Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

heb bij blendbetter ook geen supreme science zien staan.

Moet trouwens zeggen, dat petmeds de boel netjes regelt. Via Dpd kan ik de zending volgen en precies zien, waar de pakketten zijn. De boel is donderdag verzonden en staat nu in Eindhoven te wachten op levering. 't is dat het weekend er tussen zit, anders had ik het vandaag al gehad.

@Melizzy heb nog eens bij THE gekeken, maar daar heb ik geen paypal logo zien staan. Ik denk dat jij Paypoint bedoelt, dat is iets anders dan paypal.

aangepast door Lonka
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mijn rekening was 83 bij petmeds.

2x10 kg ss

4x 2,5kg gerty cavia blauwe zak/muesli compleet

oftewel

2x 31 euro voor de brokken

4x 5,50 euro voor de gerty

petmeds rekent de leveringskosten iets anders dan THE, waardoor je minder afhankelijk bent van het gewicht van het pakket.

Mijn bestelling had bij THE meer gekost vanwege de leveringskosten, omdat ik boven de 30 kilo uitkwam.

Je betaalt iets meer voor de brokken, maar wat betreft leveringskosten is het iets makkelijker varieren met aantallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb meer dan een week geleden een bestelling gedaan bij The Hay Experts, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Op de site stond dat de levertijd 2 tot 5 werkdagen is. Is het normaal dat het zo lang duurt? Krijg ik nog een mail of zo wanneer het wordt bezorgd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, als het goed is krijg je een mail. Je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat zo'n pakketje naar Nederland iets langer onderweg is dan binnen Engeland, maar dan nog heeft het bij mij nog nooit veel langer geduurt dan een week.. (Behalve in januari, toen met die sneeuw)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Net even op de site wezen spieken, mensen wat is dat goedkoop!!! Ik ben gestopt met het voeren van SS omdat het gewoon veel te duur werd.Ik moet namelijk de Mature versie hebben, die kost je hier in NL zo'n 12,- per zak. Kijk ik bij THE, kost het omgerekend 6,50!!

Wat zijn de verzendkosten naar NL? Kun je ook zonder creditcard betalen?

Want ik zie met THE mijn konijn over een klein tijdje weer SS eten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt ook kijken bij www.petmeds.co.uk of daar de prijs niet beter ligt.

Vergelijk de kosten voor je bestelt.. THE rekent een vast bedrag van 15 pond voor de eerste 30 kilo. Maar meestal hebben ze geen 10 zakken op voorraad. En bij een bestelling van 5 zakken betaal je dan opeens 3 pond per zak extra voor het bezorgen.

Bij petmeds rekenen ze de leveringskosten iets anders. Je zou beide sites een mail kunnen sturen en vragen wat de totale kosten zijn van een bestelling van x zakken mature incl levering/vat naar Nederland

Dat bedrag zullen ze in Pond geven, dat reken je om naar euro en je telt daar 5 euro bij op voor banktransactie kosten. Dan weet je wat je ong. kwijt bent

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij the hayexperts kan je gewoon alles in je winkelkarretje laden, de stappen voor de afrekening volgen en net voor de afrekening zie je de totale prijs, met verzendkosten en al (er staat ook het totale gewicht bij, je kan tot 27 of 28kg bestellen voor 15 pond verzendkosten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vroeg mij wat af.. Want ik ben nu dus aan het bestellen. Het land en het soort munt heb ik ingetypt. Maar nu weet ik niet welk bedrag ik moet intypen. Is dat bedrag dan de euro of de pond?

Ik gebruik vaak deze site: http://www.netonline.be/financieel/wisselkoersen.asp

Je typt bovenaan het aantal pond, dan duid je in de eerste kader 'united kingdom pound' aan en in het tweede kader 'euro'. Vervolgens op de knop 'click here to perform currency convertion' Nadien zie je je bedrag in pond en in euro omgerekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie vergeten alleen, dat (de meeste) banken ook een bedrag in rekening kunnen/zullen brengen voor buitenlandse transacties. Informeer dus ook even bij je eigen bank, of dit het geval is en wat je daarvoor betaalt. Wisselkoersen zijn dagafhankelijk en kunnen iets afwijken van de online coverteer-programma's.

Je krijgt van de website altijd het bedrag wat zij rekenen aan kosten (voer + transport), dit kan anders zijn dan het totale bedrag (voer + transport + wisselkoers + bankkosten) dat uiteindelijk van je bankrekening afgaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie vergeten alleen, dat (de meeste) banken ook een bedrag in rekening kunnen/zullen brengen voor buitenlandse transacties. Informeer dus ook even bij je eigen bank, of dit het geval is en wat je daarvoor betaalt. Wisselkoersen zijn dagafhankelijk en kunnen iets afwijken van de online coverteer-programma's.

Je krijgt van de website altijd het bedrag wat zij rekenen aan kosten (voer + transport), dit kan anders zijn dan het totale bedrag (voer + transport + wisselkoers + bankkosten) dat uiteindelijk van je bankrekening afgaat.

Bij mij was dat niet. Ik heb gewoon aan het loket in de bank (Dexia) gevraagd of ze het bedrag in ponden voor me wilden omrekenen naar euro, dan ben ik naar een automaat gelopen en heb ik zelf de overschrijving gedaan. Je geeft gewoon bij rekeningnummer het IBAN-nummer in, de interface past zich automatisch aan naar een internationale overschrijving en je tikt het bedrag in euro in. Dat wordt dan door de Engelse bank omgerekend voordat het bij THE terechtkomt. Geen cent extra kosten.

Bestelling is trouwens vandaag aangekomen: een jaarvoorraad SS, een mandje met lekkers en een Nature Hut. De tunnels zitten er nog niet bij, die komen volgende week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zeg.. Ik kreeg op de 20ste een mailtje om te controleren of mijn adres wel goed was. Heb het gewoon vandaag al binnen gehad! Dus mijn pakket heeft er 2 dagen over gedaan. Helemaal super zeg. En oh, wat een leuke spulletjes :love:

En het was uiteindelijk allemaal goed gegaan met het betalen.

aangepast door Sascha
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hoe is de service van petmeds ? beter als dat van the hay experts ? Heb maandag een bestelling gedaan + diezelfde dag mailtjes gestuurd over de betaling maar nu het vrijdag is heb ik nog steeds geen antwoord. Geld eergisteren overgemaakt via paypal maar heb nog steeds geen gehoor. Terwijl mijn bestelling wel is ontvangen.. :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Petmeds had ik wel binnen enkele dagen een reactie op mijn vraag. Maar ik heb daar niks besteld want wat ik wilde hebben konden ze me niet leveren.

Heb vorige week bij THE besteld maar er is volgens mij iets niet helemaal goed gegaan, nog steeds geen antwoord van Lisa, dus gisteren nog een mailtje gestuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hier hetzelfde.. Want ik had een mailtje van THE gekregen of mensen wel voor, ik meen, de 21ste willen bestellen als ze voor kerst/nieuwjaar nog wat willen ontvangen.. Verzenden van Engeland naar NL duurt natuurlijk langer dan alleen binnen de UK dus ze moet er toch wel mee bezig gaan volgende week! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .