Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Weet een van jullie misschien of THE ook van die treat/fruit holders verkopen?

Ze verkopen er wel die houtjes voor maar die spies kan ik nergens vinden..

CA2731_1_zoom.jpg

CA1199_1_zoom.jpg

Bij pet-supermarket hebben ze 'm dus wel alleen ik kan daar verder niet slagen.. Om nou te gaan bestellen voor twee luttele spiesjes vind ik ook weer overdreven ;) Of hebben jullie ze misschien ergens in een dierenwinkel gezien ofzo? Ik kan ze echt nergens vinden..

Ik heb die laatste 3 weken geleden in een dierenwinkel gekocht.. helaas ligt die net over de grens van duitsland.. bij dierenwinkel; Das futterhaus..

Het is wel een super fijn ding.. je kan er leuke spiesjes mee maken :yes:

Zie foto;

anke1985-4328-albums-dupke-and-prupke-picture28739-dupke-nieuwe-nachthok-april-2010.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel stevig karton moet ik zeggen. Toen ik hem zag baalde ik dat het karton was (had alleen naar het plaatje gekeken en niet verder gekeken dan mijn neus lang is :P )Het in elkaar zetten vond ik een hels karwij, maar nu ie staat ben ik er toch wel blij mee. Milan heeft er nog niet aan geknaagd, hij zoeft steeds heen en weer, en dan zie je zo'n koppie uit een van die gaatjes komen, heel grappig! Hij heeft het al helemaal door!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier wordt er wel aan geknaagd, maar tot nu toe is hij eigenlijk nog helemaal heel. Sommige gaten zijn inmiddels ietsje groter geknaagd, maar dat is ook alles.

Normale kartonnen dozen zijn hier normaal ook in no-time gesloopt, maar de Maze is toch wel iets degelijker. :)

aangepast door Laura1984
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn voedster is niet helemaal zindelijk en zat de hele dag in de MH. Er zitten nu veel spatten en poepvlekjes in. Ik kan er geen andere opstelling meer van maken zonder vlekken te zien op dit fraaie design verantwoord speelgoed.. :(

Mijn tip aan mensen met niet zindelijke konijnen is dan ook om de MH niet permanent voor de konijnen neer te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij staat hier alleen buiten als het droog is, en alleen overdag, zodat hij niet nat of vochtig wordt. Hij kan makkelijk op z'n kant gezet worden om binnen op te bergen, dan neemt hij eigenlijk heel weinig ruimte in.

Ze zijn er inderdaad helemaal blij mee :) Gisteren lagen ze er samen lekker languit in te puffen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke foto's laura! Hoe groot is de maze heaven ongeveer? Ik denk dat ze het hier ook super vinden, maar weet niet of ik er genoeg ruimte voor heb. Er zijn natuurlijk tig mogelijkheden met opzetten, maar straks staat er een huge ding in de kamer en heb ik amper zitruimte over :rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .