Ga naar inhoud

The Hay Experts (UK)


hyperpancake

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb zaterdag 9/1 besteld en in de memo onderaan gezet dat ik graag via banktransfer zou afrekenen.

Heb ondertussen al 2 mailtjes gestuurd om het rekeningnummer nog eens te vragen, maar heb nog steeds geen antwoord terug...

Ik kan de betaling dus niet vervolledigen, en ondertussen is de pond terug gestegen :(

eens ik de gegevens heb, ga ik gewoon naar de bank, daar zullen ze me wel verder kunnen helpen dat het juiste bedrag in pond wordt overgemaakt.

edit: ik heb me vergist met de wisselkoers, is nog niet zo heel hard gestegen (had het per ongeluk op dollar staan ipv op pond)

aangepast door Esjes
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe maak je dat dan over via de bank?

ik zou dan graag via ideal betalen, maar moet je dan de ponden omrekenen naar euro's?

en dan gewoon het bedrag in euro's overmaken?

Overmaken is geen standaard betalingsoptie, ze geven aan dat je dan vooraf een mail moet sturen, waarna je de instructies krijgt.

hmm, als ik zo kijk.. vind ik het hooi niet echt goedkoper...

of licht dat aan mij?

Het hooi is volgens mij inderdaad niet echt goedkoper, maar ze hebben wel weer heel andere soorten dat wat je hier in de winkels vind. Wij hadden zo'n sample-pack besteld, en alle soorten gingen hier in één keer op, dat heb ik nog met geen enkel ander hooi gezien hier :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zo'n treat basket en die ruikt wel heerlijk.. (Zit ook een beetje hooi in..)

Indy haalde z'n neus er haast letterlijk voor op, maar het was ook voor Fred bedoelt. Vind het alleen wel zo leuk als ík ook mee kan genieten (mét fototoestel dus jullie ook :P) en daar is het me nu te koud voor.. Dus Fredje moet nog even geduld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier geen fotos met mijn konijnen hoor...hahaha. Ze hadden geen zin, lagen onder de bank te slapen.

Mijn bestelling:

- 6 kg SS

- halve killo Bunny hooi met kamille (in NL nog nergens kunnen vinden)

- Sample pack hooi (de groene zakjes)

- 3 rollen hooikoekjes

- 2 wilgenringen

- 3 wilgenballen

- vitaverde konijnengras

- Why does my rabbit...? (boek)

- When youre rabbit needs special care (boek)

post-456-13922877063455_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De alfalfa blokjes zijn hier al op, de wilgenring ook (de rest heb ik nog bewaard) en nu zijn ze bezig met de mandjes zelf op te eten. :) Ik had nog niet gehoord van kamille hooi, ben benieuwd wat ze ervan vinden Lianne!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zo'n treat basket en die ruikt wel heerlijk.. (Zit ook een beetje hooi in..)

Indy haalde z'n neus er haast letterlijk voor op, maar het was ook voor Fred bedoelt. Vind het alleen wel zo leuk als ík ook mee kan genieten (mét fototoestel dus jullie ook :P) en daar is het me nu te koud voor.. Dus Fredje moet nog even geduld hebben.

Ik heb die basket ook besteld en zo'n sample pack hooi, ben bang dat ook mijn hooi-weigeraar Indy hetzelfde erover denkt :)

Ik heb ook van die Timothy graszaadjes besteld en nog andere zaadjes voor "zijn" moestuin (werkt in ieder geval bij kinderen ;) )

Dus ik ben benieuwd! Heb trouwens nog geen mail gehad dat het is verzonden :( Dus nog ff afwachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net 1 van de sample packs (heb de zakjes even gecontroleerd, deze is gewoon veilig. Heb Oxbow Timothy maar gedaan ) open gemaakt bij de konijnen en neergelegd. Ze zijn nu druk op onderzoek en Nijn is al een paar keer in de zak geweest en kwam er met een hooitje in zijn bek uitgeschoven.

aangepast door lianne
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee zo'n sample pack kun je kopen :) Ga zo eens een van de 5 die ze nog niet kennen in de hooibal doen. Hun standaard hooi zit ook in de samplepack.

Daar was ik al bang voor :bounce:nouja volgende keer dan maar, dat zal wel nog een tijd duren.

Och zo grappig hoe blij de nijntjes waren dat ik (we) terug was uit berlijn :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 10 januari besteld, heb toen een mail gekregen met het overzicht van mijn bestelling en sindsdien niets meer .. In mijn overview op de website staat "processing". Is dat normaal? Maak mij niet zo'n zorgen over de levering op zich, het zal wel komen ooit, maar 'k vraag mij af of alles wel goed is gegaan met de betaling en zo? Krijg je nog een mail als het verstuurd wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op dinsdag 5-1 besteld en heb vandaag te horen gekregen dat het onderweg is....(duurde bij mij dus langer omdat ik voor de gewone prijs had besteld, mocht het voor de aanbieding, SS dus, hebben maar ze moesten dus ook mijn CC rekening crediteren. Dus vandaar dat het ook langer duurde, maar geeft nix scheelt mij dus £20 :) )

Volgens mij hebben o.a. Dollie en Lianne vrijdags besteld, dus jullie bestelling zal waarschijnlijk begin volgende week verzonden worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*jaloers* hij doet het niet bij mij, mijn postcode is volgens die site "invalid", dus kan niks bestellen:(

Hoe vul jij het in dan? Volgens mij kon ik het gewoon invullen zoals in NL normaal is (1234 AB).

Heb je als land Nederland staan?

Ik weet dat ik wel iets kreeg van "county" invullen...heb er toen dus maar Noord-Brabant ingevuld, maar dat was volgens mij omdat er iets moest staan.

Verder zou ik het niet weten, je hebt wel alle velden ingevuld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .