Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

Hoe zit het met jullie bestellingen? Ik heb 11 april besteld, maar er staat nog steeds processing. Wilde vorige week al een mail sturen, maar toen bedacht ik me dat het vliegverkeer plat had gelegen. Nu is er weer een week voorbij, maar nog steeds staat er processing...

Link naar reactie
Delen op andere sites

edit: ik zie dat er 1 artikel nog steeds niet op voorraad is. Deze stond op 16 april, maar is inmiddels verschoven naar eind juli :shock: Terwijl in hun voorwaarden stond dat het daarna kosteloos nagezonden zou worden. Toch maar even een mailtje sturen hoe het zit dan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

edit: ik zie dat er 1 artikel nog steeds niet op voorraad is. Deze stond op 16 april, maar is inmiddels verschoven naar eind juli :shock: Terwijl in hun voorwaarden stond dat het daarna kosteloos nagezonden zou worden. Toch maar even een mailtje sturen hoe het zit dan..

Bij mijn is mijn order op de 3 missende producten na verzonden, deze moeten dus nogsteeds nagezonden worden. Inmiddels zijn er 2 wel al op voorraad, maar de 3e nog altijd niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag een mail gestuurd, en nu al reactie! Super netjes :)

Ze schenen me op 12 april een mail gestuurd te hebben, maar ik denk dat die in ongewenst stond waardoor ik hem gemist heb :$ De Maze haven heeft leverproblemen.. maar ze verwachten hem binnen nu en 10 dagen en dan verzenden ze alles. Ik kon ook nog kiezen om hem te laten vervallen zodat alles direct verzonden werd, maar ik kan niet wachten om die konijnen door dat doolhof te zien rennen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had mijn grote pakket een week of 3 geleden al binnen, ik zit nu echt te wachten op de nog niet leverbare spullen. Ze had al aangeboden om de 2 dingen die al binnen zijn op te sturen omdat ik zo lang zit te wachten, maar die paar dagen maken dan ook niet vreselijk veel meer uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was er ook al over aant denken om bij te bestellen al ben ik nog niet aan de voorraad van mijn vorige bestelling begonnen.

ik hoop dat deze aanbieding er deze zomer ook is. dan ben ik thuis en kan dat zonder problemen toegestuurd worden :-) anders moet ik mijn schoonmoeder weer lastig vallen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben pas bijna door de eerste zak van mijn bestellingheen, heb dan nog 6 kg staan :P alleen heb besloten SS Mature erdoor te blijven mengen en daar heb ik niet zo veel meer van. Wil er ook niet zo veel door doen, denk dat ik gewoon één zak bestel volgende keer, maar goed.

Wil ook een nieuw hooimandje, deze is half op haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier ben ik aan mijn laatste zak van 3 kg begonnen vandaar de nieuwe bestelling. Had wel 1 zak aan een vriendin gegeven, en ik heb een groot konijn wat enorm veel beweegt en dus best wat mag hebben. De andere is zelfs wat aan de magere kant. Deze keer ook 2 zakken meer besteld ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .