Ga naar inhoud

Joepie gaat langzaam vooruit


joepie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hoi!!!

dag 24~.

Zijn oogjes zitten steeds zoooo vol troep dat hij er nauwelijks door kan kijken. ik maak het meerdere keren schoon per dag maar het is niet bij te houden. Wellicht ook goed teken, want het lijkt alsof alles eruit komt nu,net als bij zijn neusje....die is steeds zoooo vies!!!! Ik blijf poetsen.....hij laat het allemaal toe maar vind het uiteraard echt niet leuk!

Net een klein kontje van een boterham op, in kleine stukjes in water gedompeld, want drinken met bijna dichte ogen en geen geur lukt hem niet. Zo heeft ie gelijk zijn vocht weer eeen beetje. En ook wat biks op......prima ontbijtje toch? Vannacht de wekker gezet om half 4 en toen ook Joep eten gegeven....hooi, luzerne en rode biet ruit, loof.....ben blij dat hij het lekker gegeten heeft!!

Volgende week maandag weer naar de da, en Joep weegt nu net 3,8 nog maar en ik wil hem dan echt weer op de 4 kilo hebben dus we gaan ons best doen.......dan snachts maar de wekker voor onze schat!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joepie heeft het toch maar goed voor elkaar met z'n verzorgers: 's nachts ook nog een extra hapje... Super hoor! Wat zullen we genieten als er over een poosje foto's op BB staan van een blakende Joepie met Zusje :love:

Weet iemand overigens iets tegen spierpijn van het duimen? Omdat het schijnt te helpen gaan we er natuurlijk fijn mee door, maar tips tegen overbelasting zijn welkom ;) Nee hoor, Joepie, niks aan de hand en de duimen doen het nog steeds voor je :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha ha hier duimen we ook nog vrolijk door en het helpt nog ook

zo die Joep zelfs voor hem de wekker s,nachts.

het is wel een goed teken inderdaad dat de troep er nu goed uit komt

maak je de oogjes schoon met gekookt water of met iets anders?

ik heb wel speciaal spul voor de kinderen waar je de oogjes mee schoon kan maken maar weet niet of je dat voor een konijn mag gebruiken maar het helpt wel heel goed ik heb dat toen gekocht bij de apotheek en dat spul dood ook gelijk de bacterien.

je mag het altijd op komen halen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja met gekookt water, meer niet zijn huidje is zooooo gevoelig....zooo kwetsbaar nu. Heb oogzalf.....meer doe ik niet. Heb net wel boven zijn neus en zijn lippen onder zijn neus ingesmeerd met vaseline, het staat echt op springen zo droog is het, dat wil ik 1 a 2 keer per dag doen, wellicht helpt het hem een beetje....maar echt zo droog, het slaat wit uit, heel zielig weer.

Ja snachts een extra hapje, hij eet nog niet zelf....ziet amper wat, ruikt niks, en zijn neus en lippen doen hem ook pijn dus geef hem alles aan. Als ik het snachts niet doe dan eet hij dus de hele nacht niks, zo'n 8 uurtjes, dat vind ik te lang. Dus voor het slapen gaan, rond 2300 en dan snachts en sochtends gelijk!!!

We doen ons best voor het mannetje!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 25!

Vannacht ook weer joep wat laten eten en ik geef hem ook altijd met een 1 ml spuitje beetje drinken.....en vannacht was het de eerste keer dat hij zelf uit het spuitje ging drinken, vond ik toch wel fijn! Ook wat biks en hooi op dus wederom blij dat ik om half 4 met mijn dichte ogen mijn lieve nijn eten zat te geven.....

We gaan er weer voor vandaag......

Fijne dag voor jullie allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heerlijk dat joepie toch langzaam aan elke dag weer een beetje vooruit gaat

we nemen hier ons petje af wat je allemaal doet voor joepie echt waar

nu zelfs elke nacht opstaan om te voeren en drinken te geven

daarnaast nog de zorg van je gezin

joepie heb echt een super baasje

en joepie ga zo door he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dit mooie weer mag joep van mij lekker in de tuin. Tja ver komt ie niet maar gewoon lekker het zonnetje, de buitenlucht. Ben bij hem gaan zitten zodat hij wat schaduw had en zo hebben we lekker gras gegeten, nou ja joep dan :-) en paardebloemblaadjes, zonnebloemblad en druivenblad......jaja dat is me tuin al rijk!!

zo hebben we een half uurtje gezeten. En net ging hij uit zich zelf even de tuin in, zijn plekkie binnen is naast de keukendeur dus hij staat zo buiten. En ineens stond hij aan de andere kant van de tuin.....en hij heeft ook even een paar hapjes zelf gegeten uit zijn eigen kruidenpot met melisse, munt, etc...

Dus ik vind dit ook weer positief hoor!! En met de aankomende mooie dagen in het verschiet mag hij elke dag even een luchtje scheppen, wellicht doet hem dat erg goed...!

Ook echt goed gegeten vandaag....zit nog geen grammetje meer aan helaas...nog steeds die 3,75 maar we doen ons best!

Al met al weer een dagje met hoop en goede vooruitzichten.

Heb foto's gemaakt vandaag, zal ze strax even showen......en nee joepie ziet er niet ineens veel beter uit hoor.....juist erger met al die korsten....!

Maar onder dat uiterlijk is hij druk bezig te herstellen!! Die joep toch!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .