Ga naar inhoud

Hypoliet longontsteking


zwarte panter

Aanbevolen berichten

  • Reacties 983
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Voorzover ik op de hoogte ben hebben Hypoliet en Eufrasie zelf geen myx, maar is er na een vangactie in het Stadspark van Antwerpen een konijntje in geslapen dat 100% zeker myx had. Loes heeft ook geholpen bij die vangactie en Eufrasie en Hypoliet zouden dus via haar besmet kunnen zijn..

Fijn dat Hypoliet het in elk geval goed doet! En dat Eufrasies bloedresultaten goed waren. Alleen nu nog eten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net Inge gesproken....

Eufrasie eet ook terug groeten :party:

Ze krijgt nog wel een beetje dwangvoer, maar ze doet het eigenlijk echt goed.

Morgen gaat ze Hypo en Eufra nog even uit elkaar halen om het keutelen goed te observeren.

Maar als mevrouw zo vooruit blijft gaan mogen ze maandag mss terug naar huis :love:

Inge vind het nog steeds geweldig dat haar bloedresultaten zo verbeterd zijn. We hadden niet verwacht dat die zo snel al zouden beteren. Dus dat is echt geweldig nieuws!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt!

En nu geweldig nieuws.....:party:

Ik mag ze vanavond gaan halen :love:

Ondanks dat ze terug goed eet, zou ze voor de zekerheid nog 2x per dag worden gedwangvoerd. Maar dat kan hier thuis natuurlijk even goed.

De laatste labo uitslagen zijn ook nog niet binnen...maar die zouden we elk moment kunnen verwachten.

Ik ben trots op ze :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ze zijn weer thuis :love:

Eufrasie ziet er super uit (Hypoliet natuurlijk ook). Haar oogjes zijn ook zo goed als genezen. Ze is super alert en actief...heerlijk!

Mevrouw moet nog 3 dagen AB en nog een tijdje 2x per dag dwangvoer, maar voor de rest is het prima. Ze heeft zelfs geen pijnstilling nodig!

En dat is zo mooi...ze stond al weken op pijnstilling en het was zelfs niet zeker of we daar ooit nog mee zouden kunnen ophouden.

Waarschijnlijk worden ze wel nog eind deze week of begin volgende week ingeënt... Inge durft niet echt veel langer meer te wachten.

En Eufrasie weet nog wel goed hoe ze me op kosten moet jagen... mevrouw heeft hopen infusen en catheters doorgebeten :arf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .