Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ook ik heb vandaag de eerste besteling aan THE uit de deur gedaan. Ik heb gelukkig wel een creditcard, dus dat is geen probleem. Ik word trouwens wel hebberig van die site en dan maar bij blijven kopen om zoveel mogelijk voor dezelfde verzendprijs in de bestelling te krijgen.:yes:

Ik ben benieuwd wanneer het er is.

Ik heb sscavia en sskonijn en nog wat hebbedingetjes waaronder teatreezalf besteld.:he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb vandaag de eerste besteling aan THE uit de deur gedaan. Ik heb gelukkig wel een creditcard, dus dat is geen probleem. Ik word trouwens wel hebberig van die site en dan maar bij blijven kopen om zoveel mogelijk voor dezelfde verzendprijs in de bestelling te krijgen.:yes:

Ik ben benieuwd wanneer het er is.

Ik heb sscavia en sskonijn en nog wat hebbedingetjes waaronder teatreezalf besteld.:he:

Ik zweer bij die zalf. Dat is echt geweldig spul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor allerlei dingen:P Een krasje van een konijn of kat, een wondje wat slecht geneest, een plekje of wondje bij een van de dieren, bijna voor alles wat je kunt bedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En voor kale, schilferige oren? Ze hebben bij Fien niks kunnen vinden maar ik zit er wel mooi mee nu, het wordt echt niet beter. Twee derde van haar oor is nu kaal. Ze lijkt er geen last van te hebben, maar misschien dat zoiets helpt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En voor kale, schilferige oren? Ze hebben bij Fien niks kunnen vinden maar ik zit er wel mooi mee nu, het wordt echt niet beter. Twee derde van haar oor is nu kaal. Ze lijkt er geen last van te hebben, maar misschien dat zoiets helpt?

Ik gebruik voor Billy nu zalf van de cavia's, werkt als een tierelier. Zijn oortjes kijken nu weer netjes :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja hè! Ik zit te twijfelen of ik een zak SS Mature mee bestel bij Medpets (is 1,50 goedkoper daar) want die wil ik nu opzich wel al geven, maar heb nog 6 kg SS.. Maar ik vind het zo zonde :P

Is er niet iemand die jou SS wil overkopen? Je zit lichtjes bij mij uit de buurt :P maar anders wou ik ze wel. Zo zal er vast wel iemand in jou buurt zijn die ze wil overnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee, dat is niet nodig, ik heb een voedster van nog geen jaar dus ik blijf sowieso gewone SS voeren, maar ik twijfel of ik mijn ram niet een beetje van beide ga geven. Maar ik ga nu nog niet weer bij THE bestellen want ik heb nog zo veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En voor kale, schilferige oren? Ze hebben bij Fien niks kunnen vinden maar ik zit er wel mooi mee nu, het wordt echt niet beter. Twee derde van haar oor is nu kaal. Ze lijkt er geen last van te hebben, maar misschien dat zoiets helpt?

Het werkte bij Noor toen erg goed. Ik zou het gewoon proberen:)

Ik heb weleens gehoord dat het giftig is? Of is dat de olie? ( voor ik het hele forum overstuur help haha). Ik gebruik de zalf voor mezelf, maar heb weleens gehoord dat het voor cavia's/konijnen gevaarlijk kan zijn??

Voor zover ik weet ik het niet giftig, maar ze mogen het natuurlijk niet innemen, want dat is echt niet goed;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan zou ik ze dus wel even uit elkaar moeten halen zodat Fred het niet op kan likken? En op letten dat Fien zelf niet er aan zit.

Nee, het trekt snel genoeg in, het is niet zó'n enorme hoeveelheid dat het direct giftig is. Het kan geen kwaad om ze bij elkaar te laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nou ik wil toch nog een keer melden wat een super service dat is daar. Lisa rulez! Ik had 1,5 week geleden een bestelling geplaatst en via mijn gewone bank betaald. Dat duurde precies een week voor het bij hun aankwam. Inmiddels bleek dat de aanbiedings zakken (die van 3 kg voor 3,49) op waren. Nu mailde ze mij dat die zakken op waren maar dat ik natuurlijk wel gewoon mijn bestelling zou krijgen maar of het een probleem was dat het in andere zakken zat (bv 2x 10 kg en...) Dat maakt voor mij geen zak uit dus terug gemaild dat "size doesn't mather" ;)

Als het goed is wordt het vandaag geleverd :party:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt hele nette service, daarbij vind ik lisa altijd heel vriendelijk overkomen in haar mails. Ik denk dat die aanbieding nog wel eens terug komt, gewoon regelmatig op de site blijven kijken. Ik weet nu in ieder geval zeker dat ik nergens anders meer wil bestellen voor konijnen spullen. Ik kan niet wachten tot het er is, volgens track and trace is ie onderweg naar hier.

Ik moet alleen even naar de bakker maar ik durf niet zul je zien dat hij juist dan komt :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .