Ga naar inhoud

Hypoliet longontsteking


zwarte panter

Aanbevolen berichten

  • Reacties 983
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hypoliet schudt extreem met zijn hoofdje. Gisteren wel 20minuten... dat kan dus gewoon niet meer kloppen.

Om 15.15u heb ik een afspraak bij een DA in de buurt. Niet konijnkundig, maar staat open voor alles. Dus ik ga eerst even met Inge bellen over welke medicatie mogelijk het beste is enzo.

Voor alle 'ernstige' dingen gaan we nu sowieso naar Inge, maar elke DA kan wel in oortjes kijken volgens mij... Meer dan 2u in de auto kan ik ze toch moeilijk elke week aandoen.

Ik heb ook gebeld om te vragen of de uitslag van Eufra al binnen is. Ze had nog niets, maar ze ging zelf eens naar het labo bellen, ze vond het te lang duren.

Ik hang de telefoon op... Eufrasie heeft opnieuw diarree...pff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt!

Nee, Eufra gaat niet mee. We hebben gewoon die uitslag nodig voor we meer kunnen doen. Anders heeft het geen zin.

Heb net Inge nog gebeld en ze is helemaal akkoord. De DA mag haar contacteren met alle bevindingen. Hopelijk is het gewoon een stukje stro ofzo en geen oorontsteking.

aangepast door zwarte panter
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt!

Van mij mag het nu idd wel echt op gaan houden. Pff...het lijkt wel of het niet meer stopt.

Hypoliet heeft dus toch een oorontsteking. Heb zelf ook eens mogen kijken en je ziet het idd.

Eufrasie haar oren toch ook maar even laten nakijken...en ook die zagen er niet helemaal in orde uit. Veel minder erg als Hypoliet, maar ze moet toch ook behandeld worden.

De uitslag van het labo was nu wel binnen. Coc. Negatief, dus dat is al iets. Maar nu is er natuurlijk weer iets anders... Er is een gist die altijd in de darmen van konijnen voorkomt. Die is alleen bij Eufra zéér talrijk aanwijzig. En vanaf talrijk is het mis...

De DA gaat nog even met Inge de medicatie daarvoor bespreken, aangezien ze nu natuurlijk al wel wat medicatie krijgt.

Ik heb ook nog een of ander supplement speciaal voor konijnen en knaagdieren megekregen om het spijsverteringsstelsel te ondersteunen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben de konijnen ook pijn? Het duurt nu al zo'n tijd. Dat moet voor de beestjes zelf toch ook wel een opgave zijn, toch?

Laat het duidelijk zijn dat ik mijn konijnen niet wil laten lijden.

Beiden zijn momenteel pijnvrij. Hypoliet zelfs zonder pijnstilling.

Het is ook geen extreem zware oorontsteking. Volgens de DA moet ik mijn konijnen erg goed kennen en observeren, want ik ben er erg vroeg bij. Maar de oorontsteking is er dus wel en moet dus behandeld worden.

Eufrasie krijgt wel nog pijnstilling, maar die zijn we eigenlijk rustig aan het afbouwen en daar doet ze het erg goed mee.

Daarnaast ziet Eufrasie er volgens deze DA momenteel wel goed uit. Ze is al een opmerkelijk stuk opgeknapt sinds ze terug thuis is. En ze lijkt ook lichtjes bij te komen. We moeten haar alle tijd geven om terug volledig op te knappen en die geven we haar ook.

Haar immuunsysteem is momenteel zwak en dat wisten we. Maar haar volledig isoleren en scheiden van Hypoliet is voor mij (en volgens de DA) geen optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .