Ga naar inhoud

Hypoliet longontsteking


zwarte panter

Aanbevolen berichten

  • Reacties 983
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hi,

Ik ben nieuw op deze site en las dus net je berichtje over Hypoliet en Eufrasie, wilde in de 1e instantie al meteen een kaarsje voor jullie branden maar zag uiteindelijk dat het gelukkig niet meer nodig is.

Echt SUPER!!

En ook super om te lezen op deze site hoe er gelukkig ook mensen zijn die helemaal ervoor gaan, koste wat het kost!!

Zelf ben ik ook zo maar in mijn omgeving begrijpen ze dat niet altijd vandaar dat deze site echt een opluchting is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik ben nieuw op deze site en las dus net je berichtje over Hypoliet en Eufrasie, wilde in de 1e instantie al meteen een kaarsje voor jullie branden maar zag uiteindelijk dat het gelukkig niet meer nodig is.

Echt SUPER!!

En ook super om te lezen op deze site hoe er gelukkig ook mensen zijn die helemaal ervoor gaan, koste wat het kost!!

Zelf ben ik ook zo maar in mijn omgeving begrijpen ze dat niet altijd vandaar dat deze site echt een opluchting is.

Eerst en vooral welkom!

Bedankt voor je lief berichtje.

Het is idd geweldig dat je hier wel begrepen wordt als je omgeving het maar niet lijkt te snappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal!

En ze doen het echt super!

Eufrasie zat vanmorgen weer bovenop haar hok... en dat is toch een tijdje geleden.

En ze crossen met z'n tweeën het hele huis door om daarna op mijn schoot en naast mij te komen uitrusten. :love:

O wat moet dat geweldig zijn om weer te zien! Ik hoop dat ze vanaf nu ook écht alleen maar beter gaan worden! Eindelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt!

En ik geniet al volop.

En zij ook... vandaag hebben ze het goed te pakken.

Racen, op de kattenpaal.. af de kattenpaal, op en af het hok,...

Eufrasie probeerde me eergisteren nog een beetje in de maling te nemen..maar ik had mevrouw door :yes:.

Ze was helemaal 'geobsedeerd' door haar kale pootjes met de geïrriteerde plekken van waar de infusen hadden gezeten. En ze at ook weer weinig...

Dat heeft ze in het verleden ook gedaan met haar kale buik van haar castratie..

Dus een verbandje en wat zalf. Dag later verbandje weg...en mevrouw is alles vergeten :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .