Ga naar inhoud

Hypoliet longontsteking


zwarte panter

Aanbevolen berichten

  • Reacties 983
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bedankt!

Morgen is de laatste dag van de oogdruppels...maar tot vanmorgen totaal geen verbetering. Dus ik had Inge al een mailtje gestuurd.

Net haar oogjes opnieuw schoongemaakt en gedruppeld... zie ik dat er kleine kale plekjes komen :frown: Natuurlijk door het vocht dat uit haar oogjes lekt...

Ik wacht nog even het antwoord van Inge af en anders morgen even bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We moeten de oogdruppels verhogen van 3 naar 4x per dag.

En daarnaast ook nog lysomucil in haar oogjes druppelen. Dat zou slijmoplossend werken.

De kale geïrriteerde plekjes ook een beetje ontsmetten met betadine.

Na 2-3 dagen zou er toch beterschap moeten zijn of in ieder geval geen achteruitgang...anders moeten we toch nog eens langskomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gaat het weer niet zo goed met Eufrasie :s

Gisteren was ze weer iets stiller als anders, maar verder niets vreemds te merken.

Vanmorgen had ze plots weer vreselijke diarree. Inge was niet te bereiken.

Dus opnieuw begonnen met ORS en dwangvoer.

's middags leek de diarree te stoppen. Maar toen ik vanavond terugkwam van de unief was het weer heel erg.

Uiteindelijk vanavond Inge nog kunnen bereiken. Ik moet doorgaan met de ORS en het dwangvoer. Uiteindelijk zijn we ook bactrim opgestart. En er ligt een kruikje naast haar zodat ze zeker niet onderkoeld raakt.

Als ze nog achteruitgaat, mag ik Inge zelfs vannacht bellen. En anders sowieso morgenvroeg.

Inge maakt zich zorgen... en ze maakt zich niet zo snel zorgen. Dit is niet goed :frown: Bah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt!

Vannacht heeft ze elk kwartier ORS gekregen.

Momenteel ligt ze nog gewoon in haar hok en doet ze absoluut niet te moeite er uit te komen. Het enige waar ze nog echt recht voor komt, is om zelfstandig de ORS van het spuitje te likken...soms zelfs 15ml. Ze eet zelfs kleine beetjes.

Ze doet wel zó erg haar best.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .