Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zou ook nog graag samen met iemand willen bestellen. Gezien ik ook nog al eens in de buurt van Rotterdam ben, zou Rotterdam of Den Haag ook geen probleem zijn. Zolang het maar redelijk te doen is met het openbaar vervoer is er sowieso wel een groot gebied dat voor mij te doen zou zijn om het voer te halen of brengen. Groningen of Maastricht wordt me wel iets te ver, maar Den Bosch of Amsterdam is wel te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren THE gemaild met de vraag wanneer de SS weer in de aanbieding komt. Ik kreeg een mail terug met het antwoord dat ze voorlopig niet van plan waren de SS in de sale te doen. :s

Dit zeggen ze waarschijnlijk ook omdat ze niet willen dat iedereen de SS in de aanbieding koopt. Maar toch hoop ik nog dat de SS binnenkort weer voor 3,49 komt want het begint alweer op te raken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

ik heb net een klein rekensommetje gedaan... 2x 10kg 'gewone' selective rabbit en 1x 5kg 'gewone' selective rabbit kost 48 pond.

Daar komt 15 pond bij aan verzendkosten, dus totaal 63 pond.

Volgens de gwk converter is dat ongeveer 71 euro. Evt met 5% afwijking van creditcard/bankkosten zou dat 75 euro zijn voor 25 kilo voer.

Oftwel 3 euro per kilo, waar je in Nederland standaard bijna 4 euro per kilo kwijt bent.

Grote hoeveelheden goedkoop bestellen : Met 14x 10 kilo zou je het goedkoopst uit zijn....

14 zakken = 266 pond

bezorging = 70 pond

totaal = 336 pond / 375 euro

Dat zou ongeveer 27 euro per 10 kilo zijn.

Maar voor zulke hoeveelheden zul je contact moeten opnemen met THE omdat ze dat niet altijd in voorraad hebben....

Wat betreft houdbaarheidsdatum.... Ik heb hier mijn 10kg zak nog liggen, die ik een paar maand geleden besteld had en die heeft een houdbaarheidsdatum tot oktober 2011, dus 1,5 jaar

aangepast door Lonka
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb net een klein rekensommetje gedaan... 2x 10kg 'gewone' selective rabbit en 1x 5kg 'gewone' selective rabbit kost 48 pond.

Daar komt 15 pond bij aan verzendkosten, dus totaal 63 pond.

Volgens de gwk converter is dat ongeveer 71 euro. Evt met 5% afwijking van creditcard/bankkosten zou dat 75 euro zijn voor 25 kilo voer.

Oftwel 3 euro per kilo, waar je in Nederland standaard bijna 4 euro per kilo kwijt bent.

Grote hoeveelheden goedkoop bestellen : Met 14x 10 kilo zou je het goedkoopst uit zijn....

14 zakken = 266 pond

bezorging = 70 pond

totaal = 336 pond / 375 euro

Dat zou ongeveer 27 euro per 10 kilo zijn.

Maar voor zulke hoeveelheden zul je contact moeten opnemen met THE omdat ze dat niet altijd in voorraad hebben....

Wat betreft houdbaarheidsdatum.... Ik heb hier mijn 10kg zak nog liggen, die ik een paar maand geleden besteld had en die heeft een houdbaarheidsdatum tot oktober 2011, dus 1,5 jaar

Ik wil een zak niet zo lang open hebben dus ik bestel 3kg zakken, in Nederlandkocht ik altijd 1,5 kg zakken maar toen had ik maar één konijn op de gewone SS zitten. In elk geval kost een 3 kg zak in NL 15 euro als ik mij niet vergis, 5 euro per kg dus. Omdat ik samen met iemand anders besteld heb kwamen de totale kosten op 3,45 euro per kg. Dat scheelt dus nog meer, naar verhouding dan, je bent met een 10kg zak wel ietsje goedkoper uit natuurlijk. Maar dat is in Nederland ook zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 10 kg in Nederland kost ong. 38 euro als je de goedkope leverancier hebt (chewies, degrootdiervoeders) en 47 euro bij een pets place.

Wat betreft open zakken... Ik heb 2 curver boxen v/d blokker, waarin ik 10 kilo kwijt kan, zodat het afgesloten bewaard blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bewaar het ook in een afgesloten bak, maar je merkt toch dat de brokjes na een tijdje gaan verkleuren.

Ik kiep normaal meteen een hele zak erin, maar doen u kleine beetjes om het zo vers mogelijk te houden. De rest laat ik in de zak en plak ik dicht.

Bij de BBT zakken zit nu een handige sluiting voor te hersluiten, die je zo dicht moet knijpen. Daar heb ik nu 4,5 kg zakken van en aangezien ik daar een eeuwigheid mee doe is dat wel ideaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft verkleuring....

Dit kan onder invloed van (fel/zon)licht. Niet zeker of dit ook hier het geval is, maar vaak betekent verkleuring, dat er geen kleurstoffen in verwerkt zijn.

Heb trouwens net met paypal bij petmeds besteld.

Science selective rabbit 10kg 2x 21 GBP

gerty guinea pig (cavia) 2,5kg 4x 3 GBP

totaal rekening 67 pond/83 euro. Redelijk vergelijkbaar met THE wat betreft produktprijs, maar hier betaal je niet meteen 15 pond extra als je boven de 28/30 kilogrens komt. Daarnaast heb je bij paypal geen creditcard nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ebay.co.uk vind je ook regelmatig aanbiedingen. Meestal zijn dit webshop winkels die producten ook via ebay verkopen. Ik heb daar laatst 30 kilo SS voor 51 euro besteld. Jammergenoeg zie ik die winkel niet meer op ebay nu. Maar ik zou zeker ebay.co.uk in de gaten houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

blendbetters verstuurd niet meer naar nederland helaas waren eerst altijd goedkoper dan THE en goedkoper met verzending.

Ik heb een grote dichte ton voor het voer. Daar mik ik 20 tot 25 kg SS in e nverkleuring heb ik nog nooit gezien .Het is wel licht en lucht dicht in die ton.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .