieder klein stapje is er 1, maar toch ...

Het duurt nu al zo lang, hoe lang gaat het nog duren voordat jullie weer een gelukkig, gezonde Joepie hebben rondhuppen?

Kom op Joep, zet hem op!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och jeetje, zie net inderdaad de foto's. Ookal is ie dan al een stuk opgeknapt, de foto's zien er nog erg heftig uit hoor. Schrok er eigenlijk wel wat van.

Mijn nijnen zijn gisteren weer ingeent en hoop toch echt dat ze dit nooit krijgen want dit gun je echt niemand.....

Nog heel veel beterschap voor Joep hoor! Zet um op Joep!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hij ziet er nog heel slecht uit hoor....en straks als alles geslonken is helemaal, allemaal kale plekken.....en zo dun.....

hij eet niks zelf dus voer hem wel 7 keer per dag ofzo......a half uur....... wordt echt tijd dat hij zelf weer gaat eten, zou echt super zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och jeetje, zie net inderdaad de foto's. Ookal is ie dan al een stuk opgeknapt, de foto's zien er nog erg heftig uit hoor. Schrok er eigenlijk wel wat van.

Mijn nijnen zijn gisteren weer ingeent en hoop toch echt dat ze dit nooit krijgen want dit gun je echt niemand.....

Nog heel veel beterschap voor Joep hoor! Zet um op Joep!

Ik snap er niks van waarom kunnen jullie de foto's wel zien en ikke niet.

Had ze eigenlijk wel willen zien om te zien hoe Joepie vooruit is gegaan etc.. heel jammer.

Ik ben blij dat Joepie het zo goed doet, het zelf eten komt denk ik wel weer als hij weer kan ruiken en beter kan zien.

Ik denk dat Joepie nog niks tot weinig kan ruiken en dat hij daarom misschien nog niet zel eet.

Ook wij blijven hier duimen voor Joepie tot hij helemaal beter is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wederom een steunberichtje. Wat een vooruitgang als je het vergelijkt met een dikke 10 dagen geleden! Jullie zijn er nog lang niet, maar wat moeten die foto's toch een moed geven om door te zetten. Ik vind het super hoe je je voor je konijntje inzet, echt geweldig. Op dit forum zal het gros denk ik wel zo ver gaan in de verzorging, maar menig 'normale' konijnenhouder zal zich nooit zo goed inzetten als jullie doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het super hoe jij je inzet voor dit konijn!

Ben ook zeker blij dat joep vooruit blijft gaan maar zonder jouw was hij zo ver niet gekomen!

Ik denk dat je wel voorgedragen mag worden als BB van het jaar.Je verdient echt een flinke schouderklop en joep ook natuurlijk (wel zachtjes voor Joep....we willen hem geen pijn doen!).

Ik blijf het volgen en zal blijven duimen voor Joep!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och jee, die arme vent heeft het zo te lezen nog steeds niet gemakkelijk...

Maar het verschil is al wel duidelijk te zien, dus gewoon doorgaan met deze stijgende lijn is waarschijnlijk het devies en de duimen blijven gewoon doordraaien voor een volledig herstel van "onze" Joepie :)

Hmmmmm, wordt het geen tijd voor een echte "fan page" voor onze ster? "Joepie's got talent" of "The Joep Factor" op TV? En natuurlijk nog beter: "Joep, de musical" ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook vandaag zijn we weer aan het duimen.

en ik vind ook dat jullie voorgedragen mogen worden BB van het jaar

hij krijgt een speciaal plekje in mij hart een dier wat zo ziek is en wat zo vecht om beter te worden echt super

en hij merkt ook dat de baasjes het niet op geven en daarom vecht hij zo hard mee.

en het zou leuk zijn als hij een speciaal plekje hier op de site kon krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahahahahah!!! Wat zijn jullie lief zeg! En als ik dan lees, in onze hart, dan smelt ik wel hoor!!!! Nou wie er strax een handtekingen wil komen halen is bij deze uitgenodigd....!!! Joep zal zijn pootje graag geven!!

Net een beetje geprobeert schoon te maken maar het is zo aangeplakt......heb het nu met calendula ingesmeerd en dan steeds beetje met doekje schoonvegen.....zo krijg ik hopelijk alles een beetje schoon.

Alles waar de verdikkingen zitten, daartussen kan ik niet bij....en daar zit zoveel viezigheid ook. Hij laat mijn gepoets wel toe alsof hij het toch ergens prettig vind dat ie wat wordt schoongemaakt. Al meeerdere malen met een washand zijn buik/poten/staart gedaan ivm at hij zijn bak vaak niet meer kan vinden en nog wel eens in zijn eigen plas zit of zoals net onder zijn poten platgestampte keutels heeft vast zitten!! Die viezerd!

Door de calendula zalf ruikt joep wel weer lekker, het verbloemd erg goed!!!!!!

Tja we gaan door zoals we nu al doen.....3 uurtjes per dag in de weer met hem voeden.....uurtje per dag in de weer met medicijnen......half uurtje per dag schoonmaken.......paar uurtjes met dit weer in de tuin.......tja hij houd me bezig!!!

Onder zijn kin had hij ook een swabber hangen vol met bulten die dus 1 grote bult vormde,.....nu is het meer een leeg zakje wat bungelt......de dikheid etc is er wel uit nu......nu nog weg trekken.

Joep zal we veel kale plekken overhouden, vooral op zijn koppie.....hoe lang duurt dat voordat dat weer aangroeit?!!?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .