Ga naar inhoud

Stamper niet oke ???


Britt

Aanbevolen berichten

  • Reacties 936
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

alleen in vorstenbosch en in oss verder weten we niet,

ik zal straks de dierenarts bellen van oss ( hun hebben die 2 konijnen van ons overgenomen ( snip & Snap )

hier in Uden zijn de konijnkundig, dat heeft ook iemand gezegt hier op bb, en in vorstenbosh niet want die kennen de ziekte syphilis niet !

ik laat het jullie weten

Sorry !

Link naar reactie
Delen op andere sites

eigenlijk gaat het steeds zo. steeds maar aan rommelen... adviezen negeren.....nog meer adviezen negeren en smoesjes verzinnen. en uit eindelijk komt het toch nog goed en volgens ze een advies op.

waarom dan niet direct het advies opvolgen? gaat een stuk sneller en scheelt een hioop ergernis. waarom vraag je adviezen als je ze negeert?

Link naar reactie
Delen op andere sites

eigenlijk gaat het steeds zo. steeds maar aan rommelen... adviezen negeren.....nog meer adviezen negeren en smoesjes verzinnen. en uit eindelijk komt het toch nog goed en volgens ze een advies op.

waarom dan niet direct het advies opvolgen? gaat een stuk sneller en scheelt een hioop ergernis. waarom vraag je adviezen als je ze negeert?

Behalve in het geval van Champ & Chance, die ze (totaal onnodig) hebben laten inslapen omdat dat goedkoper was dan behandelen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Claire en Britt, ga nu onmiddelijk naar welke dierenarts dan ook en haal Panacur. Een konijn kan dit prima overleven, maar dan moet je wel héél snel zijn. Door jullie gepruts met die zogenaamd konijnkundige dierenarts zijn jullie al laat. Een konijnkundige dierenarts ként EC. Jullie moeten Stamper nu zes weken behandelen met Panacur. Zorg eerst maar dat je daar aan komt en ga daarna verder zoeken naar een dierenarts die er wel verstand van heeft. Panacur kun je overal wel krijgen, dus regel dat eerst. En echt DOEN, niet dat eeuwige gedoe en getreuzel van jullie, dat overleefd Stamper niet.

E. cuniculi is verder inderdaad ook besmettelijk, dus alle konijnen die in contact zijn geweest met Stamper of op dezelfde plekken zijn geweest moeten ook twee weken met Panacur behandeld worden, tenzij zij ook symptomen vertonen, dan zul je ze ook zes weken moeten behandelen.

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb graag dat jullie Champ&Chance er buiten laten !

ja ?!!!

en wij nemen jullie adviezen aan, ik heb de dierenarts gebeld, ik heb naar wilhelmina park een bericht gestuurd, moest toch ?

dat heb ik gedaan, kunnen wij nou niks goed doen volgens jullie?

wij kunnen er ook niks aan doen, morgn worden wij terug gebeld !

en trouwens Chance was niet onnodig en bij Champ wel omdat we het geld niet hadden, en dat probleem bij Chance was niet te stoppen !

ik vind het niet leuk !

wij kunnen niks goed doen volgens julie wel ?

wij proberen ons best te doen niet ?

ik moet weer gaan, Doeii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Adem in...Adem uit...

Ik sluit me aan bij Dollie!

Edit: Meisje, we hebben vaak genoeg gezegd dat we twijfels hebben bij deze DA en zelfs gezegd dat je beter een andere kunt nemen.Als ik goed begrepen heb van Dollie moet je enkel panacur gaan halen, kun je niet gewoon naar een andere DA gaan en daar genoeg panacur gaan vragen?

aangepast door chacha
Link naar reactie
Delen op andere sites

en Stamper zit bij Snuggel en Teddy&Snoopy&Zwerver zijn de buren, maar als het aan mij ligt weet een dierenarts het ook wel !

ik stop hiermee, want het enigste wat wij kunnen horen is : doe dit of doe dat !

wij proberen ook ons best te doen hoor !

al komt dat voor jullie niet over !

en trouwens als Stamper dit heeft heeft ze het al een paar maanden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb graag dat jullie Champ&Chance er buiten laten !

ja ?!!!

en wij nemen jullie adviezen aan, ik heb de dierenarts gebeld, ik heb naar wilhelmina park een bericht gestuurd, moest toch ?

dat heb ik gedaan, kunnen wij nou niks goed doen volgens jullie?

wij kunnen er ook niks aan doen, morgn worden wij terug gebeld !

en trouwens Chance was niet onnodig en bij Champ wel omdat we het geld niet hadden, en dat probleem bij Chance was niet te stoppen !

ik vind het niet leuk !

wij kunnen niks goed doen volgens julie wel ?

wij proberen ons best te doen niet ?

ik moet weer gaan, Doeii

dat zeg ik. uiteindelijk doen julie het wel alleen het duurt zo vreselijk lang voordat het gebeurd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .