Ga naar inhoud

Hypoliet longontsteking


zwarte panter

Aanbevolen berichten

  • Reacties 983
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vanaf dat ik Inge vanmorgen aan de telefoon had, zijn we onmiddellijk vertrokken.

Eufrasie is daar meteen aan het infuus gegaan en ze zijn allebei terug opgenomen.

De rest van de uitleg komt later.

Ik heb van haar namelijk nog dingen gehoord, die ik eigenlijk al veel eerder van andere mensen had moeten horen... Ik ben even gebroken, en hoop dat die mensen een goede uitleg hebben voor wat er voor mij is achtergehouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf dat ik Inge vanmorgen aan de telefoon had, zijn we onmiddellijk vertrokken.

Eufrasie is daar meteen aan het infuus gegaan en ze zijn allebei terug opgenomen.

De rest van de uitleg komt later.

Ik heb van haar namelijk nog dingen gehoord, die ik eigenlijk al veel eerder van andere mensen had moeten horen... Ik ben even gebroken, en hoop dat die mensen een goede uitleg hebben voor wat er voor mij is achtergehouden.

Dikke knuffel en het gaat je goed Loes, hopelijk op spoedig herstel en dat je ook snel weer wat geluk heb met alles. Je bent altijd zo lief voor andere, hopelijk heb je nu wat steun aan ons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arme lieve Loes. Altijd klaar voor anderen, maar helaas kunnen wij jou hier moeilijk mee helpen, behalve duimen en sterkte wensen.

Zou het verloop anders geweest zijn met die achtergehouden informatie? Dan hebben die mensen zeker iets uit te leggen.

Dikke knuffel voor jullie alle drie. En alle duimen gaan hier weer hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal!

Iedereen heeft waarschijnlijk al gelezen wat er nog speelde.

Hypoliet en Eufrasie waren nog niet ingeënt omdat ze daar te zwak voor waren. Op dit moment is Eufrasie er weer slecht aan toe.

Dankzij mijn actie zaterdag... twijfelt Inge eraan ze beiden een noodvaccinatie te geven. Wetende hoe zwak ze zijn (en dan vooral Eufrasie)...is de kans reëel dat ze die niet overleven.

Ondertussen wacht ik op meer nieuws van Inge.

Gisteren heeft ze wel nog laten weten dat Eufrasie na 2 minuten haar infuus al had doorgebeten... ze ken ik ze weer een beetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt!

@ MCpaasei: ergens in vraag en aanbod (ik ben gaan helpen met een vangactie...uiteindelijk bleek er toch myx te zijn en niemand die mij had ingelicht, heb het toen dagen later van Inge vernomen)..maar soit.

Ik heb nieuws...

Goed en slecht...dus we gaan met het goede beginnen.

Eufrasie heeft geen diarree meer gehad. En haar bloedresultaten zijn wonder boven wonder, beter dan verwacht :love: Sommige resultaten die vorige keer vreselijk waren, lijken redelijk hersteld. Haar hematocriet waarde is eigenlijk weer normaal te noemen, haar witte bloedcellen zijn lichtjes gestegen en de leverwaarden gedaald (die waren veel te hoog).

Dus al bij al toch mooi nieuws om te horen.

Het slechte nieuws is, dat ze absoluut niets meer eet...

Ze wordt dus voortdurend gedwangvoerd.

En Hypoliet doet het goed :love:

Morgenmiddag mag ik bellen voor meer nieuws. We wachten nog steeds op de resultaten van haar ontlasting..die had ik dinsdag al naar een DA gebracht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet nu echt niet meer over wat het gaat, heb heel lang niet meer bij gelezen maar uit de twee laatste pagina's haal ik eruit dat het dus niet goed gaat met hun en myx hebben?

Vreselijk voor jou en je nijntjes, al dat ziek zijn.Enorm veel sterkte en succes, komaan nijntjes!

Ben blij dat Hypolietje het goed doet!:love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .