Ga naar inhoud

Stamper niet oke ???


Britt

Aanbevolen berichten

  • Reacties 936
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zit best vaak op het forum.. zomaar te lezen... heb nooit wat gezegd over al die topics over jullie konijnen... maar dit vind ik wel heeeeeel sneu voor stamper..

ben wel blij dat het nu tot jullie door dringt. alleen het is altijd het zelfde liedje.

Ik hoop dat het doordringt.. wat dat hoeft ook niet altijd zo te zijn bij deze 2 dames.

Link naar reactie
Delen op andere sites

van die luizen, zien we bijna niks meer dat dat gaat goed

dit had trouwens wilhelmina park terug gestuurd :

Een dergelijk konijn nemen we bij ons in de praktijk gedurende 3 tot 5 dagen op, geven het injecties dexamethason en vitamine B icm met panacur. eerste 2 weken hoog gedoseerd daarna lagere dosering. Ook krijgt een konijn het middel wervel S om de achterhandspalte tegen te gaan. Kans op genezing is groot.

Normaliter laten we je konijn ook fysiotherapie ondergaan door bewegings en houdings oefeningen wordt de achterhand versterkt.

.....

De dierenarts had ons net gebeld maar wij lagen nog op bed, hij belt ons straks terug en dan laat ik dit ook allemaal aan hem lezen of ik geef het !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telkens weer zit ik vol verbazing de topics van Britt te lezen.. iedereen geeft de beste adviezen, maar er lijkt niet naar geluisterd te worden... Houdt het ook niet een keer op?? Ik heb namelijk ook het idee dat het een stukje aandacht is wat zij, in dit geval Britt, wil hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

jawel ons mam geeft er ook veel om, ons pap niet :P

maar ze zijn van ons, dus hebben hun er eigenlijk weinig mee te maken

de da belt mij zomenteen terug, en dan vraag ik het,

ik kan niet meer doen dan wat ik doe, ik doe mijn best,

maar ik kan alleen maar gezeik aan mijn kop krijgen,

net zoals kiwi ben ik hier zomenteen ook weg,

ik vraag jullie hulp, niet gezeik.

ik vind het niet meer leuk,

waarom ??? wij proberen alles !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het weinig uithaald om claire of britt hier te gaan "afschieten". Ze zijn in bespreking met een DA, ze zijn op de hoogte van het feit dat de kans erg groot is dat het EC is. Ze zijn dus stappen aan het ondernemen. Het is nu meer van belang hun daarbij te begeleiden. EN hopen dat de DA hun serieus neemt met EC en dat ze anders zo snel mogelijk naar een andere gaan. Ook daarin hebben ze toegezegt naar een andere DA te willen gaan als deze niet goed blijkt te zijn.

Zelfs als dat langer duurt dan normaal voordat we doordringen vind ik nog dat we dat moete nproberen en dat het geen zin heeft deze twee dames te gaan beledigen of tegen je in het harnas te jagen. Ik word er ook erg moe van en verdrietig dat het elke keer zo ongelooflijk lang duurt voordat er actie komt of de goede adviesen die hier gegeven worden opgevolgd.

Maar dat hebben we al duidelijk gemaakt. Dat hoefd niet keer op keer op keer weer uit te ntreuren erbij verteld te worden. Dat maakt hun topics er niet duidelijker op.

Als je veel konijnen hebt is de kans groot dat er vaker wat is, denk niet dat, dat een vorm van aandacht vragen is eigenlijk. Heb zelf de laatste twee maanden ook al veel gehad met mijn nijnen.

Vind het wel vreemd dat hun ouders zo weinig verantwoording nemen voor hun dieren. Dat is in mijn ogen wel hun taak aangezien Clair en Britt nog minderjarig zijn. Dit is echter al verschillende keren ter sprake geweest. En ik vraag me af wat het nut is om elke keer weer daarover een discussie te beginnen.

Edit: Britt je was me net voor. Ik type niet zo snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Britt,haal eens diep adem en wordt eens wat rustiger.....

Zoals je weet heeft iedereen hier het beste met jouw en je dieren voor.

Je reageert alleen zo opstandig!Misschien kan je daar niks aan doen maar elke keer als je naar de DA bent geweest komt het neer op geld en hoeveel korting je daar wel niet krijgt.Dieren en zeker zieke dieren kosten nl gewoon heel veel geld;a;;een is het zonde als je dat geld bij een "vekeerde" DA arts uitgeeft.

En weggaan is geen optie voor jullie.Jullie kunnen onze hulp best gebruiken!

Probeer eens wat rustiger te lezen en ga dan eens reageren...miss helpt dat.

Het meest zorgen maak ik mij over Stamper ;die heeft nu de meeste zorg nodig anders kan hij echt verlamt raken en uiteindelijk sterven aan EC.

De rest preventief behandelen met panacur is niet het duurste moet je je ook geen zorgen om maken.

Misschien zie je dit verhaal als zeiken maar lees het eens rustig door voor je reageert.

Het staat vol met goede bedoelingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ligt het hier ook voor een deel aan 'mis'communicatie en deels de manier en leeftijd richting DA (en dit is absoluut niet negatief naar jullie bedoeld, Britt en Claire).

Ik zal het even proberen uit te leggen...

De 'mis'communicatie met wat ze hier schrijven over wat een DA heeft gezegd... Soms heb ik het idee dat die info 'vervormd' over komt. Niet iedere 15 jarige snapt volledig wat een DA zegt en kan het daarna helemaal correct in de juiste context navertellen.

Daarnaast ook redelijk de leeftijd, niet elke DA neemt iets aan van een 15jarige... en al zeker niet als je zegt dat je bron mensen op een konijnenforum zijn (wat dan absoluut niet negatief bedoeld is naar dit geweldige forum), maar de meeste DA'en waarderen een wetenschappelijkere bronvermelding.

Eigenlijk denk ik dat het al redelijk zou helpen als er eens een volwassen persoon meegaat met jullie naar de DA.

Als jullie ouders niet meegaan, mss iemand anders, desnoods iemand van BB die in de buurt woont en dit wil doen.

Uiteindelijk schieten die konijnen op deze manier niet veel op... er wordt op tig plaatsen naar info gevraagd en de communicatie loopt volgens mij niet zo vlot. Dit konijn heeft er baat bij dat het snel en goed geholpen word (en het lijkt me nog steeds niet verkeerd om alle konijnen eens te laten nakijken).

Enne voor de duidelijkheid... zie dit stukje tekst niet negatief, maar als het zoeken naar de juiste hulp/mogelijkheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry maar ik word er zo gek van

ik heb de da aan de lijn gehad, ik heb alles tegen hem gezegd wat ze mij gestuurd hadden.

hi jzegt dat ik gewoon moet door gaan met penciline en de medicijnen. ze heeft al een injectie gehad voor de zwelling op haar ruggewervel of zo iets.

en zoals ik al zi jmet dat neusje, het was wel of niet goed.

ik heb het hem net doorgestuurd, en ik had weer een mail gekregen dat het ongeveer 250 euro zal kosten, maar ik wacht nu even de reactie van onze dierenarts af !!!!!

ik mag hopen dat we dat mogen van onze ouders !

in het potje zit : 90 euro

in mijn spaarpot zit 75 euro en in claire haar spaarpot zit 50 euro dus in totaal : 205

1 ding beloven wij jullie, als het 250 euro gaat kosten dan doen we dat, maakt niet uit wat onze ouders zeggen, we doen het !!!!

aub neem dit van ons aan, wij kunnen niet meer doen dan dat we doen, wij doen ons best hiervoor !!!

ik weet dat het allemaal goed bedoeld is echt waar !!!!!!!

maar het komt voor mij soms over, wij gaan gewoon door met de pensiline en de medicijnen ! dat heeft onze dierenarts gezegt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar meisjes, dit hoeft echt niet zo duur te worden...

Zouden jullie het niet zien zitten om eens samen met stamper naar een andere DA te gaan, met een volwassen persoon, en desnoods iemand van BB?

Waar ligt Uden? Ik ga één van de dagen nog naar NL, dus als jullie echt willen, wil ik desnoods wel eens meegaan...

Eens rustig horen wat een andere DA er van vind en sowieso de konijnen eens ontwormen en nakijken op mijt en dergelijke...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De fysiotherapie zit hier voor de eerste keer waarschijnlijk bij.

Ze zullen je dan ook uitleggen en voordoen hoe dat moet zodat je dat zelf verder kan.

Als het een optie is voor jullie om met Stamper daarheen te gaan moet je dat doen .

Hij is daar in goede handen.

Woonde jullie in Uden?

Ik wil ook eventueel jullie met Stamper naar Utrecht brengen en Stamper weer halen na de behandeling natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar, naar Utrecht brengen dan zijn we 250 euro kwijt ?

en we zitten al met stamper aan de penciline en de medicijnen, en ze heeft ook al een injectie gehad, dus, ik heb het ook al naar die dierenarts gemaild ( in Utrecht ) dat we met Stamper aan de penciline en de medicijnen zit en dat ze ook al een injectie heeft gehad, nou nog wachten op antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

van die luizen, zien we bijna niks meer dat dat gaat goed

dit had trouwens wilhelmina park terug gestuurd :

Een dergelijk konijn nemen we bij ons in de praktijk gedurende 3 tot 5 dagen op, geven het injecties dexamethason en vitamine B icm met panacur. eerste 2 weken hoog gedoseerd daarna lagere dosering. Ook krijgt een konijn het middel wervel S om de achterhandspalte tegen te gaan. Kans op genezing is groot.

Normaliter laten we je konijn ook fysiotherapie ondergaan door bewegings en houdings oefeningen wordt de achterhand versterkt.

.....

De dierenarts had ons net gebeld maar wij lagen nog op bed, hij belt ons straks terug en dan laat ik dit ook allemaal aan hem lezen of ik geef het !

De DA heeft gebelt, maar jullie lagen nog op bed? Hoe weet je dat de DA gebelt heeft?? Hoe laat was dat dan? Heeft niemand jullie wakker kunnen maken?

Als je de mail leest wat je retour hebt gekregen, dan gaat hopelijk een lampje branden dat het serieus NIET goed is met je konijn!!

Als jij ook weg wilt van het forum dan is dat jou keus, jij gaat en staat waar jij wilt. Ik kan mij daar persoonlijk niet druk om maken, maar het zal me een hoop frustratie besparen.

Je gaat toch niet wachten tot de DA JOU terug belt, bel jij terug!!! Je beestje is ziek, en niet zo'n beetje ook. wat snap je niet aan dat bericht?

Jij vraagt hulp, jij krijgt hulp, uit alle hoeken en gaten van bunny bunch, en jij schopt ons tegen de schenen door zo om te gaan met het advies en je konijn.

Je mag gerust weten dat ik me hier nu heel boos over aan het maken ben!

:grrrrrr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vraag jullie hulp en ik vind het geweldig dat mensen mij met willen meerijden,

maar ik krijg zoveel negatieve dingen te horen, waarvan ik zelf ook verdrietig word, terwijl wij zo ons best doen voor onze konijnen, wij proberen alles !!!

zoals Saf al zegt is waar ( het bovenste bericht wat op pagina 9 staat )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .