Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jeetje, dat scheelt een hoop geld!

Ik betaalde zaterdag voor 1,5 kilo SS 7 euro!

En dat is dan nog goedkoop, adviesprijs in NL is 8.99 voor 1,5 kilo :bounce: Vandaar dat ik toen ik de site tegen kwam meteen mega enthousiast werd. Ga nu voor de 2de keer bestellen daar en kan het alleen maar aanraden. Goede nette service en lekker goedkoop! En alles is zo'n beetje goedkoper dan hier ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja anders had ik 2x 10 kilo gepakt, kwam ik uit op 37 nog wat. Nog steeds stukken goedkoper dan hier, ik snap alleen niet goed hoe dit kan maar ik maak er dankbaar gebruik van :)

Ik denk dat ik toch bij 3 kg zakken blijf ook als ze niet meer in de aanbieding zouden zijn, anders staat die zak zo lang open. Hoewel dat nu natuurlijk wel iets minder is, normaal voerde ik (gewone) SS aan maar één konijn, nutwee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je een creditcard hebben of kan ik het ook zo overmaken?

Je kunt via de bank betalen, een paar mensen hebben dat gedaan en hierover gepost in dit topic. Ik heb met creditcard betaald, kan je helaas niet verder helpen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@truusmedier: nadat je een bestelling hebt geplaatst kun je het bedrag ook overmaken. Heeft bij mij prima gewerkt. Nadat ze bij THE het geld binnenhadden kreeg ik keurig een mailtje waarin stond dat het pakket verwerkt ging worden en na een dag of 10 na de bestelling was alles binnen. Ik had wel even gebeld voor de juiste bankgegevens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog niets geplaatst, ben nl onzettend hebberig!

Ik wil SS voer bestellen, speeltjes en wilgentakken maar wacht nog even met bestellen omdat ik dan allemaal impulsieve aankopen ga doen.:$

Denk niet dat Truus-man daar happy mee zal zijn (lees; een dikke vette rekening)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, hier net hetzelfde.

Ik heb net wat in m'n winkelwagentje geladen: €140! (al omgerekend van de ponden)

Ik laat het nog effe in m'n winkelwagentje staan, voor ik bestel. Het is natuurlijk weer een smak geld, en we hebben de laatste tijd al superveel uitgegeven voor de nijntjes! Nog even over nadenken of het echt wel nodig is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de SS eigenlijk helemaal niet meer duur.

Ik heb die zak van 3 kg besteld voor 3,50 pond. Ik doe ruim een maand met zo'n zak voor 4 konijnen. Toen ik nog gemengd voer gaf ging dat er veel sneller doorheen en was ik in verhouding ook meer geld kwijt.

Per zak is SS natuurlijk wel duurder maar je geeft veel minder dus doet ook veel langer met zo'n zak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .