Ga naar inhoud

Hypoliet longontsteking


zwarte panter

Aanbevolen berichten

  • Reacties 983
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Pffff... moet opnieuw even m'n verhaal kwijt.

Een paar dagen geleden hadden we het er hier thuis over dat Eufrasie het eigenlijk verbazend goed deed. We hadden haar pijnstilling rustig verlaagd en ze bleef het super doen. We dachten dat we nu eindelijk de kans kregen om haar lijfje de tijd te geven. De tijd om rustig terug bij te komen, even geen extra onderzoeken en dergelijke. Maar gewoon konijn zijn.

We hadden het idee dat wij nu de tijd gingen krijgen om beslissingen te maken... Binnen 2 weken opnieuw een bloedonderzoek en als die uitslag goed was 'durfden' we haar pas goed onder narcose te laten doen voor het volgende onderzoek.

Maar nu worden we spijtig genoeg weer met onze neus op de feiten gedrukt, dat wij nergens over mogen/kunnen beslissen...

Gisteren wou ik haar een tarwe-aar geven. Toen ze de zak nog maar hoorde spurtte ze naar me toe, ze griste er een uit... maar liet hem na één poging terug vallen. Iets in me zei, hopelijk zijn het toch haar tanden niet. Maar eigenlijk wil ik me niet te snel zorgen maken en dacht ik voornamelijk, ach, mss heeft ze nu geen zin. Dat gebeurt bij allebei soms wel eens.

Vanmorgen toen ik opstond waren haar oogjes een beetje nat. Maar ja, mevrouw zat recht onder hun nieuwe drinkbakje en ze is er al eens vaker nat van geworden. Daarnaast kan het ook niets zijn, dus ik wou het heel even aankijken.

Tot ik vanavond thuis kwam... haar oogjes waren héél erg nat en lekten ook. Gelukkig kon ik Inge zo laat nog bereiken. Morgen gaan we dus met Eufrasie naar haar toe. Ik moet 's morgens even bellen hoe het gaat en aan de hand daarvan kijkt ze hoe snel ze ons er die dag tussen kan zetten.

Bah bah bah...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is een mogelijke oorzaak. Dat ze daardoor een infectie heeft opgelopen, mogelijk zelfs van de bovenste luchtwegen.

Maar de oorzaak 'tanden' is ook niet helemaal uit te sluiten. Inge heeft nogal moeite moeten doen haar traankanalen door te kunnen spoelen. Als het van de tanden zou komen, zou ze die normaal niet hebben kunnen doorspoelen. Maar het is toch niet helemaal uit te sluiten...

Dus ik hoop dat ze goed op de oogdruppeltjes reageert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .