Ga naar inhoud

Stamper niet oke ???


Britt

Aanbevolen berichten

nee, inderdaad, het is me in 2 andere topics van hen ook niet duidelijk geworden, want het is nogal onoverzichtelijk telkens. Maar los van het feit dat het hun konijnen zijn, vind ik wel dat de ouders hier ook een verantwoordelijkheid in hebben. maar daar zal ik dan in de andere topics ook niet goed over gelezen hebben denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 936
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ja idd wij zijn 15, en ik heb liever dat jullie mijn ouders er bij houden,

maar Stamper valt niet af ! ze weegt 2.10 kilo

als ze wil rennen, glijd ze wel uit of haar poten wijzen 1 kant op heel vreemd !!

maar ze heeft geen scheef koppie, want de DA zij ook dat ze fors was, duss,

hier zie je ook dat ze er niet op staat

britt-4488-albums-mijn-konijnen-picture16245-stamper.jpg

britt-4488-albums-mijn-konijnen-picture16246-stamper.jpg

en dan die andere poot dus aan de linkerkant zit vaak onder haar buik dat je haar poot niet ziet,

maar wij gaan a.s. woensdag naar de da ( Gratis inloop gesprek )

en over de blauwe waas gesproken, mij lijkt het dat ze da krijg, maar ze rent wel veel vooral als ze binnen is, dan gaat ze net een spelletje spelen, maar ze springt volgens mij ook ontzettend graag !

maar ik vertrouw het eigenlijk ook niet, want als ze achter op haar achterpootjes wilt staan dan valt ze om, ze kan daar niet op staan,

vind ik ook heel zielig om te zien !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Saf bedoelt of je niet voor een tweede mening/diagnose naar een andere (KK!) DA kunt gaan.

Zoals ik het nu lees/zie vind ik het toch wel wat op EC/(lichte) verlamming van de achterhand lijken, ik heb hier geen ervaring mee en kan er dus naast zitten, maar zo zie ik het nu.

wij moeten tot volgende week de medecijnen geven, maar er is a.s. woensdag Gratis inloop gesprek met de da, dus dan gaan we even voor controle,

maar hij dacht dat ze de ziekte had van Prolaps, want hij deed ook bij haar neusje kijken, maar nu even in de gaten houden, en mijn zus en ik zijn er zeker van overtuigd dat hij 100% konijnkundug is !

wij blijven ook bij die da, hij weet alles ! ( volgens mij zus en ik hé :)

maar wij laten het jullie weten,

het Prozyme heb ik ook al binne, heb ik toenstraks alle 5 konijnen al gegeven, en morgen weer opnieuw, ik ga zomenteen eerst nog even de medicijnen doen, en dan is alles voor vandaag gedaan !!

maar Stamper zat toenstraks weer heel raar, ze zat met een poot onder haar buik en de andere wees ook naar die kant op ( allebei de poten naar 1 kant, heel vreemd )

maar ik zal alles nog even na vragen woensdag !

Ik snap die vette schuingedrukte zin niet?Heeft hij ook bij zijn neusje gekeken?Voor zover ik gelezen heb heeft dit niks met Prolapse te maken hoor.Zover ik kan weten hoe de DA is (kan ook zijn dat je het onduidelijk schrijft) zou ik allang bij een andere goede DA zitten hoor!

Sorry als ik iets fout heb, verbeter me gerust!

aangepast door chacha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde idd Britt dat het misschien verstandig is om eens naar een andere DA te gaan of eventueel je verhaal evt met foto's eens te mailen naar utrecht.

Ik zeg niet dat je nu bij een slechte DA zit, alleen ook een goede DA kan iets over het hoofd zien. Dat gebeurd helaas maar al te vaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nouu, ik zij zo kan het ook met verlammingsverschijnselen te maken hebben : hij zij: da kan wel, maar dat bleek niet het geval te zijn, maar wel spierzwakte, of misschien hernia, ze heeft een injectie gekregen voor haar rug te ontlasten,

wij waren maar in totaal 12 euro kwijt, dat deed hij voor ons, omdat hij ook weet dat wij ons best doen !

maar dit heeft ze al best lang hoor, want toen ze binnen was, en ze wou op haar achterpoten staan om iets te kijken, viel ze meteen om, het lijkt net of ze geen kracht in haar achterpoten heeft !

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee joh, da is niet de reden hoor, dat we wel eens korting krijgen, want als hij het nog voor de prijs moet dan anders, dan doen we doet, toen met Zwerver en Dribbel moesten we ongeveer 200 euro betalen, en we blijven nog steeds bij deze dierenarts, mijn zus en ik vertrouwen hem, hij helpt ons, en geeft ons daarom ook wel ( eens ) korting, denk je dat dat zou helpen als ik naar Utrecht mail ?

kun je mij aub de mail geven van hun ?

Alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .